>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Mój kolega jest zdolny jak małpa bez banana i podrabia dowód w paincie

Status
Zamknięty.
L 10

lippton554

Użytkownik
Miałem kiedyś podobny problem w Club Gold Casino, chodziło o bonus który obróciłem, kiedy zleciłem wypłatę po pewnym czasie kasa znikeła z mojego konta a kiedy chciałem spytać co się dokładnie stało dlaczego moje konto zostało zamknięte, to na LC odpisywali że złamałem regulamin kasyna, nie dokonałem obrotu czy coś takiego w każdym razie nie było to nic konkretnego gość nie potrafił odpowiedzieć konkretnie który punkt regulaminu złamałem. Pozatym po pewnym czasie rozmowy powiedział że musi zamknąć moje konto bo tak wynika z regulaminu. Oczywiście miałem konto w kasynie zweryfikowane, a to że obróciłem bonus potwierdzają screeny z mojego konta na których wyraźnie jest napisane że dokonałem pełnego obrotu bonusu. Nie dość że zamknęli mi konto to straciłem także depozyt. Wkurwiony napisałem do LGA i po około 3 tygodniach odpisali mi coś zupełnie dziwnego, przynajmniej dla mnie nie zrozumiałego tzn Że w przypadku bonusów kasyno posiada swój wewnętrzny regulamin na który oni nie mają wpływu i nic nie mogą zrobić w kwesti związanej z bonusami. Dodam że konta mi nie odblokowali ale pewnym czasie wrócił do mnie depozyt. Club Gold Casino( nie mylić z Gold Club Casino) to wielkie ścierwo nie wiem dlaczego jeszcze istnieje jakiś temat o nich na forum, z tego co się dowiedziałem oszukali co najmniej kilkadziesiąt osób. Mimo że to było dwa lata temu myśle że nic się w tych kwestiach nie zmieniło.
Ale do rzeczy, każde kasyno ma swój regulamin i jest jeden najważniejszy punkt mówiący że w kwestiach spornych kasyno ma zawsze racje i jego decyzje są ostateczne i nie odwołalne. Tak że jeżeli im podpadłeś to możesz toczyć ciężki bój o pieniądze i wcale nie musisz go wygrać.
To mnie pocieszyłeś tym ostatnim zdaniem... Ale czym ja im podpadłem? Że byłem niegrzeczny? No ludzie... Wyobraźcie sobie sytuacje, gość idzie do banku i chce wybrać pieniądze, podchodzi do kasjerki, mówi o co biega ale jest nieuprzejmy, ponagla ją itp... I co? Kasjerka nagle się na niego wypnie i powie &quot;Ja panu nie wydam pieniędzy bo tak i na dodatek zamykam pańskie konto i środki zabieramy&quot; ? To jest dokładnie taka sama sytuacja, jestem ich klientem, więc mogę się zdenerwować a to nie powinno wpłynąć w żaden sposób na decyzję o wypłacie MOICH ŚRODKÓW. A jak im moje zachowanie nie pasuje to ok blokujcie konto, ale to co na nim było ma zostać zwrócone, inaczej jest to zwykła grabież. Do LGA napisałem, poczekam, zobaczymy...
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
To mnie pocieszyłeś tym ostatnim zdaniem... Ale czym ja im podpadłem? Że byłem niegrzeczny?
Doskonale Cię rozumiem, u mnie też była ewidentnie jasna sytuacja ( na co mam dowody ) a i tak wygranej nie zwrócili. Nic na to nie poradzisz mogą różne rzeczy wymyślać a jeżeli będą jakieś nie jasności to patrz pkt

7.3. Jesli masz zapytanie odnosnie jakiejs transakcji, mozesz równiez skontaktowac sie z CasinoEuro na [email protected] podajac detale zapytania. Przejrzymy wszelkie watpliwe lub sporne transakcje. Nasza ocena jest ostateczna.

11.3. Przyjmuja Panstwo do wiadomosci, ze do CasinoEuro nalezy podjecie ostatecznej decyzji, czy Panstwo pogwalcili zasady, przepisy i warunki CasinoEuro, co moze poskutkowac w zawieszeniu przez CasinoEuro lub permanentnym zakazie brania udzialu w naszej stronie.
 
