>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

mtransfer -> expekt

esio-police 0

esio-police

Użytkownik
Witam,
po wybraniu na stronie expekta depozytu za pomocą &quot;przelewu24&quot; i otworzeniu swojego konta na stronie mbanku nie wyświetla mi się(tak jak zawsze) od razu wypełniony przelew(1/2 krok mtransfer-coś takiego). Tak w ogóle to nic mi nie wyświetla związanego z przelewem. Widzę tylko to co zawsze gdy loguję się normalnie na moje konto.
Co mam zrobić abym mógł w końcu wpłacić kasę tym sposobem? Zawsze pozostaje zwykły przelew ale nie chcę tyle czekać.

P.S. Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy związane z bankowością:razz:
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Musisz się zalogować normalnie do konta. Używając ID i hasła do banku. Zalogujesz się to zobaczysz co i jak.
Tak przynajmniej ja mam ;)
 
esio-police 0

esio-police

Użytkownik
No właśnie zawsze tak było, a teraz nie wiem o co chodzi. Najlepsze, że z 3h temu płaciłem za coś na allegro mtransferem i żadnych problemów nie było. Nie wiem co się dzieje, jutro popróbuje jeszcze coś zdziałać, a jak się nie uda no to niestety będę musiał zrobić zwykły przelew.
 
esio-police 0

esio-police

Użytkownik
Dzięki za ten program, z nim jakoś poszło i już kasa jest na koncie.
Mam jeszcze jedno pytanie: Wpłaciłem do bet365 kasę przy pomocy karty visa electron i niby wszystko poszło dobrze, kasa na koncie jest, bonus czeka itp. Ale czemu na stronie mbanku &quot;saldo&quot; konta nie pomniejszyło się, a &quot;dostępne środki&quot; tak(o tą kwotę, którą wpłaciłem). Czy muszę coś jeszcze potwierdzić? I czy zawsze jest tak, że przy płatności kartą nie trzeba potwierdzać wpłaty żadnym hasłem(torchę to niebezpieczne)?
 
szczepek19 0

szczepek19

Użytkownik
@Esio-police