>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zablokowane dokonywanie transakcji na koncie MB - o co chodzi?

P 267

pan-darek

Użytkownik
Czesc. Posiadam konto na MB od kilku lat, w pelni zweryfikowane, zero problemow. Wczoraj wplacilem kilka stowek do buka ComeOn (co robilem setki razy bezproblemowo). Pozniej znalazlem fajny zaklad i chcialem jeszcze 2 stowy wyplacic z MB do ComeOn i wyskoczylo mi takie cos:

Błąd!
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.
Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.

Dzisiaj ciagle to samo. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, nie zadzwonil, nie wyslal maila. Sam napisalem maila do dzialu Security wczoraj ale nadal brak odpowiedzi.

Nie mam zadnych multikont, nie robilem walkow, nie przekroczylem limitu. Jedyne co to przedwczoraj zlecilem wyplate na konto bankowe po czym napisalem do MB, aby mi anulowali wyplate, bo chce miec kase na MB - odpisali mi po niecalych 24h, ze wyplata anulowana. I rzeczywiscie srodki znalazly sie na koncie z powrotem.
No ale nie moge nic z nimi zrobic, bo mam zablokowane platnosci.


Mial ktos podobny problem? Jak go rozwiazac?
 
Otrzymane punkty reputacji: +9
S 674

slukasz123

Użytkownik
Czesc. Posiadam konto na MB od kilku lat, w pelni zweryfikowane, zero problemow. Wczoraj wplacilem kilka stowek do buka ComeOn (co robilem setki razy bezproblemowo). Pozniej znalazlem fajny zaklad i chcialem jeszcze 2 stowy wyplacic z MB do ComeOn i wyskoczylo mi takie cos:

Błąd!
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.

Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.


Dzisiaj ciagle to samo. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, nie zadzwonil, nie wyslal maila. Sam napisalem maila do dzialu Security wczoraj ale nadal brak odpowiedzi.


Nie mam zadnych multikont, nie robilem walkow, nie przekroczylem limitu. Jedyne co to przedwczoraj zlecilem wyplate na konto bankowe po czym napisalem do MB, aby mi anulowali wyplate, bo chce miec kase na MB - odpisali mi po niecalych 24h, ze wyplata anulowana. I rzeczywiscie srodki znalazly sie na koncie z powrotem.
No ale nie moge nic z nimi zrobic, bo mam zablokowane platnosci.




Mial ktos podobny problem? Jak go rozwiazac?

Sprawa jest prosta musisz wyslac papiery do moneybookers konkretnie skan dowodu i rachunek za telefon inaczej ci konta nie odblokuja!!!Papiery mozesz wyslac przez e-mail: [email protected]
 
P 267

pan-darek

Użytkownik
A dlugo to trwa? I wyslac im od razu sam od siebie czy czekac na ich odpowiedz najpierw? Napisalem do nich w piatek po poludniu z czym problem, ale brak odpowiedzi.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
P 267

pan-darek

Użytkownik
a robiles wymiany kaski z innymi uzytkownikami MB ?
Oczywiscie, ze nie. Nie zrobilem zadnej akcji, ktora moglaby zostac uznana za niezgodna z regulaminem. Tylko wymiana gotowki w kierunku MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe.
Ciagle brak odpowiedzi.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Oczywiscie, ze nie. Nie zrobilem zadnej akcji, ktora moglaby zostac uznana za niezgodna z regulaminem. Tylko wymiana gotowki w kierunku MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe.
Ciagle brak odpowiedzi.
no i MB tez jakos zasilales bo tu nic nie ma, chyba jakies weryfikacje juz miales kiedys ?
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
P 267

pan-darek

Użytkownik
Dzieki za zainteresowanie, sprawa rozwiazana, podczas anulowania wyplaty cos pokrecili i sami do konca nie wiedzieli co, to woleli zablokowac konto.. ;) ale juz wszystko jest ok. Troche to trwalo, ale juz wszystko jasne.
 
micdab20 0

micdab20

Użytkownik
Witam mam taki sam problem jak ,,Pan Darek,,
rownież kiedyś anulowałem wpłate z Banku do MB
po czym dzisiaj wpłaciłem pieniadzę ale gdy chce je wyslac
MB do Buka to wyskauje komunikat:
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.

Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.

Napisałem wiadomość do biura obsługi czekam na odpowiedz,
nie wiem ile to może potrwać i czy moje konto zostanie odblokowane?
Również wczesniej nie robiłem żadnych innych transakcji niż MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe. Weryfikacja i wszystko jest zrobione, wieć nie mam pojęcia dlaczego taki problem.
Bardzo proszę o jakąś rade (co napisać do MB) lub jakaś inna odpowiedz
Będe bardzo wdzięczny
Pozdrawiam.
 
Do góry Bottom