>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Uwaga na ComeOn! Ostrzeżenie!

BrooklynBouncee 3,7K

BrooklynBouncee

Użytkownik
Z racji, że jestem na tym forum od początku, pewnie z 20 lat, bądź więcej, to pozwolę sobie jako starszyzna ostrzec Was przed tym nowym/starym Tworem z pod stajni Cherry. Jeśli ktoś nie jest w temacie, to jest tak zwany Pzbuk 2. Wygrałem u nich myślę że ze 50 PLN!. Więc na plusie tam nie jestem jakoś niesamowicie jak widać. Więc wyobraźcie sobie co będzie, jak wygracie tam coś konkretnego i przechodzę do rzeczy. Dostawałem chyba ofertę codziennie od czasu rejestracji. Grałem sobie rekreacyjnie za niskie stawki, bo tak gram od lat. Teraz patrzę blokada konta. Bo upomniałem się o DWA zaległe freebety od zagrania, które miały zostać dopisane od razu po rozstrzygnięciu zakładu. Nie miałem nigdzie zablokowanego konta od 15 lat. Od dwóch dni 0 kontaktu z live chatem. Non stop odpisuje komputer. Nie jestem zły. Nie straciłem tam nic. Po prostu ostrzegam Was, bo widać że reaktywowano starą firmę, która może u niektórych budzić sentyment. Fora promują ich, bo mają z tego siano, ale jak dla mnie to zwykły szit. W innym temacie o tym pseudo buku ludzie piszą, że nie mają też kontaktu od kilku dni. Ostrzegam Was, uważajcie z wpłatami dużych kwot do tej firmy. Samo to jak działa ta strona pokazuje jaki szacunek mają do klienta, a raczej jak nie działa. Można narzekać na taki Superbet, ale ich aplikacja to jest sztos i ten buk pokazał jak kupić serca grających. Te wszystkie ComeOn, betcris itp, to jest cholerna kpina i niech to upada jak najszybciej.
 
Otrzymane punkty reputacji: +296
M 256

maciek1985

Użytkownik
Potwierdzam , 2 kupony po 200 zł zagrane , wygrana 2600zł od 2 dni zablokowane konto (nie zlecałem wypłaty) , nie wiadomo o co im chodzi na maile nie odpisują , na chacie bot.
 
Otrzymane punkty reputacji: +246
M 256