>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Proszę o weryfikację - fałszywy mail? - zwróćcie UWAGĘ !!!

R 4,1K

robson1416

Forum VIP
Uważajcie też na to co robicie tzn. już abstrahując od tego skąd maile itd.
Dostajesz maila z weryfikacją od skrilla/jakiegoś bukmachera itd, sprawdzaj z jakiego adresu to dostałeś. Po co skrillowi czy bukmacherowi, Twoje dane do konta, skoro sami mogą sprawdzić.
Często takie coś przychodzi z fejkowego konta np pierwsze z brzegu swego czasu dostałem taki fake mail od bznku zachodniego, albo inaczej od osoby podszywającej się i adres mailowy był coś w stylu:
[email protected] (nie dokładnie taki, bo już nie pamiętam, chodzi mi o przykład)
I nie jest to jak widać prawdziwy mail, trzeba się wystrzegać i sprawdzać. Najlepiej takie coś usunąć / zgłosić i broń Boże nie otwierać.
Czujność, jeszcze raz czujność zalecam.
I nie dajcie sobie wmówić, tak jak próbuje to robić kolega Ryba, że to przez forum się tak dzieje, bo tak jak napisał Marcin-Odra, wiele baz mailowych jest wykradanych, ba kiedyś nawet na allegro były sprzedawane, widziałem takie ogłoszenie, co prawda ktoś sprzedawał bazę maili z forum dotyczącego bodaj mangi, ale zawsze.
pzdr
 
greenvoice 13,1K

greenvoice

Administrator
Członek Załogi
&quot;[email protected] (nie dokładnie taki, bo już nie pamiętam, chodzi mi o przykład)&quot;
To nie ma reguły. Adres email, który jest wyswietlany w polu &quot;od&quot; można bezproblemów podrobić - tylko analizująć źródło wiadomości można poznać prawdziwy adres e-mail, z któego doszło.
W tym przypadku - stradzić mogla spokojnie domena. Skrill nie ma stron w domenie .pl. Co więcej łatwo zauważyć, że na podanej fałszywej stronie jest brak jakichwolwiek walidacji - można w polu adres e-mail wpisać cokolwiek i przechodzi. Nie jest to reguła, ale to pierwszy znak oszustwa. Brak kłódki - drugi symptom.
Co więcej - warto właczyć dwuetapową weryfikację. Trochę to upeirdliwe, ale w takich sytuacjach, nawet dostep do loginu i hasła nie byłby takim zagrożeniem (chyba, ze z hasłą korzystamy również gdzie indziej).
Co do bazy- adres może pochodzi skąd kolwiek. Atakujący może wysłać na dowolną pulę adresów wiadomość - jeśli trafi na kogoś kto nie ma skrilla? Trudno, taka osobowa pewnie to oleje.
Zachowywać czujność zawsze trzeba, nawet jak nam się wydaje, ze jesteśmy bezpieczni.
 
F 0

five-o

Użytkownik
Brawa dla skrill za reakcję... zgłosiłem po 9 rano w niedzielę, gostek mówił, że do 48h można spodziewać się jakiejś odp, na kasę nawet nie liczyłem, ale mogli by coś odpisać, czy coś tym bardziej, że mam tam kartę używam jej, miałem kilka razy status vip, raz nawet silver, ogólnie trochę transakcji tam zrobiłem... nie myślałem, że aż tak zlewają swoich użytkowników.
 
mag84 1,7K

mag84

Użytkownik
five-o ????
Ja raczej myślę że chwilę trzeba poczekać na ich działania ... mnie póki co poinformowali że mam zablokowane wpłaty do czasu wyjaśnienia sprawy, muszę zmienić hasło itp. Ale wiem też że ktoś narobił niezłego kipiszu bo przelewał z konta na konta dodając kwoty zabrane i chyba stąd brak reakcji bo muszą dość co i jak ...
Z jednej karty nie wiem ile można wybierać kasy, ale w proceder musiałoby być zamieszanych kilka osób które zostałyby zweryfikowane i które miałyby karty ..... Nie wiem czy jest to możliwe. Chyba ze to dość duża siatka i kilkanaście osób postanowiło w ciągu 24h pobrać maksymalnie ile się da kasy !
 
greenvoice 13,1K

greenvoice

Administrator
Członek Załogi
Dlatego naprawdę polecam dwuetapową weryfikację. Nawet jeśli ktoś dostanie hasło, bez telefonu nie bedzie mógł się zalogować.
Co więcej, przy probie zalogowania przez oszusta będziemy wiedzieć, że takowa nastąpiła i będziemy mogli zmienić hasło.
 
greenvoice 13,1K

greenvoice

Administrator
Członek Załogi
Strona zgłoszona przeze mnie do Avasta:
Hello,
Thanks for sample.
Our virus specialists have been working on the problem and our virus definitions have been updated and the webpage is already detected by Avast.
If you need further assistance, don&#39;t hesitate to contact me again.
Best Regards

Richard Šrank
Customer Retention Specialist
 
Do góry Bottom