>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Promocja Expekt - Free bet 50 zł

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Pisze w promocji:
Zwrócimy Tobie stawkę przegranego zakładu aż do 50 PLN (€12), w przeciągu 48 h.
Czyli do 2 dni powinni Ci zwrócić stawkę. Akurat mamy weekend i może dlatego dłuższej poczekasz ok 2 dni.
 
D 3

domto

Użytkownik
w moim przypadku gdy po upływie 48h nie zwrócili mi kasy napisałem do nich maila i kazali najpierw przesłać wszystkie dokumenty zgodnie z regulaminem, i dopiero po zatwierdzeniu ich dostałem zwrot kasy
 
R 0

radbar1

Użytkownik
Mam pytanko czy jeśli ktoś ode mnie z domu gdzie wynajmuję w kilka osób chce też zagrac na expekt free bet to też może , jeśli adres IP różni sie np o dwa numery ?
np: mój 192.168.0.1
a kolegi 192.168.0.10
te adresy to tylko przykłady ???? Tak naprawdę mamy inne ale mnie więcej o to mi chodzi . Mówię oczywiście o adresach zewnętrznych ???? Tu jako przykład podałem wewnętrzne
 
T 0

tonnyhalik

Użytkownik
Witam
Także nie polecam tej firmy, po dwóch dniach pisania @ przesyłania skanu dokumentów itp stwierdzam ogólnikowo że mam do czynienia ze złodziejami !!!
Ale zacznijmy od początku
Postawiłem jakiś tam swój pierwszy zakład, który nie wszedł
Następnego dnia wypełniłem formularz zwrotu, wszystko ładnie po 10-15 min dostałem zwrotną wiadomość widać że automat ją wysyłał że proszą mnie o skan dokumentu
Zeskanowałem dowód osobisty odesłałem na zwrotnego maila, po czym po 30 minutach dostałem wiadomość że nie zwrócą mi kasy bo moje IP było już wielokrotnie używane :/ pytam siebie o co qaman :;/:
No to pisze dalej wyjaśniam że nie ma takiej możliwości, że mam stałe IP itd, itd
Oni cały czas powołują się na regulamin i że sprawa jest zakończona z ich strony.
Więc ja długo nie myśląc napisałem do nich żeby, udowodnili mi że moje IP powtarza się w ich danych, dostałem wiadomość że to jest ściśle tajne buahah nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać :/ :?
Odpisałem im żeby się nie wygłupiali że to ściśle tajne i podali mi chociaż dni i godziny kiedy niby ktoś z mojego IP logował się w ich systemie i żeby sprawdzili jak maja takie problemy po MAC, oczywiście rozmowa jak zwykle zeszła na boczny tor etc.
Osobiście wydaje mi się że w ogóle pracownik PL suportu nie ma wglądu do IP
Widze że coraz więcej osób ma problemy z ta firma i chyba tak sobie myślę będzie trzeba zgłosić to do Urzędu Ochrony i Konsumentów aby dokładnie przyjrzeli się tej firmie
Ogólnie nie polecam daje ????????????
Dalej w temacie będę pisał co załatwiłem, może w piątek uda mi się uzyskać informacje o prawach konsumenta, mam nadzieje że parę osób jak by co mie poprze
Pozdrawiam
 
M 10

meec

Użytkownik
Mam ten sam problem co Ty i jak na razie widzę że nie odzyskam swoich pieniędzy z Free Beta śmiesznego bonusa :/ żenada....
 
daros17 0

daros17

Użytkownik
U mnie też kombinowali, aby nie wypłacić tego bonusu. Wczoraj wypełniłem formularz, a dziś rano info żeby im wysłać dowód/paszport. OK wysyłam scan dowodu i przed chwilą napisałem na chat i mi piszą, że muszę jeszcze scan rachunku ze swoimi danymi wysłać. piszę że nie było tego w mailu, stwierdzili że się pomylili i zwrócili kasę.
 
Do góry Bottom