>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Problem pomocy! wypłata

mate_cwalk 3

mate_cwalk

Użytkownik
Witam????
Chciałem sobie wypłacić 100 z konta i eh dostałem e-maila ;/ tego poniżej:

Drogi Panie Mateuszu ,

Pana wypłata została anulowana i środki przetransferowane na konto odszkodowania. Decyzja została podyktowana tym, że złamał Pan nasz regulamin i otworzył Pan więcej niż jedno konto.

Przypominamy, że zgodnie z naszym regulaminem:

1.14
Jeśli otworzysz więcej niż 1 konto, nieważne z jakiego powodu, Betsson je zablokuje lub permanentnie zamknie, gdyż jest to złamanie regulaminu naszego serwisu. Na twoje najstarsze konto (jeśli pozostanie otwarte) zostaną przelane wszelkie dokonane wpłaty, które pozostały na innych kontach. Betsson dodatkowo potrąci opłatę administracyjną w wysokości 10% (minimum 30 EUR) za każde konto, które otworzyłeś.

Prosimy zatem korzystać tylko z jednego konta i nie otwierać nowych.

Serdecznie pozdrawiam
Julia
Betsson Support

Fakt miałem chyba ze 3 konta KTÓRE DAWNO TEMU otworzyłem ale nie pamiętam nawet loginów ani haseł do nich... Co w tym wypadku mam zrobić???
Już nie odzyskam tej stówy???
A jeszcze na koncie mam 350 zł ;/
Co robić????
 
Otrzymane punkty reputacji: +3
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
Te 350pln przetransferują ci na konto, które założyłeś u nich najwcześniej. Stówy niestety nie odzyskasz i jeszcze dodatkowo z 20 pln ci potrącą na koszty adm.
Zakładałeś wszystkie konta na identyczne dane? Jedynym aktywnym kontem będzie te otworzone najwcześniej. Napisz do nich meila w celu przysłania ci loginu z twojego 1go konta, hasło odzyskasz korzystając z opcji &quot;przypomnij hasło&quot; na stronie betsson. Chyba emaila pamiętasz?

E: &quot;Betsson dodatkowo potrąci opłatę administracyjną w wysokości 10% (minimum 30 EUR) za każde konto, które otworzyłeś.&quot;
Źle przeczytałem, za każde &quot;dodatkowe&quot; konto potrącą ci ok 120 pln, ile masz ich wszystkich: 3,4? Więc trochę tego będzie.
 
mate_cwalk 3

mate_cwalk

Użytkownik
eh;/
Dzwoniłem do nich właśnie przed chwilą... i jakaś tępa babka odebrała i mi mówi że te wcześniejsze konta mi skasowali i że już nie odzyskam tych 100 zł...
A co do wypłaty reszty to powiedziała że &quot;MOŻE NIE BĘDZIE PROBLEMÓW&quot; ;/
może..? no fajnie....
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
eh;/
Dzwoniłem do nich właśnie przed chwilą... i jakaś tępa babka odebrała i mi mówi że te wcześniejsze konta mi skasowali i że już nie odzyskam tych 100 zł...
A co do wypłaty reszty to powiedziała że &quot;MOŻE NIE BĘDZIE PROBLEMÓW&quot; ;/
może..? no fajnie....
tępa bo wykonuje swój zawód?
Owszem, nie powinna Ci odpowiadać, że może nie będzie problemu ale sam sobie jesteś winien. Gdybys przeanalizował regulamin, gdybyś nie oszukiwał... nie miałbyś teraz kłopotów.
Na Twoim miejscu próbowałbym jak najszybciej ewakuować się stamtąd razem z kasa ????
 
mate_cwalk 3

mate_cwalk

Użytkownik
tępa bo wykonuje swój zawód?
Owszem, nie powinna Ci odpowiadać, że może nie będzie problemu ale sam sobie jesteś winien. Gdybys przeanalizował regulamin, gdybyś nie oszukiwał... nie miałbyś teraz kłopotów.
Na Twoim miejscu próbowałbym jak najszybciej ewakuować się stamtąd razem z kasa ????
No ale jak się ewakuować? jak zlecę wypłatę to pewno znowu mi zniknie z konta;/ eh... spróbuję 80 zł wypłacić może się uda...
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
No ale jak się ewakuować? jak zlecę wypłatę to pewno znowu mi zniknie z konta;/ eh... spróbuję 80 zł wypłacić może się uda...
No to spróbuj wypłacić ile się da - przecież nie wymyślimy ci jakiejś magicznej metody.
Ewakuować tzn. wypłacić maksymalne możliwe środki i nie wchodzić drugi raz do jednej rzeki :]
Z resztą swoją karę poniosłeś NIE POWINNO byc więcej problemów.
 
mate_cwalk 3

mate_cwalk

Użytkownik
Właśnie zamknęli mi główne konto na betssonie... 445.37 zł zabrali hamy jedne....
eh... a wtedy 100 zł przy wypłacie... Kto tam wogóle pracuje??? ????????????????
Szanowna pani mówiła że już nie będzie żadnych problemów....
????????????????????????????????????????????????
 
