• Witamy na bukmacherskie.com
    1. Betrally

    WTA Tour: Montreal - 06.08-12.08.2018

    Temat na forum 'Turnieje WTA' rozpoczęty przez wielki_gracz, Sierpień 3, 2018.

    Status Tematu:
    Zamknięty.
    Więcej tematów od wielki_gracz
    1. chyczy Dobrze znany użytkownik

      chyczy
      Dołączył:
      Sie 2015
      Posty:
      585
      Polubienia:
      299
      Reputacje:
      1994
      A.Cornet - a.Barty @2.65 fortuna:minus::minus:

      Ja dzisiaj szukam value po stronie Francuzki. Ashleigh Barty dla mnie nie jest na tyle dobra, żeby w takim match-upie być tak wyraźną faworytką. Obie w 1 rundzie z powiedzmy 'problemami', aczkolwiek obie wyciągnęły wnioski i w rundzie drugiej rozbiły swoje przeciwniczki. W meczu z Kerber, bardzo zauważalne było rozegranie się Aliz, wreszcie serwis nie ciążył jej, a był ważnym elementem jej gry, 81% trafień 1-wszym podaniem to już bardzo przyzwoicie, no i nie powiem, że 100% wygranych pkt. po 2-gim na sucho jest imponujące, ale w meczu z Kerber miała tylko 9 takich serwisów, a połowa z nich była uderzana przez Kerber na raz, więc już to wygląda mniej szałowo. Cornet potrafi grać agresywnie i fajnie, że rozrzuca przeciwniczki balansując na granicy - albo łapie linię albo wyrzuca, jednak nie jest to takie bicie na pałę, a po prostu uderzenia są mierzone na linie. Problematyczne pewnie będzie, gdy Australijka będzie grała na siatce, gdyż jest topową deblistką i ma w pełni opanowany ten element gry, no i jeszcze jej mocny backhand może sprawiać problemy. Wierzę jednak, że tak uzależniona od stanu psychicznego zawodniczka jak Cornet będzie bardzo zmotywowana po ograniu zawodniczki formatu Kerber i poleci na momentum. Myślałem, żeby szukać seta, aczkolwiek raczej ten mecz pójdzie 2-0 w którymś z kierunków.
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 9, 2018
    2. wielki_gracz Moderator

      OP
      OP
      wielki_gracz
      Dołączył:
      Lip 2016
      Posty:
      3303
      Polubienia:
      545
      Reputacje:
      4958
      Kolejne wasze kłótnie @Najlepszy_Polski_Typer i @dx2 i pisanie nie na temat zakończą się dla Was banami. Śmietnik urządzajcie sobie na priv a nie tutaj i koniec dyskusji nie zamierzam już nic w tej kwesti wysłuchiwać. Skupcie się na analizach a nie wbijaniu szpil jeden drugiemu.
       
      Kary12 i xsebax lubią to.
    3. Najlepszy_Polski_Typer Ban

      Najlepszy_Polski_Typer
      Dołączył:
      Lip 2018
      Posty:
      85
      Polubienia:
      64
      Reputacje:
      247
      WTA Montreal, Kanada, 00:30

      Caroline Garcia wygrana @ 2.60 vs Maria Sharapova
      Pinnacle Sports

      :plus:


      Widziałem dwie pierwsze gry Marii, bylem za Marią w tych dwóch grach, jednak teraz czas dla Rosjanki na starcie z kompletnie inną rzeczywistością. Garcia wie jak grać z Maszą i się jej kompletnie nie boi. Taki kurs to "coś" obowiązkowego dla każdego Typera, który umie liczyć ...Zdecydowana szansa na złapanie kolejny raz typowego value bet'a. Sharapova grając z Kasatkiną miała taki komfort gry, jakby grała z juniorką. Daria Kasatkina nie miała w ogóle argumentów, aby móc przejąć inicjatywę. Za to Garcia potrafi sama wziąć sprawy w swoje ręce i nie czekać na błąd rywalki. To, że Caroline spróbuję przejąć inicjatywę w tym spotkaniu nie podlega żadnej dyskusji, jednak czy to da pozytywny efekt ? Uważam że tak ! Maria nie była w takiej sytuacji, nie czuła w Montrealu jeszcze żadnej presji (to było zdecydowanie za łatwo). Sharapova dziś nie będzie mieć podarowanych wystawek i rywalka nie pozwoli jej na rozwinięcie skrzydeł, to nie ten level. Bukmacherzy są zapewne zafascynowani efektowną grą "Miszki" i zapewne nie tylko oni, jednak mnie Maria nie da rady oszukać ...
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 10, 2018
      chyczy, sor74 i kobello88 lubią to.
    4. Najlepszy_Polski_Typer Ban

      Najlepszy_Polski_Typer
      Dołączył:
      Lip 2018
      Posty:
      85
      Polubienia:
      64
      Reputacje:
      247
      WTA Montreal, Kanada, 20:00

      Julia Goerges wygrana @ 1.80 vs Sevastova Anastasia
      Pinnacle Sports

      :minus:

      Sevastova bardzo ociężale prezentuje się w Montrealu i to nie powinno ulec zmianie z dnia na dzień. Jej gra z Puig to był bardzo kiepski spektakl. Goerges nie zagrożona ...
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 10, 2018
    5. dx2 Dobrze znany użytkownik

      dx2
      Dołączył:
      Sty 2013
      Posty:
      2400
      Polubienia:
      253
      Reputacje:
      7967
      Svitolina-J.Konta 1 :plus:

      Svitolina sie bedzie rozkrecac najprawdopodobniej. Wczoraj Ukrainka, ktora jest nota bene obraczynia tytulu sprzed roku, zagrala bardzo dziwny mecz Ukrainka z Buzarnescu. Svitolina miala mecz "na widelcu" i wydawalo sie, ze wygra w dwoch setach, a niespodziewanie przegrala w 2-im secie tie-breaka, a pozniej w ostatnim decydujacym secie zrobilo sie 0-3. Svitolina jednak ogarnela sytaucje, wygrala kolejne 4 gemy i przy prowadzeniu 4-3 Buzarnescu oddawal mecz kreczem. Niemniej jednak Svitolina poza tym momentem niemocy grala naprawde dobrze, tam cos bylo prawie 20 punktow roznicy na korzysc Ukrainka w rozegranych punktach, mimo ze wynik tego nie pokazuje.

      Uwazam, ze teraz bedzie z gorki i dzis Ukrainka zagra juz na stalym poziomie.
      S jednak, ze Svitolina zakonczy tutaj przygode Jo Konty. Kursy poki co w granicy 1.8 na wygrana Svitoliny, sadze ze moga pojsc w dol, wiec biore typ na Ukrainke.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 10, 2018
    6. Qarny Dobrze znany użytkownik

      Qarny
      Dołączył:
      Cze 2017
      Posty:
      584
      Polubienia:
      220
      Reputacje:
      1741
      Kurde chciałem dawać na Konte bo wygląda na taka co gra coraz pewniej no i h2h jeszcze Konta nie wygrała a kiedyś musi być ten pierwszy raz.
       
    7. Filipek1996 Dobrze znany użytkownik

      Filipek1996
      Dołączył:
      Lut 2016
      Posty:
      228
      Polubienia:
      190
      Reputacje:
      1296
      Pany, jak to możliwe, że Sabalenka grała mecz po meczu? Mecz 3 setowy, a jeszcze ją za lekko ponad 4h dobili.. Do usunięcia.
       
