>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Psy @ BAH

Status
Zamknięty.
D 0

dym0r

Użytkownik
Zarejestrowalem sie nie dawno. Gram na bet-at-home, raczej malymi stawkami i poki co rekreacyjnie. Idzie jak idzie raczej na +. Zainteresowaly mnie psy na BAHu i jak zaczalem 3dni temu tak dzis jestem do przodu dokladnie 49,4. Przy Waszych kwotach to nie jest oszalamiajaca kwota, ale na poczatek cieszy, no i zauwazylem tez ze latwo sie odbic przy malych kwotach bo sa dobre stawki na perfecta-ch. Moze wydac sie Wam to smieszne ale jestem laikiem i tak pozatym chcialem sie przywitac ???? .

Pozdrawiam.
 
bociek 0

bociek

Użytkownik
Witaj, nie grałem w psy w bet-at-home ale co do ruletki (mówie z moich doświadczeń jak było w sierpniu bo od tej pory tam nie grywa) to jest wiele zastrzeżeń. Nawet 25 kolejek z jednego koloru no dziwneee (i to nie wtedy jak były 2 osoby tylko jak z 7 dawało na przeciwny). Więc z psami może być tak samo ;) Zresztą znając życie wszędzie tak samo :zy3ou:
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Panowie w to nie warto wpaść na początku specjalnie dają wygrać żebyś później dwa razy tyle stracił to już jest opanowane że jak ktoś wygra to 90 % ludzi wraca i chce jeszcze...
 
bociek 0

bociek

Użytkownik
Panowie w to nie warto wpaść na początku specjalnie dają wygrać żebyś później dwa razy tyle stracił to już jest opanowane że jak ktoś wygra to 90 % ludzi wraca i chce jeszcze...
doberman90 masz 100% racji ! Tak mi sie zdawało lecz nie chciałem nikogo o to oskarżać ale widze, że nie tylko ja to zauważyłem.

Znam jednak przypadek np. mój gdzie na początku szło super (mówie o ruletce) miałem 200zł na plus z 50 a potem ledwie 20 uratowałem do sie ocnełem jak miałem 10zł (potem odrobiłem do +20 czyli razem 70)...