P 4

power1989

Użytkownik
twoj blad po co ci bylo pare kat tez mialem taki przypadek gdzie wygralem na betsafe 1000euro i zablokowali oby 2 konta juz nic z tym nie zrobisz
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Właśnie zamknęli mi główne konto na betssonie... 445.37 zł zabrali hamy jedne....
eh... a wtedy 100 zł przy wypłacie... Kto tam wogóle pracuje??? ????????????????
Szanowna pani mówiła że już nie będzie żadnych problemów....
????????????????????????????????????????????????
&quot;główne konto&quot; - no cóż... to aż brzmi śmiesznie.
Skontaktuj się z nimi via e-mail i spróbuj odzyskać choć część środków. Co prawda regulamin mówi o dużej opłacie manipulacyjnej ale jakieś szanse zawsze są.
Ponadto polecam kontakt z angielskim supportem. Jeśli im obiecasz poprawę i przekonasz, że nie warto tracić takiego klienta to masz szansę, że okażą łaskę.

Rada na przyszłość: Nie łam regulaminów ????
 
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
Właśnie zamknęli mi główne konto na betssonie... 445.37 zł zabrali hamy jedne....
eh... a wtedy 100 zł przy wypłacie... Kto tam wogóle pracuje??? ????????????????
Szanowna pani mówiła że już nie będzie żadnych problemów....
????????????????????????????????????????????????
Do kogo masz pretensje? Można mieć jedno konto na osobę. Potrącili ci dokładnie tyle jak jest w regulaminie (który zaakceptowałeś kilkukrotnie przy rejestracjach) więc może z raz byłoby go przeczytać?
I po co tyle kont zakładałeś? Zapomniałeś loginu i hasła do pierwszego, mogło się zdarzyć. Ale 5 kont otwierać?
 
B 0

borzib3

Użytkownik
Pomocy ????
wczoraj zleciłem wypłate 200 złoty z konta na beat at home i dzisiaj spradzam na koncie mam odjęte 200 złoty ale na rachunku bankowym nie mam takiej traksakcji i nie mam tycc 200 złotych ???? pomocy co teraz mam zrobic ? ???? czy do dlatego ze jest niedziela i dopiero w poniedzialek dostarcza czy jakie jest wytlumaczenie pomocy ????
 
kha1 40

kha1

Użytkownik
Nie rozumiem, jak ktoś może nazwać pracownika &quot;tępym&quot; tylko dla tego, że z własnej winy zawalił sobie sytuację. Konta się ZAMRAŻA jeśli jest taka potrzeba, tymczasem Ty miałeś 3 różne i nic dziwnego, że Betsson zareagował. Tu tylko ew. ich dobra wola mogłaby zmienić sytuację...
Ech, szkoda to czytać...
 
L 9

longu

Użytkownik
wczoraj zleciłem wypłate 200 złoty z konta na beat at home i dzisiaj spradzam na koncie mam odjęte 200 złoty ale na rachunku bankowym nie mam takiej traksakcji i nie mam tycc 200 złotych ???? pomocy co teraz mam zrobic ? ???? czy do dlatego ze jest niedziela i dopiero w poniedzialek dostarcza czy jakie jest wytlumaczenie pomocy ????
Po pierwsze jest to dział dotyczący firmy BETSSON a nie BTH!!!!
A po drugie na wpływ środków na konto bankowe trzeba troszke poczekać ;)
 
J 0

jamesfisher

Użytkownik
Witam
Zleciłem 10 października 2011 wypłatę w Betsson na konto bankowe kwoty ok 2 tys zł. Ostatni raz wypłacałem w maju 2011. Otrzymałem e-mail:
&quot;
Dziękujemy za wybranie Betsson. Nasza firma zobowiązana jest przez Lotteries and Gaming Authority (firma która wydała naszą licencję) aby zweryfikować tożsamość oraz adres zamieszkania naszych klientów. W związku z tym prosilibyśmy o załączenie wymaganych dokumentów, używając naszej bezpiecznej formy załączania dokumentów online.
Wszystkie wymagane przez nas dokumenty widoczne są w zakładce „Moje konto” a następnie „Wyślij dokument”. W tej zakładce znajdziesz więcej informacji na temat tych dokumentów oraz procesu weryfikacji. Kliknij na „Wymagane dokumenty” (czerwone) lub „Wyślij pliki do zatwierdzenia” (zielone) aby wyświetlić listę dokumentów oraz załączyć je bezpośrednio do naszej bezpiecznej bazy danych.Dzięki temu, że dostarczysz nam wszystkie wymagane dokumenty, upewnisz się że przyszłe Twoje wypłaty nie będą opóźnione. Jeżeli nie otrzymamy wymaganych dokumentów w ciągu 48 godzin od momentu wysłania tego maila, zlecona wypłata
zostanie anulowana i środki zwrócone na konto gracza.
&quot;
więc zalogowałem się na swoje konto aby załączyć dokumenty. Niestety podstrona dla dokumentów jest niedostępna (przekroczono limit czasu połączenia). Napisałem do Betsson trzy e-maile oraz rozmawiałem z live chatem, treść:
10/12/2011 08:41:26PM
System: &quot;Witamy w Obsłudze Klienta Betsson.&quot;
10/12/2011 08:41:41PM
Sesja rozpoczęta przez agenta (Klaudia)
10/12/2011 08:41:41PM
Ja: &quot;Witam Brak dostępu do Państwa serwera du.betsson.com uniemożliwia przesłanie dokumentów do weryfikacji konta i wypłaty środków.&quot;
10/12/2011 08:43:04PM
Agent (Klaudia): &quot;Witam&quot;
10/12/2011 08:45:45PM
Ja: &quot;Powyżej opisana sytuacja trwa już drugi dzień.&quot;
10/12/2011 08:46:20PM
Ja: &quot;Dostęp do serwera wpłat jest bezproblemowy.&quot;
10/12/2011 08:46:32PM
Agent (Klaudia): &quot;muszę to sprawdzić&quot;
10/12/2011 08:47:13PM
Ja: &quot;Pracuję dla banku jako informatyk i podchodzę do tego od strony technicznej ???? &quot;
10/12/2011 08:47:34PM
Agent (Klaudia): &quot;rozumiem&quot;
10/12/2011 08:51:35PM
Agent (Klaudia): &quot;może spróbuje pan innej przeglądarki&quot;
10/12/2011 08:52:26PM
Ja: &quot;wysłałem ping do serwera wypłat. Jest on niedostępny.&quot;
10/12/2011 08:55:13PM
Ja: &quot;czyli nie da się połączyć za pomocą jakiejkolwiek przeglądarki&quot;
10/12/2011 08:55:35PM
Ja: &quot;i podobnie nie da się załączyć dokumentów&quot;
10/12/2011 08:55:56PM
Agent (Klaudia): &quot;Będę musiała tą sprawęprzesłaćdo działu technicznego&quot;
10/12/2011 08:56:31PM
Ja: &quot;wczoraj i dziś wysłałem e-mail, dotyczący tej sprawy&quot;
10/12/2011 08:57:25PM
Ja: &quot;z opisanym problemem. Będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. We wczorajszym e-mailu otrzymałem
informacje, że w ciągu 48 h powinienem przesłać dokumenty.&quot;
10/12/2011 08:59:13PM
Agent (Klaudia): &quot;czy ma pan mozliwosc skorzystania z komputera w innym miescu?&quot;
10/12/2011 08:59:20PM
Agent (Klaudia): &quot;mozliwe ze to problem z siecia&quot;
10/12/2011 08:59:32PM
Agent (Klaudia): &quot;niestety nie mozna teraz przesylac droga mailowa&quot;
10/12/2011 09:01:32PM
Ja: &quot;jutro spróbuję połączyć się za pomocą sieci mobilnych iPLUS-a lub Orange&quot;
10/12/2011 09:01:40PM
Agent (Klaudia): &quot;ok&quot;
10/12/2011 09:01:48PM
Agent (Klaudia): &quot;mozliwe ze siec cos blokuje&quot;
10/12/2011 09:02:03PM
Agent (Klaudia): &quot;a jak sie panu nie uda to przeslemy zapytanie do dzialu platnosci co z tym fantemzrobic&quot;
10/12/2011 09:02:30PM
Agent (Klaudia): &quot;teraz i tak juz dzial platnosci nie pracuje&quot;
10/12/2011 09:03:00PM
Agent (Klaudia): &quot;Czy jeszcze mogęw czymś pomóc?&quot;
10/12/2011 09:03:00PM
Ja: &quot;dziękuję za pomoc&quot;
10/12/2011 09:03:11PM
Agent (Klaudia): &quot;Nie pomogłam zbytnio&quot;
10/12/2011 09:03:25PM
Agent (Klaudia): &quot;ale mam nadzieję że problem uda się rozwiązać&quot;
10/12/2011 09:03:34PM
Ja: &quot;Na pewno ???? &quot;
10/12/2011 09:03:36PM
Agent (Klaudia): &quot;pozdrawiam i życzę miłego wieczoru&quot;
10/12/2011 09:03:37PM
Ja: &quot;Dobranoc&quot;
10/12/2011 09:03:38PM
Agent (Klaudia): &quot; ???? &quot;
10/12/2011 09:03:45PM
Sesja zakończona

Żadnej odpowiedzi na e-maile nie otrzymałem. A strona z załączeniem dokumentów nadal niedostępna. Natomiast gdy się kliknie &quot;Wpłać pieniądze&quot; wyświetlana jest moja ostatnia dyspozycja i zielony napis &quot;Księgowanie wypłaty&quot;
Będę wdzięczny za uwagi i pomoc co zrobić.
 
Do góry Bottom