L 10

lippton554

Użytkownik
Doskonale Cię rozumiem, u mnie też była ewidentnie jasna sytuacja ( na co mam dowody ) a i tak wygranej nie zwrócili. Nic na to nie poradzisz mogą różne rzeczy wymyślać a jeżeli będą jakieś nie jasności to patrz pkt
7.3. Jesli masz zapytanie odnosnie jakiejs transakcji, mozesz równiez skontaktowac sie z CasinoEuro na [email protected] podajac detale zapytania. Przejrzymy wszelkie watpliwe lub sporne transakcje. Nasza ocena jest ostateczna.
11.3. Przyjmuja Panstwo do wiadomosci, ze do CasinoEuro nalezy podjecie ostatecznej decyzji, czy Panstwo pogwalcili zasady, przepisy i warunki CasinoEuro, co moze poskutkowac w zawieszeniu przez CasinoEuro lub permanentnym zakazie brania udzialu w naszej stronie.
Jeśli chodzi o punkt 7.3 to powodzenia w wyjaśnianiu czegokolwiek... Już napisałem maila i to nie jednego z dokładnym zapytaniem i przedstawianiem swoich dowodów że nie zrobiłem nic co by pogwałciło regulamin a jeśli to zrobiłem to chciałbym się dowiedzieć co dokładnie złego zrobiłem na co oczywiście odpowiedź była zawsze ta sama &quot;W tej sprawie otrzymał Pan wszystkie możliwe informacje i ta sprawa nie będzie już rozpatrywana&quot;. Oni nawet chyba sami nie wiedzą czym zawiniłem... ta bezsilność mnie zabija...
Nie wiem jak to będzie, to musi roztrzygnąć ktoś z góry, w tym wypadku LGA... W innym wypadku, CasinoEuro będzie mnie non stop zlewać.
 
A 861

amigo007

Użytkownik
No ale jak jesteś 100% pewien, że jesteś &quot;czysty&quot; to podaj login koledze Marcin-Odra. On się dowie o co na prawdę chodzi. Czy masz jakiś powód żeby mu loginu nie podawać?
Już mi podał, ale dopiero w poniedziałek znajdę czas, aby tą sprawą zająć się // edit Marcin
 
L 10

lippton554

Użytkownik
No ale jak jesteś 100% pewien, że jesteś &quot;czysty&quot; to podaj login koledze Marcin-Odra. On się dowie o co na prawdę chodzi. Czy masz jakiś powód żeby mu loginu nie podawać?
Ale ja mu już login podałem... spory kawałek czasu temu...
16:43.... no spory kawałek czasu... ciekawe czy wszystko tak wyolbrzymiasz.... //M.
 
L 10

lippton554

Użytkownik
Ale ja mu już login podałem... spory kawałek czasu temu...
16:43.... no spory kawałek czasu... ciekawe czy wszystko tak wyolbrzymiasz.... //M.
Dobrze, może przesadziłem troche, jest późno, a ta cała sytuacja powoduje że czuję że to wszystko przebiega bardzo powoli.....
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Trudno uwierzyć że tak bez powodu skonfiskowali Ci pieniądze, po co mieliby to robić ? Chyba wszystkiego nie napisałeś... w każdym bądź razie jestem ciekaw jak to się skończy.
 
bandeodubin 601

bandeodubin

Spec Kasyno
Sprawa wygląda prosto: kasynom się nie podskakuje ???? W naszej sytuacji (polskiej) nie warto się unosić, gdyż tak naprawdę nic nie możemy zrobić. Hazard jest pół legalny, więc nawet jak uda Ci się odzyskać 2,5k E to możesz mieć problemy z innej strony, np US. Wiem, że to mało prawdopodobne, ale jednak czasem lepiej machnąć ręką. Dobrze, że zwrócili depozyt ???? Ale mleko się wylało, co teraz? Nazbieraj dla siebie jakieś argumenty (ten o banku, gdzie klient się wkurza jest dobry, to o tym, jakbyś wpłacił 2k, przegrał, narobił dymu i chcieli oddać depozyt to ile oddaliby też, potem jakieś zrzuty ekranu z tym nieładnym skanem itp). Po prostu bądź gotowy w razie czego. I nie unoś się. To źle działa. Furią wywalczysz sobie tylko wrogów.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Sprawa wygląda prosto: kasynom się nie podskakuje ???? W naszej sytuacji (polskiej) nie warto się unosić, gdyż tak naprawdę nic nie możemy zrobić. Hazard jest pół legalny, więc nawet jak uda Ci się odzyskać 2,5k E to możesz mieć problemy z innej strony, np US. Wiem, że to mało prawdopodobne, ale jednak czasem lepiej machnąć ręką. Dobrze, że zwrócili depozyt ???? Ale mleko się wylało, co teraz? Nazbieraj dla siebie jakieś argumenty (ten o banku, gdzie klient się wkurza jest dobry, to o tym, jakbyś wpłacił 2k, przegrał, narobił dymu i chcieli oddać depozyt to ile oddaliby też, potem jakieś zrzuty ekranu z tym nieładnym skanem itp). Po prostu bądź gotowy w razie czego. I nie unoś się. To źle działa. Furią wywalczysz sobie tylko wrogów.
Jeżeli czegoś nie jesteś pewny to po co wprowadzasz zamęt?.
Jeżeli chodzi o skany to kasyno czasem może je odrzucić. Do netellera wysyłałem 5 razy te same skany dopiero za 5 razem zatwierdzili. Pisali że nie czytelne mimo że w każdym innym kasynie przechodziły( jak dla mnie były bardzo wyraźne)
Co do US nie opowiadaj głupot bo zaraz zaczną się kolejne pytania czy jak wygrałem 1,2,5 tyś PLN czy muszę płacić podatek, grozi mi US itp. Nie wprowadzaj zamętu bo zaraz znajdą się inteligenci którzy to podchwycą i powstanie pare nie potrzebnych bez sensownych tematów.
 
