>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Karta Skrill (dawniej Moneybookers)

D 15

dog501

Użytkownik
Dzis podjechałem bankomat euronet pokazało karta nieaktywna , dalej do milenium nieaktywna, wbk wypłaciło normalnie później, lotos paliwo chce karta nieaktywna ,dziwny to problem.
 
Otrzymane punkty reputacji: +15
L 21

laufer

Użytkownik
&quot;Szanowny Panie Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.

W nawiązaniu do Pana pisma, uprzejmie chcielibyśmy poinformować Pana, iż niestety nie może Pan skorzystać ze swojej karty Skrill MasterCard z uwagi na fakt, iż w chwili obecnej mamy usterkę techniczną związanej z karty Skrill.
Potwierdzamy, że sprawa została skierowana do odpowiedniego działu w celu usunięcia usterki i jak tylko zostanie sprawa rozwiązana, otrzyma Pan potwierdzenie drogą mailową.
Przepraszamy za wynikłe niedogodności.

Z poważaniem,

Kosta
Еkipa Skrill &quot;
 
Otrzymane punkty reputacji: +14
valverde 9,7K

valverde

Użytkownik
Chciałem podjąc z Euronetu - karta nieważna. Podobnie w Millenium. Podszedłem do BZ WBK i jak już kolega zauważył tam wypłaca.
Kto wie, może to pokłosie wprowadzania ustawy hazardowej i blokowania stron bukmacherskich. Juroszkom i spółce marzyło się też blokowanie Skrilla. Może wystosowali jakieś notyfikacje do banków lub systemów płatniczych i co bardziej nadgorliwi na wszelki wypadek poblokowali...
 
paczek303 133

paczek303

Użytkownik
Skrill jest legalną firmą w Polsce, więc to niemożliwe żeby przez to były problemy. Próbowałem wypłacić z Euronetu i BGZ i ten sam problem.
@to jednak był BZ WBK, a nie BGZ i mi się w nim nie udało wypłacić.
 
pewniak1992 308

pewniak1992

Użytkownik
Ja mam problem z kartą Skrill od 30 grudnia, w sklepach mogę płacić, w bankomatach (różnych sieci) mam komunikat, że karta nieważna/skontaktuj się z wydawcą.. Support też się nie popisał, bo na infolinii powiedziano mi, że karta działa i mam spróbować ponownie (mimo, że miałem za sobą kilka prób na przestrzeni kilku dni), potem na mailu po ponownym kontrakcie napisano mi, że miałem automatyczną blokadę (?), i mi ją zdejmą w ciągu 24h, następne, że widzą, że już mogę płacić i problem uznają za rozwiązany :| A w sklepach mogłem płacić cały czas.. A teraz dostałem tą masową wiadomość, o awarii, którą ktoś wkleił wyżej. Trochę słabo.
 
paczek303 133

paczek303

Użytkownik
Ja mam problem z kartą Skrill od 30 grudnia, w sklepach mogę płacić, w bankomatach (różnych sieci) mam komunikat, że karta nieważna/skontaktuj się z wydawcą.. Support też się nie popisał, bo na infolinii powiedziano mi, że karta działa i mam spróbować ponownie (mimo, że miałem za sobą kilka prób na przestrzeni kilku dni), potem na mailu po ponownym kontrakcie napisano mi, że miałem automatyczną blokadę (?), i mi ją zdejmą w ciągu 24h, następne, że widzą, że już mogę płacić i problem uznają za rozwiązany :| A w sklepach mogłem płacić cały czas.. A teraz dostałem tą masową wiadomość, o awarii, którą ktoś wkleił wyżej. Trochę słabo.
A masz już nową kartę ? ja mam nową i mam nadzieję, że rozwiążą jak najszybciej ten problem bo zapłacić w sklepie też mogłem, a wypłacić w bankomacie już nie.
 
pewniak1992 308

pewniak1992

Użytkownik
Nie ma żadnego bankomatu WBK u mnie w mieście :/ Ciekawe kiedy naprawią ten błąd, bo tak jak wspomniałem nie jest to sprawa 1-2 dni, bo przed nowym rokiem u mnie zaczął się ten problem.
 
mazek 35

mazek

Użytkownik
Hm, ja natomiast próbowałem wczoraj w sklepie płacić i się nie udało, za to w biletomacie przeszło, a dzisiaj w aptece nie przeszło za to w żabce już tak ;)
 
L 21

laufer

Użytkownik
Potwierdzam ja także wczoraj wypłaciłem z bankomatu

///zmiana tematu///
Orientujecie się czy jest możliwość zamówienia karty unlimited w cienama city za pośrednictwem karty skrill? (oni wymagają by posiadać karte kredytową z opcją stałego zlecenia zapłaty - w tym przypadku 42 zł). Od razu powiem, że nie interesuję mnie zakup karty unlimited poprzez jednorazową zapłatę (504zł)
 
E 15

elo_wino

Użytkownik
Witam, chciałbym Was sie poradzić drodzy forumowicze otóż, mam zamiar zamówic kartę skrill(żeby wypłacać kase za pomoca bankomatów),i jest tam zaznaczone,że potrzeba na koncie skrill mieć 10E aby zamówić kartę.Ogólnie konto skrill mam w walucie PLN,dodałem drugie konto w EURO i chcem wpłacić te 10E ale mi ciągle wyskakuje wpłata w PLN...
Może wystarczy miec na koncie np 100zł i wezmą sobie po swoim kursie na EURO te 10E?
Czy musi być dokładnie 10E na koncie w skrill?
Poomóżta ???? Pozdrawiam
 
R 36

rafal919

Użytkownik
Witam, chciałbym Was sie poradzić drodzy forumowicze otóż, mam zamiar zamówic kartę skrill(żeby wypłacać kase za pomoca bankomatów),i jest tam zaznaczone,że potrzeba na koncie skrill mieć 10E aby zamówić kartę.Ogólnie konto skrill mam w walucie PLN,dodałem drugie konto w EURO i chcem wpłacić te 10E ale mi ciągle wyskakuje wpłata w PLN...
Może wystarczy miec na koncie np 100zł i wezmą sobie po swoim kursie na EURO te 10E?
Czy musi być dokładnie 10E na koncie w skrill?
Poomóżta ???? Pozdrawiam
Musisz mieć na koncie odpowiednik 10 EUR. Wiec jeśli będziesz mieć 100zl to pobiorą po swoim kursie 10EUR ????
 
M 0

maczaloko

Użytkownik
Mam pytanie do osób posiadających konto skrill i kartę w EUR lub konto i kartę w USD.
W cenniku karty jest &quot;Opłata za wymianę walut: 2,49%&quot;. Ta opłata jest naliczana podczas wypłat z bankomatów złotówek lub płatności w sklepach w Polsce gdy ma się a kartę w USD lub EUR??
Przy wypłacie z bankomatu jest 1,75% prowizji, teraz doliczają jeszcze 2,49% za przewalutowanie, czy o co chodzi z tą &quot;Opłatą za wymianę walut&quot;?
 
Do góry Bottom