Witam,
Do maja korzystałem z tego buka będąc w Polsce a od maja jestem w Szwecji i tutaj korzystam z buka. Od maja wykonałem kilkanaście wpłat i wypłat będąc w Szwecji, nie było problemu aż do wczoraj.
Dostałem maila że chcą ze mną przeprowadzić rozmowę weryfikacyjną. Zadzwonili i wyjaśniłem im wszystko i usłyszałem " że nie ma problemu w takim razie ". Po czym tego samego dnia dostaję od ich supportu maila że chcą przeprowadzić ze mną rozmowę weryfikacyjną ( oni się w ogóle komunikują ze sobą ?). Została ona przeprowadzona dzisiaj i potwierdziłem ze jestem w Szwecji i usłyszałem że muszę przesłać dokumenty potwierdzające mój adres w Szwecji tj rachunki, nr konta albo coś.
Tyle tylko że ja tu jestem na dłuższych wakacjach i nie mam meldunku ani nic z tych rzeczy.
Ktoś miał podobny problem ? Ktoś mógłby ewentualnie coś doradzić?
Do maja korzystałem z tego buka będąc w Polsce a od maja jestem w Szwecji i tutaj korzystam z buka. Od maja wykonałem kilkanaście wpłat i wypłat będąc w Szwecji, nie było problemu aż do wczoraj.
Dostałem maila że chcą ze mną przeprowadzić rozmowę weryfikacyjną. Zadzwonili i wyjaśniłem im wszystko i usłyszałem " że nie ma problemu w takim razie ". Po czym tego samego dnia dostaję od ich supportu maila że chcą przeprowadzić ze mną rozmowę weryfikacyjną ( oni się w ogóle komunikują ze sobą ?). Została ona przeprowadzona dzisiaj i potwierdziłem ze jestem w Szwecji i usłyszałem że muszę przesłać dokumenty potwierdzające mój adres w Szwecji tj rachunki, nr konta albo coś.
Tyle tylko że ja tu jestem na dłuższych wakacjach i nie mam meldunku ani nic z tych rzeczy.
Ktoś miał podobny problem ? Ktoś mógłby ewentualnie coś doradzić?