L 10

lippton554

Użytkownik
Co do moich argumentów, to zastanawiam się nad wysłaniem do LGA ponownego maila i dołączeniu do niego rozmowy angielskiej z konsultantką... Bo jak ją tak się czyta to ma się wrażenie że wyjątkowo wykręca się od podania konkretnego powodu zawieszenia konta, pytałem w niej kilka razy jakie zasady złamałem a ona ogółem że Regulamin i już.... być może to zainteresuje LGA i da trochę wiarygodności, że ja chciałem wyjaśnić sprawę a oni wyraźnie nie byli wyjasnieniem zainteresowani
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Kasyna stosują się ściśle do regulaminu, i jeśli napisali ze złamałeś regulamin to pewnie tak było, nie możliwe jest żeby kasyno zamknęło Ci konto dlatego że wysłałeś nie czytelne skany dokumentów, przecież z takiego powodu nikt nie zamyka konta, a co do LGA to jeśli faktycznie załamałeś regulamin to możesz sobie darować pisanie do nich bo nic to nie da, a na odpowiedź poczekasz dobre kilka tygodni.
 
bandeodubin 601

bandeodubin

Spec Kasyno
Jeżeli czegoś nie jesteś pewny to po co wprowadzasz zamęt?.
Jeżeli chodzi o skany to kasyno czasem może je odrzucić. Do netellera wysyłałem 5 razy te same skany dopiero za 5 razem zatwierdzili. Pisali że nie czytelne mimo że w każdym innym kasynie przechodziły( jak dla mnie były bardzo wyraźne)
Co do US nie opowiadaj głupot bo zaraz zaczną się kolejne pytania czy jak wygrałem 1,2,5 tyś PLN czy muszę płacić podatek, grozi mi US itp. Nie wprowadzaj zamętu bo zaraz znajdą się inteligenci którzy to podchwycą i powstanie pare nie potrzebnych bez sensownych tematów.
Źle mnie zrozumiałeś... Po pierwsze, US MOŻE wniknąć w to (nie zaprzeczaj), druga sprawa, że raczej mało prawdopodobne. A jeśli ktoś to zgłosi, to już na bank ???? Wiem, że kwota za mała itp, pisałem tylko hipotetycznie. A furiata jak nie nożem, to kamieniem, w myśl tej Poznańskiej zasady ???? A jeśli się mylę, popraw mnie, będę wiedział na przyszłość.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Źle mnie zrozumiałeś... Po pierwsze, US MOŻE wniknąć w to (nie zaprzeczaj), druga sprawa, że raczej mało prawdopodobne .
To ty mnie źle zrozumiałeś, to co napisałeś teraz wie każdy, po co piszesz o czymś co jest mało prawdopodobne ? Dajesz nie którym do myślenia i potem powstają przez to bez sensowne pytania. Forum to specyficzne miejsce gdzie każdy może napisać dokładnie to co chce, to co mu wyobraźnia podpowie. Nie wiem dlaczego nie którzy szukają tutaj w pełni wiarygodnych informacji. Pozatym zgadzam się z tobą w 100%
 
L 10

lippton554

Użytkownik
Kasyna stosują się ściśle do regulaminu, i jeśli napisali ze złamałeś regulamin to pewnie tak było, nie możliwe jest żeby kasyno zamknęło Ci konto dlatego że wysłałeś nie czytelne skany dokumentów, przecież z takiego powodu nikt nie zamyka konta, a co do LGA to jeśli faktycznie załamałeś regulamin to możesz sobie darować pisanie do nich bo nic to nie da, a na odpowiedź poczekasz dobre kilka tygodni.
To mi uwierz że to jest to, dostałem informacje że skan nie został zatwierdzony i już konto zostało zablokowane a sam depozyt bez wygranych przekazany na skrilla. Nawet nie napisali powtórnie że nie mogą przyjąć takiego skana tylko odrazu ban. Skoro złamałem regulamin, to dlaczego nie powiedzą który punkt dokładnie? I w jaki sposób go złamałem? Zero informacji, to jest najbardziej denerwujące. Nie przedstawiają sprawy jasno.
 
