>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Prośba o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej

A 0

alicja89

Użytkownik
Witam, mam na imię Alicja i jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej. Piszę pracę magisterską o e-hazardzie.
Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich graczy uczestniczących KIEDYŚ lub OBECNIE w grach hazardowych ONLINE o wypełnienie ankiety: moje-ankiety. pl/respond-42106. html
Kwestionariusz składa się z pytań zamkniętych, należy tylko wybrać pasującą odpowiedź spośród przygotowanych (co powinno zająć trochę ponad 5 minut). Badanie jest ANONIMOWE, zaś jego wyniki wykorzystane zostaną wyłącznie w celach naukowych.
Z góry dziękuję za pomoc i szczere odpowiedzi!
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
Wypełnione, jednak jak sądzę to koleżanka nie ma pojęcia o tym o czym chce pisać i chyba tylko chce zobaczyć jak bardzo ludzie są uzależnieni od hazardu i sądzi że każdy kto gra sprzedaje samochód, dom tylko żeby móc grać...
 
dawidbarca 6,2K

dawidbarca

Użytkownik
Wypełnione, jednak jak sądzę to koleżanka nie ma pojęcia o tym o czym chce pisać i chyba tylko chce zobaczyć jak bardzo ludzie są uzależnieni od hazardu i sądzi że każdy kto gra sprzedaje samochód, dom tylko żeby móc grać...
O to to. Ta ankieta wygląda jakby ją Kapica układał co najmniej :grin: Kompletne odmóżdżenie i ignorancja. Ostatnie pytanie też ciekawe
Hazard zuooo .
Ja nie wypełniam, nie wiem po co wy to robicie ale kto co lubi.
 
A 0

alicja89

Użytkownik
Wypełnione, jednak jak sądzę to koleżanka nie ma pojęcia o tym o czym chce pisać i chyba tylko chce zobaczyć jak bardzo ludzie są uzależnieni od hazardu i sądzi że każdy kto gra sprzedaje samochód, dom tylko żeby móc grać...