>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

obstawianie sportów wirtualnych

polikum 54

polikum

Użytkownik
Sezon ogórkowy w pełni, więc czas na odpoczynek lub... eksperymenty :rolleyes:

Od niedawna (2 miesięcy?) można w naziemnych Totolotkach grać sporty wirtualne - zakłady non toper w różnych sportach. Próbował już ktoś swoich sił, jakieś dobre patenty? Może buk jeszcze nie skalibrował do końca mechaniki i można pohulać - niekiedy tak bywa z podobnymi nowinkami. Może to ten przypadek, dzielcie się doświadczeniami :idea:
 
C 748

crystiano07

Użytkownik
Doświadczeń jeszcze nie mam, ale pomysł ciekawy. I tak gram w Totolotku od paru miesięcy ;), więc pewnie spróbuję.
 
Otrzymane punkty reputacji: +47
zksstal 5,4K

zksstal

Użytkownik
Sporty wirtualne to ciążki hazard, porównywalny do ruletki czy innego rodzaju gier, gdzie gracz może tylko zaspokoić swoje chore pragnienie emocji podczas gry. Nie masz na nic wpływu, komputer losuje która drużyna wygra, a dodatkowo oprogramowanie może jeszcze sobie wybierać jaki wynik będzie korzystniejszy z perspektywy bukmachera. Krótko podsumowując: jedno wielkie gwno :cool:
To już lepiej z kumplem się założyć i grać orzeł-reszka; tam przynajmniej nie będzie marży komu oddawać ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +47
papuga 6

papuga

Użytkownik
Grałem kiedyś, ale nie popieram. O wiele bardziej już wole pograć w kasynie w ruletke czy blackjacka, tam już mam o wiele więcej wpływu na wynik.
 
K 66

kapisevicius

Użytkownik
Sporty wirtualne to ciążki hazard, porównywalny do ruletki czy innego rodzaju gier, gdzie gracz może tylko zaspokoić swoje chore pragnienie emocji podczas gry. Nie masz na nic wpływu, komputer losuje która drużyna wygra, a dodatkowo oprogramowanie może jeszcze sobie wybierać jaki wynik będzie korzystniejszy z perspektywy bukmachera. Krótko podsumowując: jedno wielkie gwno :cool: