>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

MayPlay - 100% więcej do 200PLN na start!

Status
Zamknięty.
forzajuve1897 6K

forzajuve1897

Użytkownik
ja od soboty czekam miało niby dojść do wczoraj ale nadal pusto :/
edit: trochę już przesadzają z tą wypłatą mija 7 dzień i dalej pusto
 
T 0

tomku11

Użytkownik
Po weryfikacji konta wypłatę zleciłem w sobotę. Do dziś dnia kasy nie ma a próbując do nich dzwonić odbiera automat iż linia jest zajęta, gdy dzwonie na angielski numer jest ciągle sygnał ale też nikt nie odbiera, na maile juz mi nie odpisują. W środę jeszcze dostałem ostatniego maila iż wyślą prośbę do działu finansów aby wypłata została zaksięgowana w trybie priorytetowym.
Ogólnie spory minus dla tego bukmachera, nie polecam ????
 
forzajuve1897 6K

forzajuve1897

Użytkownik
Po weryfikacji konta wypłatę zleciłem w sobotę. Do dziś dnia kasy nie ma a próbując do nich dzwonić odbiera automat iż linia jest zajęta, gdy dzwonie na angielski numer jest ciągle sygnał ale też nikt nie odbiera, na maile juz mi nie odpisują. W środę jeszcze dostałem ostatniego maila iż wyślą prośbę do działu finansów aby wypłata została zaksięgowana w trybie priorytetowym.

Ogólnie spory minus dla tego bukmachera, nie polecam ????
identyczna sytuacja z tym że ostatni mail dostałem w czwartek o tej samej treści????
 
D 4

dehunter

Użytkownik
Witam. U mnie sytuacja bardzo podobna co powyżej. Kontakt z supportem urwał się w środę. Brak odpowiedzi z angielskeigo i polskiego działu. Dzwoniąc kilka razy na rózne linie telefoniczne cały czas niby linia zajeta. Z tego co czytałem w necie to bukmacher ma jakieś problemy finansowe więc trudno powiedzieć co będzie. Miejmy nadzieje, że wyplata wyjdzie jak już jest zaksięgowana u nich ;-) Pozostaje poczekać do tygodnia i może coś się ruszy.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Z tego co czytałem w necie to bukmacher ma jakieś problemy finansowe więc trudno powiedzieć co będzie
Powiem krótko - bzdury.
Firma MayPlay przeprasza wszystkich użytkowników forum za ostatnie niedogodności. Mamy nadzieję, że to już ostatni nasz problem techniczny wynikający z &quot;błędów młodości&quot;, czyli faktu, że niedawno uruchomiliśmy działalność i jak to bywa z projektami IT, przy pierwszych poprawkach i updateach okazuje się, że przestaje działać coś innego. W tym wypadku poprawka techniczna wpłynęła na przelewy.
Dział IT z działem finansowym pracują nad rozwiązaniem problemu.
Support sprawdza dokładnie wszystkie zgłoszenia i stara się opisywać na zaległe wiadomości. W ramach rekompensaty niektórzy gracze otrzymają bonusy.
 
D 4

dehunter

Użytkownik
Czy to bzdury czy też nie faktem jest, że obecnie kontakt z supportem to jedna wielka lipa i tyle. Ludzie czekają na swoje pieniądze a to, że wysyłają jakieś emaile łagodzące sytuacje na forum to jakoś mnie nie uspokaja. Dlaczego ta informacja jest akurat od Ciebie a nie bezpośrednio do graczy od ich supportu to nie wiem. Konkrety, konkrety niech piszą i czekam dalej na wypłatę!
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
ładne bagno, coraz więcej nowych firm oszukuje i nie wypłaca pieniedzy, zwodzi i przetrzymuje środki. A na forum i tak pełno jest mądrali wyzywających graczy od typowych oszustów Polaczków itp. Chciałem wpłacić do MayPlaya ale po tym co napisaliście złamanego grosza tam nie wpłace
 
W 0

wyso1978

Użytkownik
Jak widzicie Pan Marcin zamiast wyjaśnic sytuację to tylko przesyła wiadomość od nich. Przecież nie może napisać nic negatywnego, bo jak nowi gracze nie będą się rejestrować poprzez złą opinię to jego budżet nie będzie rósł. Tak więc nic ich w tym wypadku nie tłumaczy, że nie odpowiadają na nasze wiadomości. Widocznie jest to celowe zagranie i ODRADZAM wpłacanie do nich pieniędzy. Te bonusy co niby mają dostać gracze to zapewne też jakaś prowokacja do tego by wpłacać i tyle. Szkoda pieniędzy
 
