D
0
digers1979
Użytkownik
Witam wszystkich
Zleciłem wypłatę środków z konta "Stargames" po przez Moneybookers.Po kilku dniach przysłali mi maila żebym przesłał kopie ważnego dokumentu tożsamości.Wysłałem kopie dowodu osobistego.Po następnych kilku dniach wysłali mi wiadomość na maila takiej treści:
"Serdecznie witamy,
Pańskie konto jak i subkonta zostały całkowicie zablokowane. Zgodnie z naszym
regulaminem dozwolone jest posiadanie jednego konta na osobę, Pan jednak
założył ich o wiele więcej. Niestety blokada ma trwały charakter, nie może Pan
u nas już grać. Wypłata została anulowana z powodu łamania naszego regulaminu,
niestety nie może Pan już u nas grać.
Pozdrawiamy
Support team"
Zgadzam się z nimi jeżeli to ja bym miał te wszystkie konta na siebie.Konto ma moja żona i córka korzystamy z tego samego laptopa.W regulaminie nie jest napisane że konto można mieć jedno na gospodarstwo domowe tylko można mieć jedno na osobę.W tym momencie to oni łamią regulamin nie wypłacając mi moich pieniędzy i blokując mi bez podstawnie konto.
Teraz pytanie do forumowiczów czy nie mam racji?
Proszę o wypowiadanie się na ten temat.
Wszystkie na siebie jakbys mial ???? .Narobiles multikont na cala rodzine i jeszcze pytasz sie czy masz racje . Zenada.Doskonale wiadomo po co Ci tyle kont u nich wiec nie placz tu teraz.Temat zamykam a nastepnym razem jak chcesz kombinowac to najpierw naucz sie to robic
Zleciłem wypłatę środków z konta "Stargames" po przez Moneybookers.Po kilku dniach przysłali mi maila żebym przesłał kopie ważnego dokumentu tożsamości.Wysłałem kopie dowodu osobistego.Po następnych kilku dniach wysłali mi wiadomość na maila takiej treści:
"Serdecznie witamy,
Pańskie konto jak i subkonta zostały całkowicie zablokowane. Zgodnie z naszym
regulaminem dozwolone jest posiadanie jednego konta na osobę, Pan jednak
założył ich o wiele więcej. Niestety blokada ma trwały charakter, nie może Pan
u nas już grać. Wypłata została anulowana z powodu łamania naszego regulaminu,
niestety nie może Pan już u nas grać.
Pozdrawiamy
Support team"
Zgadzam się z nimi jeżeli to ja bym miał te wszystkie konta na siebie.Konto ma moja żona i córka korzystamy z tego samego laptopa.W regulaminie nie jest napisane że konto można mieć jedno na gospodarstwo domowe tylko można mieć jedno na osobę.W tym momencie to oni łamią regulamin nie wypłacając mi moich pieniędzy i blokując mi bez podstawnie konto.
Teraz pytanie do forumowiczów czy nie mam racji?
Proszę o wypowiadanie się na ten temat.
Wszystkie na siebie jakbys mial ???? .Narobiles multikont na cala rodzine i jeszcze pytasz sie czy masz racje . Zenada.Doskonale wiadomo po co Ci tyle kont u nich wiec nie placz tu teraz.Temat zamykam a nastepnym razem jak chcesz kombinowac to najpierw naucz sie to robic