pietras-pl
Użytkownik
Wczoraj spotkała mnie sytuacja kuriozalna, zresztą teraz czytałem że podobne miały już miejsce. Mianowicie dostałem wiadomość, że jest możliwość usunięcia opcji anulowania wypłat w ramach samokontroli itp. Pomyślałem sobie, że w sumie ok, nie będzie nic wtedy kusiło, od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś czajnikiem, który nie potrafi nic kontrolować, zresztą nigdy specjalnie nie grałem za duże stawki, zwykle ok. 20-30 zł. No i poprosiłem o to na czacie, konsultant zapytał czy to jest związane z problemem z hazardem, odpowiedziałem mu, że to działanie bardziej prewencyjne itp. Chwilę jeszcze rozmawialiśmy i nagle poinformował mnie, że po konsultacji z przełożonymi jedyna opcja dla mnie to samowykluczenie na minimum pół roku! Zawsze myślałem, że decyzja o samowykluczeniu leży tylko i wyłącznie w gestii klienta, i gdy się na to nie zgodziłem to...trwale zablokowali mi konto. Ludzie na czacie naprawdę są niepoważni, gdzie można szukać jakiejś pomocy? Support anglojęzyczny?