S 674

slukasz123

Użytkownik
Oficjalna odp od mayplaya:
Moj znajomy wkleil mi to samo na gg wiec pewnie sla na zasadzie kopiuj wklej:
Witam serdecznie,
przepraszam za opóźnienie w księgowaniu wypłat. Od zeszłego tygodnia mamy problemy techniczne z wypłatami Skrill.
Najprawdopodobniej jutro (środa 3.12.2014) błąd zostanie usunięty i wypłaty zostaną zaksięgowane.
Postaramy się również zrekompensować naszym klientom wydłużony czas oczekiwania na wypłatę.
Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Białecki - Mayplay.com
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Nie mam u nich konta, ale z ciekawości napisałem maila z jakims banalnym pytaniem typu czy mozna wpłacac przez przelewy24 to odpowiedź przyszła po 15 minutach, wiec jak widać ignorują tylko tych , którym wiszą kasę
 
badi 51

badi

Użytkownik
Ja buka polecam. Pan Andrzej odpisuje na emaile bardzo szybko. Zleciłem wypłatę w piątek, a następną w poniedziałek (2 tyg temu). Piątkowa doszła w pon wieczorem, poniedziałkowa we wtorek. Jedyne do czego się można przyczepić, to jest to ten % przy wypłatach.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Jak widzicie Pan Marcin zamiast wyjaśnic sytuację to tylko przesyła wiadomość od nich
Wyjaśniłem - problemy są z natury technicznej. Naprawią to to i kasa do Was dojdzie. O co dokładnie chodzi? Jakie dodatkowe wyjaśnienia oczekujesz?
Napisał do mnie user z forum na gadu, aby z nimi skontaktował się i dowiedział dlaczego wypłaty nie są realizowane. To też uczyniłem i umieściłem informację na forum. Czy jestem dla Ciebie wiarygodny czy też nie - nie interesuje mnie to. Jedno Wam powiem. Jako chyba jedyny admin staram się pomagać userom w komunikacji czy rozwiązywaniu problemów z firmami. Na innych stronach mają wyje... Też mógłbym napisać, że macie pisac do supportu i byś czekali Bóg wie ile na odpowiedź. &quot;Dziękuję&quot;, za docenienie tego.
Przecież nie może napisać nic negatywnego, bo jak nowi gracze nie będą się rejestrować poprzez złą opinię to jego budżet nie będzie rósł
Na forum jest pełna negatywnych opinii (nawet fałszywych, osób które próbowały oszukać buka i konta zostały słusznie zablokowane) i nikt tych opinii nie usuwa.
Tak więc nic ich w tym wypadku nie tłumaczy, że nie odpowiadają na nasze wiadomości.
Widocznie mają za mało osób w supporcie w stosunku do ilości zgłoszeń (problemy dotyczy kilkunastu tysięcy osób)
Te bonusy co niby mają dostać gracze to zapewne też jakaś prowokacja do tego by wpłacać i tyle
Moje słowa potwierdził już user slukasz123, więc żadna prowokacja. Pisze jak jest, a nie wymysły...
Ja wiem, że nie jest to komfortowa sytuacja, ale pozostaje wam nic innego jak cierpliwie czekać. Na 100% wypłaty dojdą.
 
forzajuve1897 6K

forzajuve1897

Użytkownik
Oficjalna odp od mayplaya:
Moj znajomy wkleil mi to samo na gg wiec pewnie sla na zasadzie kopiuj wklej:
Witam serdecznie,

przepraszam za opóźnienie w księgowaniu wypłat. Od zeszłego tygodnia mamy problemy techniczne z wypłatami Skrill.
Najprawdopodobniej jutro (środa 3.12.2014) błąd zostanie usunięty i wypłaty zostaną zaksięgowane.

Postaramy się również zrekompensować naszym klientom wydłużony czas oczekiwania na wypłatę.

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Białecki - Mayplay.com
potwierdzam dostałem identyczną wiadomość teraz tylko pozostaje czekać do jutra
 
S 674

slukasz123

Użytkownik
Witam serdecznie,
nasi programiści wciąż pracują nad usunięciem problemu z płatnościami Skrill. Mamyt nadzieję że już jutro dojdzie do księgowania wypłat. Nie możemy jednak zagwarantować tego iż jutro będzie to możliwe.
W ramach rekompensaty za stracony czas chcielibyśmy Panu przyznać 10% bonus od wysokości wypłaty (do maksymalnej kwoty 50 PLN).
Właśnie dopisałem Panu bonus 50 PLN. Warunek obrotu bonusem jest taki sam jak w przypadku bonusu za wpłatę, czyli 6x obrót po kursie 1.8.
Przepraszam ponownie za utrudnienia i pozdrawiam.
Andrzej Białecki - Mayplay.com
 
M 0

micoka

Użytkownik
Hej, czy otrzymaliście swoje pieniądze? Chcę założyć tam konto, jestem w stanie zrozumieć, ze mieli przejściowe problemy, jednak muszę wiedzieć, że są wypłacalni ????
Pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom