>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Wartość stawki a wartość monety

W 0

weroni89

Użytkownik
Witam.

Chciałam sobie tak dla zabawy i zabicia nudy pograć troszkę w kasynie. Jako, że jestem laikiem mam pytanie odnoście gier w kasynach.
Przed grą często mogę wybrać wartość stawki i wartość monety. I tutaj moje pytanie. Czy jeśli wybiorę np. wartość stawki - 1 i wartość monety 0,20 i jeden obrót kosztuje mnie 5 złotych to czym to się różni od wyboru wartości stawki 2 i wartości monety 0,10, gdzie też koszt obrotu to 5 złotych. Czy wygrane z linii są takie same w obu przypadkach czy to czymś się różni? Czy bardziej się opłaca podnosić wartość monety czy może lepiej grać na wyższej wartości stawki?
Z góry dziękuję za odp.
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem za bardzo, lecz wydaje mi się że nie ma znaczenia w jaki sposób ustawisz sobie wartość pieniądza za jedno kręcenie.
Służy to bardziej do podwyższenia danej stawki za kręcenie, gdyż w przypadku braku jednej z tych opcji nie dało by się ustawić dużej stawki, np:
Mamy sobie slot z dwudziestoma liniami i najniższa opcja wygląda w ten sposób:
20 linii
wartość monety: 0.01
poziom stawki: 1
W powyższym przypadku zapłacimy 0.20j za jedno kręcenie.
Gdybyśmy ustawili wartość monety 2.00 (najwyższa wartość w przykładzie) to byśmy postawili 40.00j na jedno kręcenie i na tym koniec.
Gdybyśmy byli jednak chętni zagrać za wyższą stawkę ???? to posługujemy się opcją &quot;poziom stawki&quot; (w tym przypadku max 5 poziomów) i ustawimy ją np. na 2 poziom, co mnoży nam podwójnie wartość monet postawionych na jedno kręcenie i stawiamy 80.00.
Tak samo jest w dalszym przypadku, i maksymalnie możemy zagrać 200.00 za jednego spina, ponieważ tyle da nam maksymalna wartość monety mnożona przez najwyższy (piąty) poziom stawki ;)
 
K 40

kozas

Użytkownik