    8. Najlepszy_Polski_Typer Ban

      Najlepszy_Polski_Typer
      Dołączył:
      Lip 2018
      Posty:
      85
      Polubienia:
      64
      Reputacje:
      247
      Bo były zaległości przez deszcze, Halep z Venus też graly
       
      Filipek1996 lubi to.
    9. dx2 Dobrze znany użytkownik

      dx2
      Dołączył:
      Sty 2013
      Posty:
      2400
      Polubienia:
      253
      Reputacje:
      7967
      Svitolina-E.Mertens 1 :plus:

      Mertens gra dobrze, ale Svitolina wie po co tu przyjechala. Na Svitoline to nie wystarczy. Ukrainka umiejtnosci ma mega i na pewno jest kolejna zawodniczka, która potencjalnie moglabyt wygrac szlema. Rok temu znakomity wystep i wygrana turniejowa. Teraz powinno byc z juz gorki. Mertens miala jeszcze problemy z barkiem w meczu z Shuai Zhang w 2 secie. Wczoraj chyba wszysko bylo dobrze, ale w meczu ze Svitolina moze to odegrac jakas role na dystansie. Sadze, ze bedzie rewanz Svitoliny za sromotna porazke na tegorocznym AO.

      Halep-C.Garcia 1 :plus:

      Juz w nocy powielilem Halep z Venus, nieskromnie mowiac, ale sorry nie bede pisac analizy o 2 nad ranem, chociaz mialem trochszke obaw ze wzgledu, ze to byl drugi mecz Halep tego dnia.

      Tutaj prawdopodobnie ta sama historia sie zapowiada, gdy spotyka sie Simona z rywalka z Francji. Halep po prostu Garcii nie lezy. Simona jest za dobra na returnie i tutaj sila Garcii nie ratuje i w dluzszej perspektywnie konczy sie seria autow w wykonaniu Francuzki. Simona rok temu polfinal i final w Toronto i Cincinnati, wiec jest co bronic. Halep jeden duzy boj z Pavlyuchenkova, ale Rosjanka naprawde grala swietny mecz. To taki standardowy zaklad, ktory praktycznie mozna dolozyc obojetnie do czego i do jakiej dyscypliny na papierze. Rutyna i granie mechaniczne nie jest dobre, bo kort oczywiscie weryfikuje wszystko, ale niespodzianki tradycyjnie (?) w meczu tych pan sie nie spodziewam. Nie chce bunczucznie nic zapowiadac, ale wydaje mi sie ze kolejny raz w meczach tych pan znajdzie zastosowanie haslo "skonczy sie jak zwykle".

      Inne mecze do rozwazenia tylko:

      Sevastova-Stephens

      Niespodzianki raczej nie bedzie, choaciz nie widzialem tych zaowdniczek na tym turnieju. Stephens juz po prostu dojrzala i ona nei musi czekac na korty w USA. Zreszta final French Open jakze wymowny. Sevastova wyszla z drabinki, gdzie naprawde grano duze boje i to jej moze tutaj sporo pomoc, ale jednak slusznie Amerykanka postrzegana jest jako faworytka.

      Barty-Bertens


      Nie postawie na pewno, bo za duzo meczow na szali bedzie. Moze dobrze, moze zle, ale Bertens szaleje i pokonala Karoline Pliskova i Kvitova. Bertens umie zagrac, poki co "zyciowka", moze byc ten polfinal Mastersa w Montrealu. W ogole w tym pierwszym meczu z Carol Zhao, mecz trwal niecala godzine, wynik padl bodajze 6-1 6-2, a Bertens zdazyla odpalic az 9 asow, co naprawde jest "wow" przy tak krotkim meczu. Troche mnie martwia te zmiany kursow, ale jakbym mial typowac to typowalbym w strone Bertens.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
    10. Pikarafa17 Zbanowany tymczasowo

      Pikarafa17
      Dołączył:
      Kwi 2010
      Posty:
      794
      Polubienia:
      232
      Reputacje:
      2386
      A ja uwazam ze Carolina odprawi Halep 2:0 . Simona meczyla sie z ruską , brała medicala i narzekala na stopę, walila rakieta w kort etc, tylko uposledzenie w waznych punktach Pavlyu sprawilo ze ogarnela mecz. Potem Venus, tu nie ma co sie sugerowac, Venus grała z kontuzja kolana i wolala odpuscic mecz . Garcia swieza, zdolna, vs Simona z kontuzja i w sredniej formie . Biore Garcie po ponad 2.7 kursie fortuna. :minus:

      Tez uwazam ze Svitolina wygra 1.48 fortuna :plus: , nie przepadam za nia bo juz z Mertens przegrywala na AO , ale jest swieższa, widac ze jej celem jest obrona tytulu jak to bylo w Rzymie. Mertens umiejetnosci ma ale widac juz zmeczenie a Svitolina bedzie ją rozrzucac po korcie jak wczoraj Konte.

      Kolejne 2 mecze to juz lekka loteria. Niby SLoane w formie ale ogladalem jej mecze i przeplata swietne konczace akcje z takimi zenujacymi . Sevastova z kolei zawdziecza szczesciu wygranie z Sakkari, bo tam byla nieźle gwalcona przez 2 sety, wczorajszy mecz nie biore pod uwagę bo Goerges bez formy i meczyła bułę w kazdym meczu a wczoraj Seva jej tylko wrzucala pileczke w kort i wystarczylo. Mecz wgle mnie nie przekonuje i chyba odpuszcze go.

      Co do Kiki .. Nie przepadam za tą grajka,niby forma ale ile razy byla w formie a w waznym meczu po prostu dostawala lanie 0:2. Barty nie wiem jakim cudem sie znalazla w cwiartce, jej tenisa sie nie da ogladac. z dwojga zlego wzialbym Bertens po 1.9 fortuna ale cos czuje w tym meczu cyrki i spotkanie 3 setowe . Fajnie jakby wygrala Kiki ale to jest loteria z holenderka .
      --- Odpowiedź dołączona, Sierpień 10, 2018, Czas odpowiedzi: Sierpień 10, 2018 ---
      Babos / Mladenovic vs Melichar / Peszke . 2.49 melichar / peschke fortuna :plus:
      Babose bez formy w mej opinii i kursy przesadzone, wczoraj Siniakove oddaly mecz robiac wałek miesiaca nie zdobywajac przy swoim serwisie 3 meczboli o raz w Supertiebreaku 5:1 prowdzily i nagle oddawaly .. Melichar to zdolny debel , final WImbledonu, jezeli beda grac z takim nastawieniem jak na Wimblu o rezultat jestem spokojny . Mladenovic i Babos bez formy wiec czemu nie zaatakowac po takim kursie. Wierze w druga pare .
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
    11. adik1992 Dobrze znany użytkownik

      adik1992
      Dołączył:
      Kwi 2015
      Posty:
      467
      Polubienia:
      1059
      Reputacje:
      2470
      Bertens @1,9 fortuna :minus: 31 UE w 16 gemach. SZACUN

      Holenderka bardzo mi imponuje w tym turnieju, ograła na początek bardzo łatwo Kanadyjkę Zhao, i kolejnie nie dając szans ograła po 2:0 Pliskova i Kvitovą. Obie Czeszki grają podobnie do dzisiejszej rywalki czyli Australijki Barty. Czyli mocny serwis i mocne uderzenia forehandowe. Bertens jest bardziej wszechstronną zawodniczką i liczę że dziś ponownie mnie nie zawiedzie.
      Barty po ciężkim pierwszym meczu w dwóch późniejszych rundach wygrywała w dwóch setach jednak mecze z Van Uytwanck i Cornet były zacięte. Może i Holenderka dziś nie będzie mieć łatwej przeprawy ale myślę że koniec końców zejdzie z kortu jako wygrana.
      Trochę moga niepokoić dość znaczne wzrosty kursów na Bertens.
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 10, 2018
    12. Najlepszy_Polski_Typer Ban

      Najlepszy_Polski_Typer
      Dołączył:
      Lip 2018
      Posty:
      85
      Polubienia:
      64
      Reputacje:
      247
      WTA Montreal, Kanada, 20:00

      Sloane Stephens -1.50 Seta @ 2.20 vs Anastasia Sevastova
      Pinnacle Sports

      :plus: 1.20


      Wczoraj Julia Goerges miała we wszystkim pod górkę. Gra była rozgrywana na małym, bocznym korcie (mało przestrzeni do gry) oraz było bardzo wietrznie. Nie zwróciłem na te dane uwagi, a to wszystko pomogło Sevastovej, wręcz dało jej zwycięstwo. Julia była kompletnie zagubiona w tych warunkach, mimo tego II set był na wyciągnięcie ręki. Sevastova grała jedynie rotacyjne piłki w 3/4 kortu, a sama regularność wystarczyła jej do uzyskania awansu. Sevastova nie miała jeszcze okazji w Montrealu zaprezentować swego potencjału, maksymalnych umiejętności i raczej tego już nie zrobi. Sloane Stephens nie będzie dziś prowadzić walki z samą sobą, jak to robiły jej poprzedniczki, a szybko przejmie kontrolę nad tym spotkaniem. Stephens ma szansę na tryumf w Montrealu.
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 10, 2018
    13. dx2 Dobrze znany użytkownik

      dx2
      Dołączył:
      Sty 2013
      Posty:
      2400
      Polubienia:
      253
      Reputacje:
      7967
      Halep-Barty 1 :plus:

      Ciesze sie, ze udalo sie ten kobiecy dzial podratowac po tym dramacie, ktory sie tu wydarzyl w tym tygodniu. Szybka analiza z rana, bo pozniej czasu nie bedzie. Najprawdopodobniej ostatni typ z Montrealu, wiec miejmy nadzieje, ze skonczy sie kompletem turniejowych trafien.

      Co do typu, to powielamy. Zestawienie jesli chodzi o style podobno do tego co w meczu Halep-Garcia. Rywalka Rumunki gra silowy tenis i zdecydowanie lepsze uderzenie to forhand.
      Wczoraj Halep pewna wygrana nad Garcia 7-5 6-1. Garcia na przestrzeni calego meczu ledwo raz przelamala rywalke. Pierwszy set jeszcze Francuzka sie trzymala, w drugim juz byla egzekucja i skonczylo sie roznica 19 punktow w calym meczu. Tutaj moze byc podobnie i im dluzej ten mecz bedzie trwac tym lepiej Halep bedzie wygladac, bo w prowdzeniu wymian jest najlepsza zawodniczka na swiecie od kilku sezonow.

      Nie widzialem Barty w tym turnieju, ale umiejtnosci sa po stronie Halep i tylko trzeba to potwierdzic dobra gra w tym polfinale. No chyba, ze Barty gra forme tzw."zyciowke". Halep sie juz "dotarla" w tym turnieju po 1-szym meczu z Pavlyuchenkova, gdzie Rosjanka grala super, pozniej bylo juz z gorki z Venus i Garcia. To juz polfinal, takze bez kalkulacji, "jedynka" swiatowego tenisa powinna znalezc sie w finale.

      Drugi mecz polfinalowy zapowiada sie znacznie ciekawiej.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
      Kary12 lubi to.
    14. Najlepszy_Polski_Typer Ban

      Najlepszy_Polski_Typer
      Dołączył:
      Lip 2018
      Posty:
      85
      Polubienia:
      64
      Reputacje:
      247
      sloane-stephens-sports-illustrated-swimsuit-2018-12.jpg
      WTA Montreal, Kanada, 00:00

      Sloane Stephens @ 2.00 vs Elina Svitolina
      Pinnacle Sports :plus:


      Sloane Stephens ma największy talent z pozostałych ćwierć finalistek z Montrealu i nie chodzi tu tylko o ofensywne atuty. Dla mnie jest to zawodniczka kompletna, bez względu czy mówimy o obronie, czy ataku. Każdy człowiek ma swoje wady, Sloane nie wyrobiła kondycyjnie w tegorocznym finale French Open i dlatego przegrała tam z Simoną Halep, mimo to pokazała Amerykanka lepszy tenis lecz nie wytrzymały obciążenia jej płuca. Warto przypomnieć, że dziś nie gramy na cegle, a na twardym podłożu i to oznacza, że bieganie nie będzie tak boleć Panne Stephens. Jak oglądam tą Panne zawsze mam wrażenie jakby to była gra na PlayStation. Te jej swobodne uderzenia tuż nad siatką, to wręcz idealne uderzenia. Nikt nie gra z taką mocą, precyzją i swobodą jak Sloane Stephens. Ciało też ma perfekcyjnie zbudowane, ramiona niczym Johny Rambo. Svitolina potrafi czasami złapać niesamowite kąty uderzenia, podobnie do Amerykanki, ale cała reszta to nie ten level! Jej potyczka z Mertens była cieniutka, Elise nie była dużym zagrożeniem tego dnia, a Ukrainka musiała zagrać swego max'a aby wygrać ten pojedynek. Właśnie ten max Ukrainki nie będzie stanowił duzego zagrożenia dla Stephens. Svitolina gra wysoko nad siatką, a podejmuje ofensywne próby, gdy jest wręcz do tego zapraszana. Mertens wczoraj pozwalała jej w pełni wykorzystać potencjał swego nadgarstka, jednak Sloane dziś tego nie zrobi. Elina Svitolina nie potrafi przejąć inicjatywy w pierwsze tempo, to nie jej tenis, ona wręcz kocha szarpaną gre. Ukrainka nie będzie wielkim zagrożeniem dla Stephens, która dziś ponownie z wielką łatwością przejmie kontrolę nad spotkaniem, jak to miało miejsce w konfrontacji z Sevastovą.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
      Pikarafa17 i Tribunal lubią to.
    15. ACElina Nowy użytkownik

      ACElina
      Dołączył:
      Mar 2018
      Posty:
      9
      Polubienia:
      1
      Reputacje:
      13
      Svitolina wygra Montreal @3,30 totalbet :minus:
      Mam inne zdanie co do mojego poprzednika na temat tego meczu, owszem uważam, iż bedzie to trudny pojedynek dla Ukrainki, ale to ona wyjdzie z niego zwyciesko. Sloane ma zly bilans przeciwko defensorkom - patrz Halep, Wozniacki. Svitolina sie nabiega ale wierze, ze wybiega ten mecz, o ile serwis bedzie dobrze funkcjonowal. Jest zmotywowana i nie ma dla niej tutaj sytuacji z ktorej nie mozna wyjsc, jest glodna obrony tytulu. Jesli przejdzie Stephens, pojedynek z Halep bedzie tylko formalnoscia.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
    16. chyczy Dobrze znany użytkownik

      chyczy
      Dołączył:
      Sie 2015
      Posty:
      585
      Polubienia:
      299
      Reputacje:
      1994
      Svitolina @1.85 fortuna :minus:
      Svitolina 2:0 @2.96 unibet :minus:

