>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Przelew z unibetu na mb - co to ma być?

A 0

archiminiwiri

Użytkownik
Dziś chciałem przelać sobie 80 zł z konta unibet na moneybookers
Dałem przelew - moneybookers - wpisałem 80 zł, dałem dalej - i nagle mi pisze, że pieniądze zostały wysłane na adres e-mail [email protected] (takim jestem zarejestrowany w unibet, ale takie konto nie istniało w moneybookers!), nie dało mi nawet możliwości wybrać adres mail mb :] tylko od razu przelało...
Potem postanowilem założyć konto w mb na adres mail [email protected] , ale jak zalozylem to pieniadze na to konto nie doszły...
Wysłałem do unibetu i do mb maila z prośbą o wyjaśnienie, ale dziś niedziela i pewnie nie dostane odpowiedzi ???? (jak myslicie?)

Myślicie, że mi zwrócą te pieniążki ??
 
cerber 2

cerber

Użytkownik
Na 90 % powinni kase zwrócic. Nie potrzebnie zakładałeś takie konto na MB, bo jak przyszło by do zaksięgowania wypłaty to by przecież kasa nie poszła i wróciła by na Twoje konto w Unibecie. W takim przypadku nie wiem jak bedzie, ale pieniądze wieczorem, albo jutro winny byc na koncie w Unibecie.
 
A 0

archiminiwiri

Użytkownik
Dziś mogą to rozwiązać... ? Bo chyba w niedziele nie pracują...
Faktycznie mogłem nie zakładać tego konta
Ale co teraz zrobić, żeby móc sobie potem wybierać adres mail konta mb żeby tam przeslac pieniadze z unibetu?
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Powinni rozwiązać ten problem ale pewnie jutro , Pieniądze powinny ci się zwrócić. Daj znać co zrobili z tym &#39;&#39;fantem&#39;&#39;
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Powinni rozwiązać ten problem ale pewnie jutro , Pieniądze powinny ci się zwrócić. Daj znać co zrobili z tym &#39;&#39;fantem&#39;&#39;
 
A 0

archiminiwiri

Użytkownik
dostałem odpowiedź od unibetu...
Witamy serdecznie!

Dziekujemy za kontakt z Unibet. Uprzejmie informuje, ze adres zawsze musi
byc zgodny z tym zarejestrowanym na Unibet. W Pana przypadku jest to
[email protected] .
Informuje,ze prosba o zmiane Pana ustawien osobistych w celu zrealizowania
wyplaty zostala juz wyslana do odpowiedniego wydzialu. Prosze sprobowac
zlecic wyplate po uplywie 48 godzin.
Z gory dziekujemy za cierpliwosc!
Ponadto prosimy nie zmieniac adresu emailowego.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem
Obsługi Klienta.


Pozdrawiam,
Dominika
Biuro Obsługi Klienta

Całe dwa dni bez kasy ;(
 
Do góry Bottom