>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Tenis Live?

W 5

wojci

Użytkownik
Co grać najlepiej na live w tenisie? Jakaś progresja? Dużo czytałem, ale zdania są podzielone co i jak? Macie jakieś propozycje ???? jestem studentem, mam mnóstwo czasu, a zysk może być na prawdę minimalny. Czy możecie coś zaproponować, może zasugerować. Tak wiem, wiem, nie ma pewnej metody, itd : )
 
kaj_ 4

kaj_

Użytkownik
Skoro zdania są podzielone tam, gdzie czytałeś to tu zapewne nie będą inne.
Potestuj i graj to co Ci najlepiej wchodzi.
I nie graj vabank;) to już połowa sukcesu będzie.
 
W 5

wojci

Użytkownik
chciałbym zacząć grać progresje jakąś, ale jednak mój budżet póki co nie jest za duży. I boję się trochę, że mogłoby mi nie starczyć... A w jakim bukmacherze jest najmniejsza stawka początkowa na live? Bo póki co zacząłem grać w Bwin, a tam jest 2zł? Może gdzieś jest mniej?
 
bbadii 23,4K

bbadii

Użytkownik
chciałbym zacząć grać progresje jakąś, ale jednak mój budżet póki co nie jest za duży. I boję się trochę, że mogłoby mi nie starczyć... A w jakim bukmacherze jest najmniejsza stawka początkowa na live? Bo póki co zacząłem grać w Bwin, a tam jest 2zł? Może gdzieś jest mniej?
w tobet jest 0.55 groszy, ale mniejszosc spotkan z tenisa jest na lajvie ;d
 
D 77

dalik

Użytkownik
Ja mam konto w Bet365 na w walucie funtów brytyjskich i minimalnie można obstawić 0,10 co w przybliżeniu daje 50gr a wybór meczów w tenis&#39;a jest najlepszy ze wszystkich istniejących buków.
Mały budżet = nie polecam progresji
Ja gram brak równowagi za grosiki i z 0.20 GBP zrobiłem na razie 3.50 GBP.
Odpowiedni dobór spotkań i ładnie wchodzą
 
W 5

wojci

Użytkownik
Próbuje progresje na równowagę ???? Póki co jest ok. Właśnie wiem, że mały budżet i progresja to nie bardzo. Wiadomo w każdej chwili mogę wpłacić dużo więcej, ale wolałbym nie ????
 
D 77

dalik