>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Betano

J 159

jonaszdt

Użytkownik
Całkiem sympatyczny bukmacher...ale kolejny dla przegrywających.
Dziś dostałem limit 30zł.
Niezła oferta (na NBA najlepsza), świetna obsługa klienta i przyjemny bonus startowy.
Dla graczy rekreacyjnych jeden z lepszych buków. Liczyłem że na limitach dadzą pograć jak w Unibecie, ale się zawiodłem ????
 
betano 12

betano

Użytkownik
Kasę przelewam tylko za pomocą przelewu bankowego. I mam pytanie. Czy mają konto w polskim banku? Jeżeli mają to w jakim ;)
Hej, nie mamy. I nie wyobrażam sobie bukmachera, który po aferze z BAH korzystałby z konta w polskim banku.
---------------------
Uruchomiliśmy dzisiaj bloga Betano, na którym będziemy umieszczać zapowiedzi najciekawszych meczów: http://zaklady.betano.com/
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, szczególnie krytyczne, żebyśmy wiedzieli, co chcielibyście zmienić lub poprawić.
 
D 5

destino

Użytkownik
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
powiedzą ci, ze wystarczy skan dowodu, a jak będziesz chciał wypłacić to będą wymyślali cuda wianki, łącznie ze skanem dowodu przy twarzy
 
betano 12

betano

Użytkownik
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
Standardowo dokument tożsamości i potwierdzenie adresu, zgodnie z tym, co tutaj piszemy:
POTWIERDZENIE DANYCH KLIENTA

Na podstawie regulacji Malta Gaming Authority Betano ma obowiązek potwierdzenia, że Twoje dane
podane podczas rejestracji są prawdziwe i aktualne.
W związku z tym, po pewnym czasie od założenia przez Ciebie konta poprosimy Cię o przesłanie nam
za pomocą poczty elektronicznej następujących dokumentów:

  1. Kolorowej kopii obydwu stron Twojego dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy.
  2. Kolorową kopię dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania/zameldowania, na przykład:

a. rachunek dotyczący usług telekomunikacyjnych, usług internetowych itp. (z widoczną datą wystawienia dokumentu) lub
b. kopia PIT z widocznym adresem i datą wystawienia, lub
c. wyciąg z konta bankowego, lub
d. potwierdzenia adresu zameldowania wystawiane przez odpowiedni urząd Gminy.
Kopia dokumentu powinna zawierać cztery podstawowe elementy:

  • - Imię i nazwisko
  • - Adres
  • - Nazwa firmy/instytucji która wystawiła dany dokument
  • - Data wystawienia dokumentu

Opisany wyżej dokument jest ważny na okres jednego roku począwszy od dnia w którym został wystawiony, a zatem musi być odnawiany co roku.
3. Kolorową kopię każdej karty kredytowej/debetowej/przedpłaconej UŻYWANEJ w Betano (jeżeli nie wpłacasz środków za pomocą karty, to nie będziemy wymagać od Ciebie tego dokumentu). Wymagamy w tym wypadku uwidocznianie tylko 6 pierwszych i 4 ostatnich cyfr numeru karty. Należy również zakryć numer CVV/CVV2 na odwrocie karty.
Powyższe dokumenty będziesz proszony wysłać na adres [email protected] , koniecznie z adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji, z Twoją nazwą użytkownika w temacie wiadomości.
 
R 1

rafi77

Użytkownik
Polecam Betano. Weryfikacja dowód osobisty oraz rachunek telefoniczny. Krótka rozmowa telefoniczna i następnego dnia kasa wypłacona na skrilla. Wszystko na plus.
Kursy naprawdę super i jak nie zlimitują warto grać.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
M 115

