>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

MLB Offseason / Preseason 2013/2014

Status
Zamknięty.
J 7K

juanroman08

Forum VIP
Mariners dołącza się do walki o Robinsona Cano.
Yankees wczorajszym ruchem przy pozyskaniu Ellsbury&#39;ego trochę utrudnili sytuację w kwestii salary.
Poza tym Cano oczekuje dość sporego kontraktu.
Oczekiwania sięgają kwoty 250-260 milionów dolarów za sezon.
Yankees nie chcą dać więcej 160-175 milionów na sezon.
Włodarze Mariners oczekują , że Cano pomoże im zdobyć pierwsze w historii klubu World Series co w mojej opinii jest proroctwem trochę na wyrost.
Dla mnie to jest madness :!: że taki Cano oczekuje takiego kontraktu :confused: Ja rozumiem, że to gwiazdka wielkiego formatu i już prawie Figura, ale nie dajmy się zwariować... Ja na miejscu NYY bym sobie go totalnie odpuścił i wziął jeszcze jakiegoś Free agent&#39;a, a jeśli Seattle chce wydać tyle kasy w błoto to proszę bardzo, ale jasne jest że Cano im nie zapewni WS. Na pewno już nie powtórzy takiego sezonu jak wtedy gdy NYY wygrywali WS a on miał średnią na poziomie .320

grzesio 43K

grzesio

Forum VIP
2009 =&gt; .320/.352/.520
AVG gorsze fakt , ale OBP co roku lepsze o te .030 punkta poza jednym sezonem gdy miał minimalnie gorszą linie [.349]
Siła też na podobnym poziomie lub lepiej.
Wiadomo , że stadion yankeesów pomaga ofensywie.
Stadion Seattle juz nie tak bardzo - nawet mimo zmian
Defensywnie Cano całkiem przyzwoicie się prezentuje.
Tylko trzeba zabrać pod uwagę inne rzeczy.
Jakie kwoty dostaną obecni wolni agenci.
Granderson , Beltran , Ellsbury czy Choo
Cano mógłby dostać te 20 milionów na sezon , ale chce zarabiać więcej.
Poza tym nawet jak go podpiszą to Mariners nadal jest przedostatnim team&#39;em w dywizji..
http://www.baseball-fever.com/showthread.php?115923-Robinson-Cano-is-seeking-a-10-Year-305-Million-Contract
Chcę dostać mnóstwo pieniędzy i spory kontrakt.
Przy nawet 38 latach na karku nie dostanie więcej jak 3 lata.
Poczytam na weekendzie co tam fani Yankees sądzą o tym.

Otrzymane punkty reputacji: +15
valenciacf 572

valenciacf

Użytkownik
Oczekiwać to sobie może, głupi ten kto da tyle kasy bo znając życie złapie jakąś kontuzję i będzie pozamiatane a poza tym kto by chciał iść do Mariners przecież oni tam nigdy wyzej niż czwarte to nie będą. Felix powinien opuścić tą ekipę bo się tam marnuje.
Wilson podpisuje nowy kontrakt z Dodgers
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/reliever-brian-wilson-returns-to-dodgers-with-new-contract?ymd=20131205&amp;amp;content_id=64418788&amp;amp;vkey=news_mlb
Mujica w RedSox na dwa lata
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/red-sox-agree-to-two-year-deal-with-reliever-edward-mujica?ymd=20131205&amp;amp;content_id=64415142&amp;amp;vkey=news_mlb

a poza tym bardziej ciekawe jest czy Tanaka zadebiutuje w MLB.
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/major-league-baseball-nippon-professional-baseball-nearing-agreement-on-20-million-posting-limit?ymd=20131204&amp;amp;content_id=64403680&amp;amp;vkey=news_mlb

grzesio 43K

grzesio

Forum VIP
Szybkie przypomnienie tygodnia ????
▶ The Mariners agreed to sign second baseman Robinson Cano to a ten-year deal. They also signed utilityman Willie Bloomquist for two years.
▶ The Yankees agreed to sign outfielder Jacoby Ellsbury to a seven-year deal with an option. They also agreed to sign outfielder Carlos Beltran to a three-year deal and utilityman Kelly Johnson to a one-year deal, and they also re-signed pitcher Hiroki Kuroda for one year.
▶ The Mets agreed to sign outfielder Curtis Granderson to a four-year deal.
▶ The Marlins signed catcher Jarrod Saltalamacchia to a three-year deal and infielder Rafael Furcal to a one-year deal.
▶ The Astros signed pitcher Scott Feldman to a three-year deal. They also signed pitcher Chad Qualls to a two-year deal.
▶ The Tigers signed closer Joe Nathan to a two-year contract with an option.
▶ The Nationals agreed to sign outfielder Nate McLouth to a two-year deal with an option.
▶ The Athletics signed pitcher Scott Kazmir to a two-year deal.
▶ The Red Sox agreed to re-sign first baseman Mike Napoli to a two-year deal. They also agreed to sign reliever Edward Mujica, also to a two-year deal, and they signed catcher A.J. Pierzynski to a one-year deal.
▶ The Rockies agreed to sign first baseman Justin Morneau to a two-year deal.
▶ The Blue Jays signed catcher Dioner Navarro to a two-year deal.
▶ The Orioles agreed to sign reliever Ryan Webb to a two-year deal. They also signed outfielder Francisco Peguero.
▶ The Dodgers agreed to sign reliever Brian Wilson to a one-year deal with a player option.
▶ The White Sox agreed to sign reliever Ronald Belisario to a one-year deal. They also agreed to re-sign first baseman Paul Konerko, also for one year.
▶ The Rangers agreed to sign catcher J.P. Arencibia to a one-year deal.
▶ The Cubs signed reliever Wesley Wright to a one-year deal.
▶ The Phillies signed catcher Wil Nieves to a one-year deal.
▶ The Rays re-signed reliever Juan Carlos Oviedo to a one-year deal.
▶ The Nationals acquired pitcher Doug Fister from the Tigers for pitchers Ian Krol and Robbie Ray and utilityman Steve Lombardozzi.
▶ The Astros acquired outfielder Dexter Fowler and a PTBNL from the Rockies for pitcher Jordan Lyles and outfielder Brandon Barnes.
▶ The Athletics acquired outfielder Craig Gentry and pitcher Josh Lindblom from the Rangers for outfielder Michael Choice and infielder Chris Bostick.
▶ The Athletics acquired reliever Jim Johnson from the Orioles for infielder Jemile Weeks.
▶ The Royals acquired outfielder Norichika Aoki from the Brewers for pitcher Will Smith.
▶ The Padres acquired outfielder Seth Smith from the Athletics for reliever Luke Gregerson.
▶ The Pirates acquired catcher Chris Stewart from the Yankees for a PTBNL.
▶ The Rays signed catcher Ryan Hanigan from the Reds and Heath Bell from the Diamondbacks in a three-way deal. The Rays then signed Hanigan to an extension. The Reds received pitcher David Holmberg from the Diamondbacks, while the Diamondbacks received pitcher Justin Choate and a player to be named or cash from the Rays.
▶ The Phillies acquired pitcher Brad Lincoln from the Blue Jays for catcher Erik Kratz and pitcher Rob Rasmussen.

grzesio 43K

grzesio

Forum VIP
Dzień pierwszy spotkania GM&#39;ów
Z większych news&#39;ów to Chris Sale i David Price dostępni do trade&#39;ów.
W sprawie Price&#39;a rozmowy toczą się między innymi z LA Dodgers.
BTW - czyta to ktoś co my sie tutaj produkujemy z Juanem i Valencią ?

J 7K

juanroman08

Forum VIP
No i jest Beltran w NYY myślę że tak dużo nie stracą, a na pewno pod względem finansowym trochę przyoszczędzą ;)
Pytanie teraz co z Mariners bo jeśli nie wezmą takiego Price&#39;a lub kogokolwiek to równie dobrze mogą zabić stadion dechami i wywiesić białą flagę bo Cano i Felix to za mało na PO. Przynajmniej może wzrośnie liczba kibiców :razz:

valenciacf 572

valenciacf

Użytkownik
Cano, Granderson, Hughes odeszli a do tego kłopoty A-Roda i kontuzja Jetera to juz nie będą ci sami Yankees. Do tego większość weteranów którzy niedługo będą kończyc przygodę z baseballem(Ichiro, Wells, Soriano, Kuroda). Zakontraktowali Jacoby&#39;ego i McCana a potrzebują wzmocnić jeszcze SP bo został Nova i Sabatia a ten ostatni nie pokazuje się z najlepszej strony.
Jankesi potrzebują dużo zmian i oby nie byli gotowi na nowy sezon ????
Kilku dobrych SP dostępnych na rynku i myślę że i nam by się jakiś przydał.
Jake&#39;a wszyscy widzieli to co pokazał w PO i nie wiem jakie plany są wobec niego.
Solidna trójka jest(Buchholz, Lester, Lackey) ale przydał by się ktoś w razie &quot;w&quot;.
Co do Mariners to myślę nic im nie pomoże chyba że wymienią połowę składu. Cano dołoży kilkanaście HR a Felix uratuje parę spotkań ale tak naprawdę to nie mają kim postraszyć i przeciw Angels i Rangers to sobie nie pograją.

J 7K

juanroman08

Forum VIP
Valencia zapomniałeś o kimś w NYY :razz:
Wiem, że gość zniknął, ale miał ku temu powody, niestety ciężka kontuzja i później operacja, a teraz dopiero po 14 miesiącach w końcu zaczyna miotać ????
Mowa oczywiście o SP Michael Pineda, który przyszedł przed zeszłym sezonem do NYY z Mariners. Zapowiadał się świetnie, dobre występy w Seattle no i teraz oczekiwanie, jak to wszystko będzie funkcjonowało po operacji.
Osobiście uważam, że jeśli Pineda dojdzie do siebie w 100% to będzie topowy miotacz na Bronxie, tylko kwestia aby był w 100% sprawny ????

valenciacf 572

valenciacf

Użytkownik
małe podsumowanie:

