pawlikn
Forum VIP
Witam.
Dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu odkurzyłem konto swoje na MB i jak się okazało, konto moje jest zablokowane.
Podczas wpłaty do buka wyskoczył mi taki komunikat:
" Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Moneybookers w Profilu konta. "
Dostosowałem się do wskazówek w ostatnim zdaniu i zmieniłem hasło oraz email i dalej nie za bardzo wiem co robić.
Dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu odkurzyłem konto swoje na MB i jak się okazało, konto moje jest zablokowane.
Podczas wpłaty do buka wyskoczył mi taki komunikat:
" Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Moneybookers w Profilu konta. "
Dostosowałem się do wskazówek w ostatnim zdaniu i zmieniłem hasło oraz email i dalej nie za bardzo wiem co robić.