M 8

matryks20

Użytkownik
Moim zdaniem jednym z podstawowych błędów jakie popełniłeś to wpłaciłeś dużą sumę, bez uprzedniej weryfikacji. Ja osobiście nie gram za takie kwoty (wkładem własnym) ale najpierw wolałbym zrobić pełną niezbędną weryfikację i dopiero po potwierdzeniu, że wszystko zatwierdzone zleciłbym depozyt na kwotą podobną do Twojej.
P.S osobiście przechodziłem przez podobną sytuacje wpłaciłem minimum 10 euro i wtedy chciałem przejść weryfikację wysłałem skan &gt; odrzucili (niewyraźny)
zrobiłem skanerem &gt; odrzucili (niewyraźne).
Poprosiłem o zwrot depozytu i bez problemów wypłacili, tak skończyła się moja przygoda z tym kasynem.
 
L 10

lippton554

Użytkownik
Moim zdaniem jednym z podstawowych błędów jakie popełniłeś to wpłaciłeś dużą sumę, bez uprzedniej weryfikacji. Ja osobiście nie gram za takie kwoty (wkładem własnym) ale najpierw wolałbym zrobić pełną niezbędną weryfikację i dopiero po potwierdzeniu, że wszystko zatwierdzone zleciłbym depozyt na kwotą podobną do Twojej.
P.S osobiście przechodziłem przez podobną sytuacje wpłaciłem minimum 10 euro i wtedy chciałem przejść weryfikację wysłałem skan &gt; odrzucili (niewyraźny)
zrobiłem skanerem &gt; odrzucili (niewyraźne).
Poprosiłem o zwrot depozytu i bez problemów wypłacili, tak skończyła się moja przygoda z tym kasynem.
A skany faktycznie były niewyraźne? Czy przesadzali? Bo jak też dało się z nich odczytać dane tak jak z moich i odrzucili to naprawdę coś z nimi nie tak...
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
CasinoEuro wydaje się porzadna firmą podpiętą po Betssona wiec cos mi sie nie chce wierzyc ze z powodu niewyraźnyxh skanów skonfiskowali tyle kasy. Ale ogólnie kasyna, buki wala w h... robia wszystko zeby opóźnic wypłate w nadzieji ze cie poniesie chęc gry i przegrasz. Gamebookers robił wypłaty na MB w ciagu paru godz, a późnej jak coś wygrałem to pisali, że 3 dni bedzie trwac weryfikacja wiec sobie odpuściłem granie u nich z tego powodu
 
melamber 80

melamber

Użytkownik
Tylko jedna firma podniosła mi ciśnienie jeśli chodzi o skany dowodów.
TOBET
Za cholerę nie mogłem się dowiedzieć dlaczego wszystkie kasyna,buki etc akceptują moje skany dowodów, CC, itd a oni nie.
Livechat i mail nie mógł uzasadnić co jest nie tak.
Koniec końców w jakimś programie graficznym chyba office&#39;a przyciąłem
&quot;martwe pola&quot; tak aby skan był na całą stronę kartki. Nie było widać białych przestrzeni. I moje zdjęcie z danymi było ogromne i.....
....zaakceptowali.
jeśli chodzi o sam problem to jakoś nie przekonuje mnie tłumaczenie, że wina leży tylko po stronie Casino Euro, w prawdzie nie jestem zwolennikiem tej trójki (betsafe,betsson,CasinoEuro) ale nigdy z wypłatą nie robili problemów.
 
L 10

lippton554

Użytkownik
jeśli chodzi o sam problem to jakoś nie przekonuje mnie tłumaczenie, że wina leży tylko po stronie Casino Euro, w prawdzie nie jestem zwolennikiem tej trójki (Betsafe,Betsson,CasinoEuro) ale nigdy z wypłatą nie robili problemów.
Ja nie mówię że na 100% jest wina CasinoEuro... być może coś było nie tak, ale ja nie widziałem nic takiego. Dlatego pytałem, wielokrotnie, dlaczego tak wygląda sytuacja i co mogę zrobić by ją wyjaśnić. Oni nie chcieli nic wyjaśniać. Sprawa zamknięta i już. Oni nie chcą się dogadać bo im to po prostu na rękę...
 
G 0

gosztu

Użytkownik
CasinoEuro to (tak jak już tu klika osób mówiło) znana i solidna firma. Niepotrzebnie narobiłeś szumu odmawiając im nowych skanów. Nie rozumiem, co Ci szkodziło wysłać to jeszcze raz. Chciałeś zrobić z siebie ważniak i teraz masz problem.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom