>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Scalping

dancooper 498

dancooper

Użytkownik
Czy ktoś z Was stosuje ten sposób gry ? Jeżeli tak to zapraszam do dyskusji, wpisywania rad, ostrzeżeń itd. . Jestem początkujący w tym temacie i aktualnie wnioskuje tylko tyle, że opłaca się to wyłącznie przy wyścigach konnych. Pozdrawiam
 
K 0

koniki

Użytkownik
Do skalpingu trzeba miec juz program Geeks Toy lub Faibor. Transmisja tez nie moze miec duzego opoznienia. Waznym aspektem jest stale lacze i duza przepustowosc
 
dancooper 498

dancooper

Użytkownik
Masz rację, jeżeli chodzi o zabawę w scalping to konieczny jest jakiś program &quot;wspomagający&quot; naszą grę. Może jakiś użytkownik ma w tym wszystkim doświadczenie i jest w stanie zaprezentować nam swoją grę ?
 
L 77

low

Użytkownik
In-play to tylko z geektoy lub podobnym programem. Najbezpieczniej chyba grać w początkowej fazie wyścigów konnych tych 2mile+. Tam można spokojnie scalpować. W przerwach tenisowych można również, to samo w piłce nożnej.
 
dancooper 498

dancooper

Użytkownik
Możesz pokazać nam jakieś przykłady swojego skalpowania ? Może być oczywiście z włączonym modem treningowym (chociaż uważam, że nie ma to sensu, gdyż nie możemy sprawdzić czy tak na prawdę udałoby się nam daną rzecz zrobić - chodzi mi głównie o wypuszczenie swojego kursu). Pozdrawiam
 
L 77

low

Użytkownik