>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Oprogramowanie Zakładów

G 0

giraldi

Użytkownik
Po pierwsze przepraszam za błędy robią, ale zrobiłem tłumaczenie z tłumaczenia google.
To nie jest reklama
Nie jestem profesjonalistą, napisałem własne oprogramowanie w celu wykorzystania go i aby ją poprawić przy pomocy tych, którzy lubią postawić oparte przede wszystkim na statystykach.
It-s nie jest reklama, zacząłem wystawać więcej niż 18 miesięcy temu,-s całkowicie darmowa i będzie wolny (konieczność rejestracji wyłącznie do celów zarządzania)
Możesz ocenić ją na mojej stronie. Nie będę pisać link bo don-t chcą popełnić błąd i być zakazane, ale chcę tylko znaleźć swoją opinię. Możesz znaleźć mój program jeśli szukasz systemu Cgmbet w Google
Jeśli masz jakiekolwiek sugestie poprawy napisz tutaj. Moim jedynym celem jest poprawa oprogramowania z niego korzystać z &quot;wrogiem&quot;
Jeśli chcesz, oprogramowanie w języku ojczystym jest około 100 słów, które powinny być tłumaczenie w języku polskim
Niestety ponownie na mój zły język polski


Chciałbym wprowadzić w moje oprogramowanie ligę polską. Gdzie mogę znaleźć wyniki polskiej ligi ostatnich 5 lat?
Jeśli znajdę wyniki w formacie EXCEL jest doskonałe. Muszę daty meczu, okrągłe liczby, drużyna gospodarzy, drużyna gości, wynik końcowy, Połowa czasu.
Mam duże doświadczenie w licytacji i chcesz postawić na podstawie statystyk więc zrobiłem tego oprogramowania, jak lubię. Jestem pewien, że znajdą Państwo to oprogramowanie bardzo przydatne
Przykro nam ponownie za tłumaczenie, ale mam nadzieję, że rozumiesz.
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Wyniki ligi polskiej w Excelu będzie bardzo trudno.
Jeżeli masz kogoś kto się zna na technologiach webowych to tutaj
http://www.betexplorer.com są wyniki większości lig w tym polskiej.