matlaurent

Użytkownik
Bukmacherzy stosują różne praktyki do graczy. Mam nałożony limit do złotówkowych stawek. Sądzę, że jest to wynikiem zagrania zakładów, które były puszczone jako &quot;overdue&quot;. Zazwyczaj blokujecie sumę punktów w regular time w koszykówce, na jakieś 5 minut przed końcem spotkania. Tu wisiał zakład dłużej. Wiedziałem, że zakłady będą anulowane, bo jak obserwuję wasz system i jakość obsługi, działacie rzeczowo, sprawnie i do tej pory nie miałem zastrzeżeń. I było wielce prawdopodobne, że zakłady zostaną unieważnione. Można rzec, hipokryta, wiedział, że unieważnią, a puszczał ???? Wszystkie firmy poprawiają swoje błędy, dlatego tu też było pewne, że tak postąpicie (chciałem po prostu to sprawdzić). Jednakże nie sądziłem, że zostanie po tym zdarzeniu nałożony z góry na wszystko magiczny limit stawki maksymalnej do puszczenia, zamykającej się w jednej cyfrze ???? Zachowawcze zachowanie z waszej strony, czy jakaś śmieszna kara, trudno to wytłumaczyć. Można było wiadomość przysłać, informującą o czymkolwiek. Takie praktyki można częściowo ubrać w słowo &quot;pathetic&quot; . Tak czy siak dzięki za grę.
 
S 0

skarin

Użytkownik
Czy tylko ja mam z nimi problemy? Wcześniej odpisywali na maile w ciągu kilkunastu minut, teraz w ciągu dwóch tygodni wysłałem 2-3 maile, i ani razu nie odpisali. Limit dali 0PLN na wszystkie zakłady, i do mimo, że wcześniej dali limit 4zl to uparłem się i zrobiłem obrót a do tej pory nie podliczyli obrotu bonusowego (po tym jak dali mi limit 4PLN! chciałem nawet im oddać 200PLN bonusa, i spokojnie pożegnać ich ale zażyczyli sobie żebym oddał im ponad 700PLN!).
 
betano 12

betano

Użytkownik
Czy tylko ja mam z nimi problemy? Wcześniej odpisywali na maile w ciągu kilkunastu minut, teraz w ciągu dwóch tygodni wysłałem 2-3 maile, i ani razu nie odpisali. Limit dali 0PLN na wszystkie zakłady, i do mimo, że wcześniej dali limit 4zl to uparłem się i zrobiłem obrót a do tej pory nie podliczyli obrotu bonusowego (po tym jak dali mi limit 4PLN! chciałem nawet im oddać 200PLN bonusa, i spokojnie pożegnać ich ale zażyczyli sobie żebym oddał im ponad 700PLN!).
Hej, przepraszam za problemy.

Nadałem sprawie znacznie wyższy priorytet i czekam na odpowiedź z centrali, bo problem techniczny z rozliczeniem Twojego obrotu jest do naprawienia po ich stronie.
 
S 0

skarin

Użytkownik
Hej, przepraszam za problemy.
Nadałem sprawie znacznie wyższy priorytet i czekam na odpowiedź z centrali, bo problem techniczny z rozliczeniem Twojego obrotu jest do naprawienia po ich stronie.
Nie wiem czy to zadziałała magia forum, ale rzeczywiście od posta przedstawiciela Betano minęły niecałe 24h, a problem rozwiązany, konto zweryfikowane, pieniądze przesłane, i... limity podniesione! do całkiem rozsądnych kwot. Ogromny plus, i jeżeli pozwolą to chętnie pogram jeszcze u nich, bo mają jedną z lepszych ofert na polskie sporty zespołowe online.
 
betano 12

betano

Użytkownik
Nie wiem czy to zadziałała magia forum, ale rzeczywiście od posta przedstawiciela Betano minęły niecałe 24h, a problem rozwiązany, konto zweryfikowane, pieniądze przesłane, i... limity podniesione! do całkiem rozsądnych kwot. Ogromny plus, i jeżeli pozwolą to chętnie pogram jeszcze u nich, bo mają jedną z lepszych ofert na polskie sporty zespołowe online.
Cieszę się, że udało się sprawę pozytywnie załatwić ????
 
