>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Skrill zabrał kasę!

M 0

mariusz123211

Użytkownik
Witam! 14 stycznia wpłaciłem na swoje konto skrill 50zł. 15-tego otrzymałem e-mail z informacją, że wpłata mogła wpłynąć od osoby trzeciej. Tak się nie stało, bo wpłaty dokonałem samodzielnie z własnego konta bankowego. Po zalogowaniu zobaczyłem, że odcięli mi z konta 42zł(10euro)!????
Wpłacałem nie żadnym druczkiem na poczcie tylko normalnie poprzez przelew z mojego banku przez internet. Konto bankowe jak i skrill należą przecież do tej samej osoby czyli do MNIE!
Dodam, że jakiś czas temu w podobny sposób wpłaciłem na skrill 25zł i żadnych problemów nie było. Nr konta bankowego mam dodany w skrill&#39;u i ustawiony jako domyślny.
Wiem, że zgodnie z ich regulaminem zabierają 10euro jak wpłata jest od osoby trzeciej, o czym zostałem poinformowany, ale przecież wpłaciłem z własnego rachunku bankowego!
Wczoraj napisałem do nich reklamację, ale póki co bez żadnej odpowiedzi.
Co poradzicie? Miał ktoś z Was taki przypadek?
Czytałem na forum o takich przypadkach, ale wtedy goście wpłacali poprzez druczek, czyli de facto złamali ich regulamin.
 
A 861

amigo007

Użytkownik
No ewidentny błąd z ich strony. Dzwoń do nich, bo inaczej poczekasz kilka/kilkanaście dni na odpowiedź. Jest tam polska obsługa. A jak trafisz na niekumatą osobę odpowiadającą na maile, to jeszcze raz będziesz później musiał pisać. Numer do nich +44 203 514 5562 (zagraniczny). Tu masz 10 minut za darmo (w cenie krajowego połączenia), powinno wystarczyć tyle. http://www.alenumer.pl I daj później znać co załatwiłeś.
 
M 0

mariusz123211

Użytkownik
Proba dodzwonienia sie do nich to czysta abstrakcja. Probowalem 2-krotnie. Za pierwszym razem po 8 minutach zglosil sie koles co gadal po angielsku. Pytam go czy moge z kims po polsku, a on prosze sprobowac za 30min. Dzwonie 2gi raz, bez skutku, posluchalem sobie tylko zenujacej muzyczki przez 10minut...
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Witam! 14 stycznia wpłaciłem na swoje konto skrill 50zł. 15-tego otrzymałem e-mail z informacją, że wpłata mogła wpłynąć od osoby trzeciej. Tak się nie stało, bo wpłaty dokonałem samodzielnie z własnego konta bankowego. Po zalogowaniu zobaczyłem, że odcięli mi z konta 42zł(10euro)!????
Wpłacałem nie żadnym druczkiem na poczcie tylko normalnie poprzez przelew z mojego banku przez internet. Konto bankowe jak i skrill należą przecież do tej samej osoby czyli do MNIE!
Dodam, że jakiś czas temu w podobny sposób wpłaciłem na skrill 25zł i żadnych problemów nie było. Nr konta bankowego mam dodany w skrill&#39;u i ustawiony jako domyślny.
Wiem, że zgodnie z ich regulaminem zabierają 10euro jak wpłata jest od osoby trzeciej, o czym zostałem poinformowany, ale przecież wpłaciłem z własnego rachunku bankowego!
Wczoraj napisałem do nich reklamację, ale póki co bez żadnej odpowiedzi.
Co poradzicie? Miał ktoś z Was taki przypadek?
Czytałem na forum o takich przypadkach, ale wtedy goście wpłacali poprzez druczek, czyli de facto złamali ich regulamin.

a czy przypadkiem to nie jest opłata za korzystanie karty MasterCard?
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Mariusz miałeś pecha, bo nie zastałeś polskiego supportu (chociaż jak kiedyś dzwoniłem, to gościówka miała akcent jakby rosyjski. Ale wszystko szło zrozumieć). Próbuj dalej. W końcu nie płacisz za połączenie 2-3zł za minutę, tylko 0,29/0,19zł albo jak masz pakiet to w ramach pakietu. Ten kontakt i tak będzie dużo szybszy i sprawniejszy niż email.
 
M 0

mariusz123211

Użytkownik
Nie posiadam zadnej karty, jedynie samo, zweryfikowane konto. A po drugie kase odcieli mi zaraz po e-mailu od nich, w ktorym napisali, ze moga zabrac 10euro jesli wplata byla od osoby trzeciej.
Co najlepsze nie moglem w zaden sposob potwierdzic ze to ja wplacilem, a kase odcieli od razu po wplacie na ich konto ????
2gi dzien kontaktu telefonicznego bez skutku...
 
A 97

analyst

Użytkownik
Witam. Dzisiaj wpłacałem 900 zł na Skrilla około godziny 20 z IPKO poprzez Przelewy 24 oczywiście. Przeniosło mnie na stronę banku, wpisałem kod autoryzacyjny, 900 zł odjęło z konta, przeniosło z powrotem na stronę Skrilla. Tam ładowało chwilę po czym wyskoczyła strona że jakaś awaria i prosimy spróbować później. Tylko szkoda, że przelew już poszedl. Kasy oczywiście nie ma, do tych gamoni pisać się nie opłaca bo odpiszą pewnie w czerwcu. Dodzwonić się również nie idzie.
Gdzie teraz fizycznie są te pieniądzę jak przelew poszedł przez p24 ? Wydawała się powazna firma ale ostatnio jak to kart nie wcina w bankomacie to non stop awarie strony ja by ją programował jakiś gnom na pierwszym roku studiów. Mam przeczucie, że długo nie zobaczę tych pieniędzy. Banda amatorów
PS. Czy uderzyć po prostu do Przelewów24 skoro mam potwierdzenie przelewu do nich...
 
tomasz220289 135

tomasz220289

Użytkownik
@up a nie zmieniałeś może kwoty ręcznie w trakcie? tzn nie wpisałeś później innej?
odezwij się do P24 zrób skan transakcji z konta bankowego, opisz sytuacje i wyślij do nich na ich kontakt na 100 procent kasa się pojawi, kiedyś miałem podobną sytuację i szybko i sprawnie to się odbyło
 
S 0

szaffa

Użytkownik
Witam. Mam również problem ze Skrillem. Przyblokowali mi konto w związku z przekroczeniem limitu transakcji, i piszą, że potrzeba zweryfikować moje konto. Przesłałem im zdjęcie dowodu osobistego (z dwóch stron) oraz potiwerdzenie posiadania konta bankowego wystawione przez mój bank (również w formie zdjęcia). I tu pytanie do Was, ile czasu trwa taka weryfikacja konta ? Czy mieliście podobną sytuację ?
Bardzo prosze o odpowiedź
pozdrawiam
 
B 123

bambino21

Użytkownik
Szaffa, może to potrwać do 10 dni nawet. Na stronie masz numer do supportu, zadzwoń do nich i zweryfikują w ciągu 30 minut ????
 
S 0

szaffa

Użytkownik
Bambino21, czy mówisz o tym zagranicznym numerze ? bo jakiekolwiek polskiego numeru telefonu ja na ich stronie nie widze
p.s. Dzięki za odpowiedź i zainteresowanie ;)
 
Do góry Bottom