AL West ($467MM)
1. Robinson Cano, Mariners
3. Shin-Soo Choo, Rangers
16. Scott Kazmir, Athletics
27. Scott Feldman, Astros
39. Corey Hart, Mariners
44. Joe Smith, Angels

AL East ($399MM)
2. Jacoby Ellsbury, Yankees
4. Brian McCann, Yankees
8. Hiroki Kuroda, Yankees
10. Mike Napoli, Red Sox
12. Carlos Beltran, Yankees
33. A.J. Pierzynski, Red Sox
37. James Loney, Rays
40. Edward Mujica, Red Sox

AL Central ($269MM)
18. Omar Infante, Royals
19. Joe Nathan, Tigers
20. Ricky Nolasco, Twins
35. Jason Vargas, Royals
38. Phil Hughes, Twins

NL East ($183MM)
13. Curtis Granderson, Mets
15. Jarrod Saltalamacchia, Marlins
22. Bartolo Colon, Mets
24. Marlon Byrd, Phillies
29. Carlos Ruiz, Phillies
41. Nate McLouth, Nationals
50. Chris Young, Mets

NL West ($148MM)
26. Joaquin Benoit, Padres
30. Josh Johnson, Padres
31. Tim Hudson, Giants
34. Dan Haren, Dodgers
42. Juan Uribe, Dodgers
45. Justin Morneau, Rockies
47. Brian Wilson, Dodgers

NL Central ($78MM)
21. Jhonny Peralta, Cardinals

Retirement
49. Roy Halladay

Unsigned
5. Masahiro Tanaka
6. Ervin Santana
7. Matt Garza
9. A.J. Burnett
11. Ubaldo Jimenez
14. Stephen Drew
17. Nelson Cruz
23. Bronson Arroyo
25. Grant Balfour
28. Kendrys Morales
32. Fernando Rodney
36. Suk-Min Yoon
43. Paul Maholm
46. Jesse Crain
48. Jason Hammel

mlbtraderumors.com

Chris Perez w Dodgers
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/dodgers-close-to-adding-former-cleveland-indians-closer-chris-perez-for-bullpen?ymd=20131223&amp;amp;content_id=66144976&amp;amp;vkey=news_mlb

Ibanez w Angels
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/los-angeles-angels-of-anaheim-finalize-deal-with-veteran-outfielder-raul-ibanez?ymd=20131227&amp;amp;content_id=66215822&amp;amp;vkey=news_mlb

valenciacf 572

valenciacf

Użytkownik
Stało się to czego sie wszyscy w MLB spodziewali od pewnego czasu.
Masahiro Tanaka podpisał kontrakt z New York Yankees
Tanaka został podpisany na 7 lat za 155 milionów.
http://www.mlbtraderumors.com/2014/01/yankees-to-sign-masahiro-tanaka.html
a nie mówiłem :razz:
teraz ciekawe co pokaże w BigLeague ale coś czuję że może to być niewypał
Grady Sizemore w RedSox
http://mlb.mlb.com/news/article/mlb/red-sox-sign-outfielder-grady-sizemore-to-one-year-deal?ymd=20140122&amp;amp;content_id=66980894&amp;amp;vkey=news_mlb

Otrzymane punkty reputacji: +14
grzesio 43K

grzesio

Forum VIP
W ostatnim tygodniu nastąpiło wiele transferów na rynku baseballowym.
▶ The Yankees signed pitcher Masahiro Tanaka to a seven-year deal.
▶ The Brewers signed pitcher Matt Garza to a four-year deal with a vesting option.
▶ The Rays signed closer Grant Balfour to a two-year deal.
▶ The Athletics signed reliever Eric O&#39;Flaherty to a two-year deal.
▶ The Red Sox agreed to terms with outfielder Grady Sizemore.
▶ The Rays and Padres made a seven-player trade involving infielder Logan Forsythe and reliever Alex Torres.
▶ The White Sox extended manager Robin Ventura.
▶ The Giants signed infielder Joaquin Arias to a two-year extension, avoiding arbitration.
▶ The Giants acquired pitcher David Huff from the Yankees for cash considerations.
▶ The Rays designated pitcher Pedro Figueroa for assignment.
▶ The Red Sox designated pitcher Brayan Villarreal for assignment.
▶ The Athletics designated outfielder Corey Brown for assignment.
▶ The Dodgers signed utilityman Chone Figgins to a minor-league deal.
▶ The Marlins signed infielder Ty Wigginton to a minor-league deal.
▶ The Red Sox agreed to terms with reliever Jose Mijares on a minor-league deal.
▶ The Mets re-signed pitcher Daisuke Matsuzaka to a minor-league deal.
▶ The Braves signed pitcher Freddy Garcia to a minor-league deal.
▶ The Indians signed reliever David Aardsma to a minor-league deal.
▶ The Mariners re-signed outfielder Endy Chavez to a minor-league deal.
▶ The Royals agreed to terms with pitcher Jon Rauch on a minor-league deal.
▶ The Brewers signed infielder Lyle Overbay to a minor-league deal.
▶ The Phillies signed outfielder Bobby Abreu

Otrzymane punkty reputacji: +6
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom