>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • W sobotę koejna gala Clout MMA, z tej okazji zapraszamy na
    CLOUT MMA 5: AJ Challenge [8.06.2024] w puli nagród 250zł od Fortuny + punkty reputacji!
    Nie masz konta w Fortunie? Założysz je w kilka minut TUTAJ!
    Typy w konkursie oddajemy do 8 czerwca do godz. 18:59.

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Przyszłość F1

Status
Zamknięty.
djkg6 0

djkg6

Użytkownik
Jestem nieziernie ciekaw,gdzie odejdzie Robert? Słyszałem,że szykuje sie do Ferrari,ale wątpię w to ;)
na pewno będzie dalej jeździł w BMW do końca tego sezonu, co będzie z Robertem po sezonie zobaczymy. To że ma odejść do Ferrari to tylko spekulacje mediów.
 
pasiak_forever 55

pasiak_forever

Użytkownik
na pewno będzie dalej jeździł w BMW do końca tego sezonu, co będzie z Robertem po sezonie zobaczymy. To że ma odejść do Ferrari to tylko spekulacje mediów.
słowo &quot;na pewno&quot; bym wyrzucił, teraz wiem że w świecie formuły 1 jest wszystko możliwe,m nawet to że w środku sezonu będą jakieś zamiany
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Pozyjemy zobaczymy, a BMW dostalo przadnego kopa w dupe. Narobili sobie wstydu jak zaden inny zespol.
W tamty roku mieli realne szanse na mistrza, ale po co. Osiagneli swoj cel w 2008 wiec czas sie skupic na sezonie 2009 i z naszym super KERSem. Zreszta to na cel na 2009. Dostali za swoje i tyle ????
 
S 0

salsero

Użytkownik
To teraz będzie ciekawie ???? Schumi wraca do Ferrari, ciekawe, jak się zaprezentuje po takiej przerwie? Co myślicie?
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
No to bedzie duza niewiadomo. W zagranicznych mediach mozna wyczytac ze dp powrotu przygotowywal sie od jakiego czasu. Poprostu nie umial wytrzymac bez scigania ;) Co prawda ciezko bedzie mu sie przygotowac do jazdy tegorocznym bolidem z KERSem ale symulatory oraz piatkowe treningi pewnie mu pomoga. Z drugiej jednak strony GP Walencji bedzie jego debiutem na tym torze a i Felipe Massa zapowiada ze wroci na najblizsze GP ????
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Na pewno powrót Schumiego będzie sporą gratką dla fanów F1. Co spowoduje zwiększone zainteresowanie tym GP. A jak zaprezentuje się mistrz to się okaże po pierwszych treningach. Przerwa + całkiem inny bolid niż ten w którym się scigał może miec wpływ na jego jazdę. Ale myślę, że będzie walczył w ścisłej czołówce tymbardziej że Ferrari ostatnio spisuje coraz lepiej.
Ciekawi mnie jeszcze jak będzie wygladac sytuacja Renault. Czy ich apelacja zostanie przyjęta czy oddalona. Po ostatnich wydarzeniach nie dziwi fakt że sędziowie zareagowali tak ostro ale z drugiej strony czy ekipa Renault faktycznie świadomie naraziła Alonso i innych uczestników wyścigu na tak duże niebezpieczeństwo?
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Ciekawi mnie jeszcze jak będzie wygladac sytuacja Renault. Czy ich apelacja zostanie przyjęta czy oddalona. Po ostatnich wydarzeniach nie dziwi fakt że sędziowie zareagowali tak ostro ale z drugiej strony czy ekipa Renault faktycznie świadomie naraziła Alonso i innych uczestników wyścigu na tak duże niebezpieczeństwo?
Zespol widzial ze z kolem Alonso jest cos nie tak. Mieli obowiazek poinformowac (nakazac) przez radio zeby zatrzymal sie w bezpiecznym miejscu. Po ostatnich incydentach sedziowie musieli tak ostro zareagowac ????
 
toxic 0

toxic

Użytkownik
Dokładnie... juz w pit stopie było widać, że jest coś nie tak.
Co do Shumiego... co by o nim nie mówic i ile by tytułów nie wywalczył to moim zdaniem nie ma żadnych szans na cokolwiek w tegorocznym bolidzie. Jeżeli ktoś myśli, że po takim czasie wróci i nagle zacznie byc w czołówce to się myli. Dla mnie jest on po prostu przereklamowany. w rtm roku Ferrari nie ma najlepszego bolidu jak to było z ajego czasów. Dodatkowo przez trzy lata weszło masę zmian... brak kontroli trakcji, różne zmiany w kokpitach etc., KERS.
Zresztą pisanie, że Ferrari wyszło z dołka jest nieporozumieniem. W Budapeszcie jest specyficzny tor, duzo zakrętów, mała prędkość i promujacy KERS pierwszy zakręt... Nie wiem czy wiecie ale tylko dzięki KERS.... pomijając wszystko inne zawodnicy zyskiwali 15 i wiecej sekund w skali wyścigu... w pozostałych startach nie bedzie tak łatwo.
Sa ludzie, którzy Shumiego wielbią ale nie wiele osób interesuje się formuła na tyle długo żeby wiedzieć jak to kiedys było. W tym momencie jest moim zdaniem wielu duzo lepszych zawodników niz Schumacher. Nigdy go nie lubiłem gdyz jego styl jazdy zawsze był hamski i beszczelny. To nie jest zawodnik typu alonso, Kubicy czy Massy. Oni jeżdżą czysto.
Ja osobiście chciałbym zobaczyć jak wszyscy go objeżdżają i wielka legenda pada... szczególnie, że uważam iz jest to czysto marketingowy chwyt bardzo na rękę FIA. Zamiast dac szansę komuś młodemu, zdolnemu to pchaja do bolidu wyścigowego emeryta. Troche to nie bardzo fair.
I jeszcze Ferrari ma pretensje do williamsa, że nie zgodził się na testy dla Schumiego... a co miał powiedzieć Jaime? Zasady sa zasadami i bezwzględnie powinny byc przestrzegane.
 
P 0

pavlinho

Gość
Ja tam szanuje i lubię kierowców którzy jeżdżą agresywnie bez zbędnego pieszczenia i pieprzenia, to są wyścigi F1 a nie jazda figurowa na lodzie. Tacy kierowcy jak Schumacher czy Montoya :] na zawsze pozostaną w mojej pamięci.
Teraz co do powrótu Schumiego...temat rzeka powinien jeździć on czy ktoś inny. Owszem może i ciężko będzie mu jeździć tym bolidem po setkach zmian ale przecież ma doświadczenie. To jest stary wyjadacz a nie świeżak. Może nie powalczy o Top 6 ale miejsca 10-12 są spokojnie w zasięgu jego i jego bolidu...Jednak wolę Schumiego z doświadczeniem zamiast małolata z niższych serii wyścigowych.
Toxic to co piszesz że wszyscy go objeżdżają i wielka legenda upada to nie wiem skąd to wziąłeś ale nawet Hitchcock by tego nie rozkminił...proszę Cię po jednym wyścigu? ???? Przecież wszyscy wiedzą ile nie jeżdził i nawet jak przyjedzie ostatni to się nic nie stanie. On jest żywą legendą i tak będzie nadal. A jak bardzo chcesz obejrzeć sobie jak Schumi jest objeżdżany to obejrzyj sobie jego pojedynki z Montoyą :].
 
toxic 0

toxic

Użytkownik
No wiesz, legenda pewnie nie upadnie ale moim Schumacher odszedł ze sportu gdy wiedział, że już za wiele nie zdoła osiągnąć. I teraz jego powrót nic nowego nie wniesie. Na wielu zagranicznych serwisach jest wielka nadzieja na jakies cuda i zwycięstwa Schumachera... moim zdaniem nie ma na to najmniejszej szansy.
Co do stylu jazdy Schumachera to nie mówie tu o tym czy jeździ agresywnie czy nie ale wiele razy podczas wyscigów zachowywał się po prostu niesportowo. Juz pomijam fakt, że podczas &quot;ery&quot; Schumiego team orders były na porzadku dziennym i między innymi dlatego Barichello dzisiaj jest nazywany BlaBlablarichello. Gdyby iśc tropem staruszków to można jeszcze ściągnąć Montoye, Villenueva czy kilku innych ale to juz nie będzie tym czym było kiedyś. Oni sa zawodnikami z innej ery i dla mnie F1 było zawsze sportem, ktory wyznaczał trendy, wyznaczał rozwój technologiczny itp... cofanie sie do przeszłości moim zdaniem tu po prostu nie pasuje (chociaz fakt faktem fajnie byłoby usłyszeć jeszcze raz w F1 V12 ???? ).
Tak czy inaczej wszystko okaże się juz niedługo, oczywiscie o ile Schumacher wystartuje w wyścigu. Bo dla mnie ten cały start jest robiony glównie pod publiczkę. FIA i Ferrari dostały ostatnio bardzo w kość. Ja osobiście miałem nadzieję na nową serię z nowymi władzami i zasadami.
A co do Montoji to dla mnie jego wielkośc najbardziej pokazuje:
http://www.youtube.com/watch?v=ucIsE6qTF7c&amp;amp;feature=PlayList&amp;amp;p=4E5780CC07BD15E5&amp;amp;index=50
Zdublował wszystkich ????
 
mr.fantastic 0

mr.fantastic

Użytkownik
F1: reakcja FIA na wycofanie się BMW Sauber
Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) ponownie otworzyła procedurę selekcyjną dotyczącą możliwości startów w Formule 1 w sezonie 2010. Decyzja światowych władz jest spowodowana wycofaniem się z rywalizacji zespołu Roberta Kubicy, BMW Sauber.
Na rezerwowej liście teamów, które w pierwszej procedurze selekcyjnej nie dostały miejsca w F1, znajduje się siedem zespołów. Teraz dostały one ponowną szansę na przystąpienie do konkursu.

Być może o miejsce w F1 rywalizować będzie nowy zespół Petera Saubera, który dysponuje 20% akcji BMW Sauber, ale wciąż nie może się porozumieć w celu przejęcia reszty udziału.
 
macieqleo 5,3K

macieqleo

Użytkownik
Ekipa Ferrari jest za wprowadzeniem trzeciego bolidu w przyszłym sezonie. Luca di Montezemolo uważa, że dzięki temu rozwiązaniu Michael Schumacher powróci do Formuły 1.
40-letni Michael Schumacher odwołał we wtorek swój powrót do Formuły 1. Niemiecki kierowca narzeka na bóle karku, które dokuczają mu po wypadku motocyklowym w lutym. Przypomnijmy, że &quot;Schumi&quot; miał zastąpić podczas Grand Prix Europy kontuzjowanego Felipe Massę.

61-letni Luca di Montezemolo przyznał, że zatrudniłby Schumachera w przyszłym sezonie, jeżeli pomysł z wprowadzeniem trzeciego bolidu zostanie zaakceptowany. - Będziemy kontynuować walkę dopóki każdej z ekip nie zostanie przyznane prawo do startu z trzema samochodami w przyszłym roku. Z przyjemnością jeden z nich oddałbym Michaelowi Schumacherowi - powiedział szef Ferrari dla włoskiej gazety La Stampa.

Włoch twierdzi, że wolałby za rok oglądać trzy bolidy zespołów aktualnie startujących w Formule 1, niż samochody nowej ekipy, która może zastąpić BMW Sauber.

- Wolę trzy McLareny, trzy Renault zamiast nowych ekip. Po wycofaniu się BMW nie mamy czasu na spekulacje. Przed nami jest wiele pracy do wykonania - zakończył Włoch.
 
darius010 1,3K

darius010

Forum VIP
Po wycofani się BMW pozostanie 9 ekip wyobrażacie sobie 27 samochodów na torze jeśli będzie 3 kierowców w timie, albo 3 kierowców z jedne zespołu na podium co mogło by się zdarzyć, według mnie zmniejszyło by to jeszcze bardziej szanse zespołów z końca stawki w walce o dobre pozycje co godzi w ducha rywalizacji, faktem jest ze jednak zwiększyło by to szanse Kubicy na dostanie się do dobrego timu, lecz w F1 znowu wzięły by górę budżety i bogatsi mieli by 3 klasowych zawodników, a tym biedniejszym pozostało by liczyć na młode talenty.

Co do powrotu Szumachera uważam ze ma on bardziej charakter marketingowy niż sportowy i że po zakończeniu sezonu szumi pożegna się z F1 może nadal będzie doradzał w Ferrari i nawet jego rady będą tym cenniejsze dlatego, ze miał on doświadczenie z nowymi bolidami.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nie zapominajmy ze ilosc 3 bolidu sprawi ze garaze na torach F1 beda musialy byc przebudowane co sprawi ze pitlane bedzie musialo zostac wydluzone i przebudowa prostej start/meta.
No chyba ze wszyscy beda sie zmieszcza sie w ciasnych garazach, ale wraz z postepem technologii to bedzie niemozliwe wedlug mnie ????
 
toxic 0

toxic

Użytkownik
Coś nie widzę trzech bolidów z jednego zespołu. Obecnie jest 12 zespołów co dałoby 36 bolidów... to już lekka przesada. Zresztą nie wszyscy mają tyle kasy. Moge się założyć, że 3 nowe zespoły plus Brawn np mają jej nie za wiele ????
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
FIA wybrała 13 i &quot;14&quot; zespół na sezon 2010
FIA poinformowała, że 13 zespołem w Mistrzostwach Świata Formuły 1 w przyszłym sezonie będzie Lotus F1 Team. Federacja nie wykluczyła jednakże możliwości startów BMW Sauber w przyszłym roku.


Po dokładnej analizie FIA zdecydowała się postawić na zespół ze wsparciem malezyjskiego rządu, o którym zrobiło się głośno niedawno. Co więcej, Federacja rozważa powiększenie stawki do 14 ekip w przyszłym sezonie, jeśli pozostałe zespoły wyrażą na to zgodę.
&quot;Po dokładnej selekcji, FIA zdecydowała się nagrodzić 13 miejscem w Mistrzostwach FIA Formuły 1 2010 zespół Lotus F1.&quot;
&quot;FIA otrzymała także aplikację ekipy BMW Sauber. Jednakże biorąc pod uwagę ogłoszenie wycofania się BMW w 2010 roku, jest dużo niepewności odnośnie przyszłości zespołu.&quot;
&quot;Nie mniej jednak FIA uważa aplikację BMW Sauber za aplikację wysokiej jakości i mogącą stanowić konkurencyjnego uczestnika mistrzostw. Jako takie BMW Sauber dostał &#39;14 miejsce&#39; w mistrzostwach oznaczające, że będzie zobowiązany do wypełnienia wakatu, który może pojawić się w stawce [przyp. w przypadku rezygnacji którejś z dotychczas wybranych ekip].&quot;
&quot;Co więcej, FIA wierzy, że można zrobić dobry uczynek zwiększając stawkę do 14 zespołów. FIA przeprowadzi konsultacje z obecnymi zespołami odnośnie wprowadzenia odpowiedniej zmiany regulaminów, by powiększyć stawkę do 28 samochodów przed pierwszym Grand Prix sezonu 2010.&quot;


źródło: formula1.pl


Dużo się dzieje!
14 ekip? 28 zawodników?
Gdzie oni się pomieszczą w Monte Carlo? Gdzie będą dokonywać pit stopów?
No chyba, że FIA zdecyduje, że mechanicy będą musieli w biegu na torze zmieniać opony :jezora: - po tej organizacji wszystkiego się można spodziewać.

Oczywiście zwiększenie ilości zawodników ma swoje plusy - czuje, że kwalifikacje będą jeszcze bardziej zaskakujące ale za to Nakajima, będzie miał na pierwszy zakręcie jeszcze więcej zawodników do wykoszenia.
Zanim się przystosuje to pół sezonu minie $$$


Nie naloeży też zapominać o nowych twarzach, które będą się musiały pojawić w Formule.
Dzieje się, oj dzieje ????



Moderator - Ty nei podrywaj dziewczyn, bo dział zaniedbujesz :jezora:
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
Mi sie wydaje, że BMW wejdzie jako 13 zespół a Renault w zwiazku z Singapurem 08 - wywalą.

Jeśli jednak okaże się, że Renault zostanie, powinien sie zmienić format kwalifikacji, inaczej nie wyobrażam sobie sytuacji w Q1 np.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Mi sie wydaje, że BMW wejdzie jako 13 zespół a Renault w zwiazku z Singapurem 08 - wywalą.

Jeśli jednak okaże się, że Renault zostanie, powinien sie zmienić format kwalifikacji, inaczej nie wyobrażam sobie sytuacji w Q1 np.
Zmienić się może tylko długość i ilość odpadających zawodników.
Więcej sposobów nie widzę, pozostawiając nadal q1,q2,q3
Przecież podzielenie zawodników na grupy - Ci jadą wcześniej, a Ci później byłoby niesprawiedliwe. Pogoda, nagumowanie toru... czy po prostu taktyka (niektórzy znaliby końcowe wyniki przeciwników wcześniej). Te rzeczy mocno ograniczają możliwości organizatorów.

Myślę, że jedyne co zrobią to wydłużą q1 no i znó zmieni się ilość zawodników odpadjących w każdej serii
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Zmienić się może tylko długość i ilość odpadających zawodników.
Więcej sposobów nie widzę, pozostawiając nadal q1,q2,q3

Przecież podzielenie zawodników na grupy - Ci jadą wcześniej, a Ci później byłoby niesprawiedliwe. Pogoda, nagumowanie toru... czy po prostu taktyka (niektórzy znaliby końcowe wyniki przeciwników wcześniej). Te rzeczy mocno ograniczają możliwości organizatorów.



Myślę, że jedyne co zrobią to wydłużą q1 no i znó zmieni się ilość zawodników odpadjących w każdej serii
Obowiązywać będzie nowy system kwalifikacji, dostosowany do liczby 26 startujących samochodów z 13 zespołów.

Podobnie jak to jest obecnie, godzinna sesja będzie podzielona na trzy części. W 20-minutowych Q1 i Q2 odpadać będzie każdorazowo po osiem samochodów.

W ostatniej 10-minutowej części kwalifikacji weźmie udział 10 samochodów.

Zakaz tankowania paliwa podczas wyścigu, sprawia jednak, że kierowcy biorący udział w Q3 będą mogli jechać z dowolną ilością paliwa w bolidzie.

Zostaje zachowana obecna punktacja - pomysł Berniego Ecclestone o wprowadzeniu medali po raz kolejny został przegłosowany negatywnie.

Istotną zmianą jest podniesienie minimalnej wagi samochodu o 15 kilogramów do 620 kg. Została ona wprowadzona ze względu na system KERS, który będzie dozwolony także w przyszłym sezonie - mimo ustaleń FOTA, że zespoły zrezygnują z niego.

Będzie także korzystać z podgrzewaczy opon, które pierwotnie miały zostać zakazane wraz z wprowadzeniem gładkich opon.

kukla nie cwaniakuj :p a co do tych 14 zespolow. Raczej bedzie 13 bo Reanult na 90% zostanie wykluczony. Skoro Briatore odszedl to cos musi byc na rzeczy. I nasuwa sie kolejne pytanie.... co z Alonso ????
 
igorini 12

igorini

Użytkownik
kukla nie cwaniakuj :p a co do tych 14 zespolow. Raczej bedzie 13 bo Reanult na 90% zostanie wykluczony. Skoro Briatore odszedl to cos musi byc na rzeczy. I nasuwa sie kolejne pytanie.... co z Alonso ????
Briatore + szef inżynierii Pat Symonds, a więc kolejne % prawdopodobieństwa, że Renault zostanie wykluczone. ;]

Alonso? Okres transferowy niedlugo wybuchnie, zacznie sie od kwestii Ferrari, kończąc na Kubicy ;]
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom