>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Sterowniki do komputera

ludzio13 2

ludzio13

Użytkownik
Witam. Mam ogromna prosbe o pomoc do kogos kto zna sie troche na komputerach, bo ja jestem zielony. Otoz mam komputer stacjonarny, bardzo stary, ale jako ze nie gram w gry ani nic takiego, to do internetu albo obejrzenia filmu wystaczal. Ale ostatnio padl mi windows xp i po sformatowaniu dysku potrzebuje sterownikow, ktorych odkupujac komputer nie dostalem. Komputer ogolnie dziala ok, poza tym ze np. przewijajac strone w dol mysza, lekko sie zacina i &quot;skacze&quot; strona. Jeszcze gorzej jest przy ogladaniu filmow np. na youtube, bo wtedy mimo ze filmik mi sie zbuferowal to po 2 sekundach film sie zatrzymuje i musze znowu kliknac zeby kolejne 2 sek. poszedl do przodu.

Domyslam sie ze chodzi o jakies sterowniki do plyty glownej, albo sterowniki do karty graficznej ktore musze wgrac. Oczywiscie chcialbym tez miec dzwiek w glosnikach, wiec pewnie potrzebowalbym sterowniki do karty dzwiekowej. Nie moge za bardzo nic znalezc, tym bardziej ze nie za bardzo wiem czego szukac :?
W Everescie znalazlem jakies podstawowe dane dot. mojego komputera:
Typ procesora AMD Sempron, 1600 MHz (8 x 200) 2800+
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Mikroukład płyty głównej VIA K8T800Pro, AMD Hammer
Nazwa płyty głównej Nieznane
Pamięć fizyczna 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
Typ BIOS&#39;u AMI (07/28/05)
Karta wideo ATI Radeon 9550 (RV350)
Karta dźwiękowa VIA AC&#39;97 Enhanced Audio Controller

Czy ktos na podstawie tych danych moglby mi pomoc ? Obawiam sie ze brak nazwy plyty glownej moze byc problemem, ale moze jednak ? Bede wdzieczny za kazda odpowiedz co z tym fantem zrobic ;)
 
V 256

vernix

Użytkownik
Karta dźwiękowa: http://download.cnet.com/Realtek-AC-97-Driver-Windows-98-Me-2000-XP-2003/3000-2120_4-10238712.html