M 0

matek90

Użytkownik
Witam.
Chciałem przedstawić tutaj moją historię związaną z bukmacherem Betano. Ze względu na niemożność odzyskania hasła do mojego konta (opcja resetu hasła nie wysyła e-maila(?!)) założyłem konto na potrzeby napisania tego postu.
Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomoże to rozwiązać moją sprawę oraz wzmocni czujność osób korzystających z usług tej firmy.
Więc do rzeczy.
Konto założyłem ok. miesiąc temu. Zachęciły mnie przede wszystkim ciekawa oferta oraz pochlebne opinie innych użytkowników na temat Betano. Wpłaciłem depozyt przez Skrill i rozpocząłem grę. Udało mi się obrócić bonus powitalny a ponadto uzbierać sumę nieco ponad 2000 EUR. Po tym czasie moje konto zostało zlimitowane w związki z czym postanowiłem zlecić wypłatę. Na prośbę supprotu przesłałem dokumenty do weryfikacji tj. zdjęcie dow. os. oraz rachunek potwierdzający adres. Następnie zostałem poproszony o skorzystanie z opcji call back. Podczas rozmowy po odpowiedzi na pytania konsultanta zostałem poinformowany o pełnej weryfikacji konta oraz zapewniony że wypłata wpłynie na moje konto Skrill do godz. 16 tego samego dnia tj. 7.02.15r.
Tak się jednak nie stało. Jako że jestem wyrozumiały i cierpliwy machnąłem na to ręką i stwierdziłem że niewielki poślizg mogę wybaczyć. Następnego dnia tj. 8.02.15r wpłaty również nie otrzymałem. Dnia 9.02.15r. na skrzynce mailowej zastałem takiego oto maila:
Szanowny Panie
Dział ryzyka poprosił nas ( w celu finalizacji płatności) aby przesłał nam Pan screenshot Pańskiego konta Skrill ( ekran danych konta) wraz z widocznym adresem URL oraz zdjęcie Pańskiego dowodu osobistego przy Pańskiej twarzy(obydwie strony dowodu). Bardzo przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.

Niestety bez powyższych dział ryzyka nie zaakceptuje wypłaty.

Pozdrawiam

Kamil R
Zgodnie z życzeniem dosłałem to o co mnie poproszono. W odpowiedzi zostałem poinformowany że dokumenty trafiają do odpowiedniego działu.
Wieczorem tego samego dnia próbując zalogować się na konto Betano okazało się że jest ono zablokowane. Żadnej informacji o tym fakcie nie dostałem ani na e-mail ani żadną inną drogą.
Wysłałem e-mail z zapytaniem o co chodzi a w odpowiedzi otrzymałem:
Szanowny Panie Mateuszu,
dziękujemy za kontakt z nami.
Uprzejmie informuję, że jako pracownik działu obsługi klienta przesłałem Pańską sprawę do jak najszybszego wyjaśnienia. Oczywiście dołożę wszelkich starań aby sprawa została jak najszybciej rozwiązana. Z informacji jakie udało mi się do tej pory uzyskać informacja zwrotna będzie dostarczona do Pana w możliwie ekspresowym tempie.

Z poważaniem
Paweł G
oraz
Szanowny Panie

Uprzejmie informuje, że otrzymaliśmy informację od działu zajmującego się płatnościami, że Pańskie konto zostało tymczasowo zablokowane i jest dokładnie sprawdzane, niestety nie zostaliśmy poinformowani dlaczego zostało zablokowane i kiedy zostanie odblokowane. Na chwilę obecną czekamy na dalsze instrukcje odnośnie Pana konta gracza.
Przepraszam za niedogodności

Pozdrawiam

Sebastian K
W kolejnych dniach nic się nie zmieniało. Wysyłając następne zapytania byłem informowany że dział ryzyka weryfikuje moje konto i zakłady (!?)
W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość:
Szanowny Panie

Otrzymaliśmy informację od działu ryzyka iż blokada konto nie zostanie zniesiona w następujących dniach do momentu zakończenia weryfikacji konta oraz zawartych zakładów.

Pozdrawiam

Kamil R
Szczerze mówiąc jestem nieco zniesmaczony tym zajściem. Nie chcę tutaj wyrokować i nikogo oczerniać, bowiem sprawa jest w toku ale stwierdziłem że pozostali klienci firmy Betano powinni zostać poinformowani o tej procedurze dlatego upubliczniam kulisy tego zdarzenia. Ponad 8 000zł to nie jest mała kwota.
Korzystając z okazji chciałbym prosić użytkownika BETANO reprezentującego tutaj tę firmę o interwencję w tej sprawie. Mój nick to matprze.
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Na forum większość narzeka na tą złodziejską pseudofirmę, nie wiem gdzie są te pochlebne komentarz, które Cie zachęciły. Mam nadzieję, ze szybko odzyskasz kasę.
 
Otrzymane punkty reputacji: +3
Do góry Bottom