      Ja zdecydowanie w takim zestawieniu pobieram dobry kurs na Ukrainkę. Ona przegrywa tego typu match-upy, ale we wczesnych fazach turniejów, tutaj jest inaczej, broni punktów i zostało jej wygrać 2 spotkania. Według mnie w tenisie lepsi są zawodnicy, którzy mimo swoich dołków umieją się podnosić i zrobić robotę. Svitolina dwukrotnie na tym turnieju podnosiła seta z double breaka, co może w WTA nie jest takim super wydarzeniem jak w ATP, aczkolwiek to nie były mecze z zawodniczkami typu WTA 200-100, gdzie nie była rozgrzana, a zawodniczkami z top20 rankingu. Elina zdecydowanie pewniej czuje się kontrując grę, ale potrafi też pójść w mecz agresywnie i to się kończyło z reguły jeszcze gorzej dla przeciwniczek. Dodatkowo ona w meczach o dużą stawkę po prostu nie pęka, biorąc pod uwagę same finały rangi WTA to ma bilans 13-2, jedyne porażki z Radwańską i Kvitovą, kiedy to Pisia była jeszcze w gazie, a Kvitova była przed złamaniem ręki. Zwłaszcza, że to w zasadzie były gwałty - na ostatnie 4 finały oddała 15 gemów, gdzie grała z Wozniacką, Kasatkiną, Sasnowicz i Halep. Jak dla mnie Stephens czuje się bardzo luźno na korcie, ale wg mnie też za luźno, dlatego nie umiała domknąć Halep na Rolandzie. Wysoce prawdopodobne jest, jak pisze kolega wyżej, że Ukrainka najzwyczajniej ją zabiega i będzie ją też częstować dropami, żeby się ruszała. Jak dla mnie tu też chodzi o charakter i głód zwycięstw. Słonina wygrała już szlema, w drugim grała w finale, ale w większości jej mecze były dla niej łatwe - grała dobrze, grała swoje, a przeciwniczki nie miały odpowiedzi, z reguły też szybko oddając serwis pozostawały bezsilne, zawodniczki takie jak Halep,Svitolina, Wozniacka one zazwyczaj muszą włożyć w mecze więcej i też po cięższych meczach poziom satysfakcji zdecydowanie jest większy, nie traci się tej woli do walki. Jak dla mnie Svitolina biorąc pierwszy set, skończy ją gładko.
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
    17. Hrotan Użytkownik

      Hrotan
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      45
      Polubienia:
      4
      Reputacje:
      124
      Oglądałem mecz Stephens jak i Svitoliny. Nie oszukujmy się, Sloane dostawała balony od Sevastovej. Nie musiała praktycznie nic robić żeby ten mecz wygrać. Z resztą kogo ona na tym turnieju pokonała? Nijaka Abanda i Suarez Navarro która dni świetności miała tak dawno jak Radwańska.

      Svitolina za to pokazała moc już w pierwszym meczu z Buzarnescu. Z 0-3 na 4-3 i gdyby nie kontuzja Buzy jestem pewien, że zaraz by ją złamała na 5-3. Potem gładko przejechała się po Koncie oraz lekkie problemy z Mertens gdzie też wróciła z podwójnego przełamania

      Biorę Svitolinę która idzie obronić tytuł 1.80 STS :minus:
       
      Ostatnio modyfikowane przez wielki_gracz: Sierpień 12, 2018
    18. ACElina Nowy użytkownik

      ACElina
      Dołączył:
      Mar 2018
      Posty:
      9
      Polubienia:
      1
      Reputacje:
      13
      Svitolina zagrala fatalnie, obrala zla taktyke na ten mecz, probowala atakowac i wszystko szlo na auty albo w siate... Z drugiej strony Sloane swietny tenis, cierpliwy, nirsamowite przyspieszenie z forhendu. Licze na zemste za RG :)
      Stephens 1 set @2,2 totalbet
       
    19. Qarny Dobrze znany użytkownik

      Qarny
      Dołączył:
      Cze 2017
      Posty:
      584
      Polubienia:
      220
      Reputacje:
      1741
      Nie widziałem tak mało 3 setowych spotkań w jakimkolwiek sensownym turnieju czy to WTA czy ATP.
      Aż niemożliwe, że uwaga!!!
      Od 1/8 finału rozegrano tylko raz trzy setowe spotkanie! Czyli od fazy gdzie powinny być najbardziej wyrównane pojedynki tylko mecz Mertens z Sabalenka!

      Podsumowując:
      8 spotkań w fazie 1/8 finału
      4 spotkania w ćwierćfinałach
      2 półfinały

      Razem 14 spotkań. Bilans: 13 meczów skończonych w dwóch setach, tylko jeden na przestrzeni setów trzech.
      Taki typ trzeba spróbować...

      Halep - Stephens
      Over 2.5 seta
      @2.55 unibet

      :plus:
       
      Ostatnia edycja: Sierpień 12, 2018
      Pikarafa17 i kobello88 lubią to.
    Status Tematu:
    Zamknięty.

    Poleć forum