>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Trading

rogusz9 0

rogusz9

Użytkownik
Witam zajmuję się bukmacherką już od kilku lat raz z lepszym raz z gorszym skutkiem. Ostatnio jednak zainteresowałem się tradingiem, czytałem wiele artykułów na ten temat i postanowiłem wpłacić niewielką kwotę do najpłynniejszej giełdy zakładów sportowych jaką jest bez wątpienia betfair. W ciągu trzech tygodni bez jakiegokolwiek ryzyka zrobiłem 300% swojego kapitału lecz cały czas się uczyłem zachowania rynku na giełdzie. Czułem się coraz pewniej aż do dzisiaj(03.03.10) gdy kupiłem kurs na under 2.5 w meczu armenia-białoruś. Został mi zaakceptowany bardzo dobry kurs(1.81) za całą kwotę jaką miałem na betfair. Dobra myślę teraz tylko korzystnie sprzedać i zrobić jedną z lepszych transakcji w swojej krótkiej karierze. Rzeczywiście sprzedałem lay za 1.68 i rynek stworzył mi tzw. all greena czyli bez względu na wynik meczu zarabiałem niezłą kwotę. Jednak coś mnie zaniepokoiło, gdyż po zakończeniu meczu owy lay którego sprzedałem najzwyczajniej zniknął i pojawiła się strata całego mojego kapitału. Napisałem maila a oni mi odpowiedzieli, że mecz zaczął się pół godziny wcześniej i wszystkie kursy zaakceptowane po rozpoczęciu spotkania zostały anulowane. Jednak wtedy gdy sprzedawałem laya rynek nie widniał jako &#39;na żywo&#39; więc myślałem że wszystko w porządku. Pisałem im kilka maili z pretensjami jednak oni mi przysyłali fragmenty regulaminu W przypadku kiedy rynek jest zaplanowany ‘na żywo’, a jednak Betfair nie zawiesi go w odpowiednim czasie, a rynek nie jest prowadzony ‘na żywo’ w jakimkolwiek momencie podczas wydarzenia sportowego, wtedy wszystkie zakłady obstawione po rozpoczęciu gry zostaną unieważnione (w przypadku wyścigów konnych oraz wyścigów chartów, zakłady zostaną unieważnione raczej według oficjalnego czasu, aniżeli zaplanowanego czasu zakończenia)