>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Plazma czy LCD

180michal 17

180michal

Użytkownik
Witam, mam takie pytanie, co polecacie kupić Plazmę czy LCD. Kupuje tv i właśnie nie wiem co jest lepsze i z chęcią usłyszał bym wasze opinie. Tak gdzieś do 42 max cali żeby był.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Wiem ze duzo moich znajomych kupuje LCD. Ja jestem zielony w tym i Ci raczej nie pomoge. Dlatego napisalem Ci co kupuja moi znajomi
 
S 0

strugo

Użytkownik
Witam, mam takie pytanie, co polecacie kupić Plazmę czy LCD. Kupuje tv i właśnie nie wiem co jest lepsze i z chęcią usłyszał bym wasze opinie. Tak gdzieś do 42 max cali żeby był.
Przede wszystkim napisz do czego chcesz używać TV, tylko do telewizji naziemnej? Sprecyzuj
 
serce 0

serce

Użytkownik
Nie wiem czy można linkować,jeśli nie to bardzo przepraszam i proszę o usunięcie ich,nie reklamuje tych for tylko chce pomóc a najlepiej o informację na forach danej kategori więc...
Polecam ci 2fora
hdtv*klik
hdforum*klik
=====
Ja mam zamiar kupienia tv do 3miesięcy i moim faworytem jest sharpx20e*klik.Ten telewizor to 46cali więc dość spory a w dodatku kosztuje tylko 4tys,na 46cali bardzo przystępna cena.Za sony głównie się płaci dlatego tej marki nie polecam.Czytałem około miesiąca o tv lcd i wybrałem właśnie owego sharpa.Ma wszystko co inne tv nawet w lepszej cenie,co jest potrzebne w codziennym użytkowaniu,nie ma tylko jednej znaczącej rzeczy za którą się grubo płaci,mianowicie 100hz.Przy szybkich ruchach np. piłka nożna miały być smugi jednak ja parę razy widziałem/sprawdzałem tv i nic nie było widać,ja miałem tylko problemy z reklamami b.szybkimi a reszta ok.