>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Parzysta progresja

rokaszn 22

rokaszn

Użytkownik
Chciałbym, żebyście wypowiedzieli się co sądzicie o tego typu progresji. Sprawdzałem ją póki co na wynikach z poprzednich sezonów w kilku ligach i wydaje się dosyć bezpieczna. Jestem jednak początkującym typerem (dopiero 2. rok), a są tu ludzie, którzy zjedli na obstawianiu zęby, więc pokornie proszę o słowa krytyki (bądź ewentualnego uznania).

PARZYSTA PROGRESJA

Gra tym systemem dotyczy tylko i wyłącznie lig piłkarskich, w których mecze nie pokrywają się ze sobą, takich jak: Ekstraklasa (Polska), Primera Division (Hiszpania), Superliga (Dania), Premier Liga (Rosja), A-League (Australia).
Załóżmy, że w kolejce, w której decydujemy się wejść do gry, jest 8 spotkań, które występują kolejno po sobie.

Mecz A
Mecz B
Mecz C
Mecz D
Mecz E
Mecz F
Mecz G
Mecz H


Tworzymy pierwszy kupon, który zawiera dwa zdarzenia:

Mecz A – liczba bramek: parzysta
Mecz B – liczba bramek: parzysta

AKO wynosi najczęściej 3,24 – 3,61, przyjmijmy więc dla wszystkich tego typu kuponów uśredniony kurs 3,42.

Tuż po końcowym gwizdku sprawdzamy wynik Meczu A i okazuje się, że padł wynik 2-1. Oznacza to, że nasz kupon jest już skazany na niepowodzenie. Wciąż jednak pozostaje Mecz B. Przed jego rozpoczęciem tworzymy więc drugi kupon:

Mecz B – liczba bramek: parzysta
Mecz C – liczba bramek: parzysta

i zwiększamy nieco stawkę.

W Meczu B pada wynik 0-0, czekamy więc na wynik Meczu C. Okazuje się, że gospodarze wygrywają 3-2, więc nasz drugi kupon również przegrywa. Tworzymy zatem trzeci kupon.

Mecz D – liczba bramek: parzysta
Mecz E – liczba bramek: parzysta

i ponownie zwiększamy stawkę.

Mecz D kończy się wynikiem 2-0, a w Meczu E pada remis 1-1. Kupon wygrywa ✅. Tworzymy zatem kupon czwarty:

Mecz F – liczba bramek: parzysta
Mecz G – liczba bramek: parzysta