>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Betano

J 159

jonaszdt

Użytkownik
Dołączył
03/2014
Posty
196
Całkiem sympatyczny bukmacher...ale kolejny dla przegrywających.
Dziś dostałem limit 30zł.
Niezła oferta (na NBA najlepsza), świetna obsługa klienta i przyjemny bonus startowy.
Dla graczy rekreacyjnych jeden z lepszych buków. Liczyłem że na limitach dadzą pograć jak w Unibecie, ale się zawiodłem ????
 
H 10

hutnik14

Użytkownik
Dołączył
01/2011
Posty
119
Kasę przelewam tylko za pomocą przelewu bankowego. I mam pytanie. Czy mają konto w polskim banku? Jeżeli mają to w jakim ;)
 
betano 12

betano

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
105
Kasę przelewam tylko za pomocą przelewu bankowego. I mam pytanie. Czy mają konto w polskim banku? Jeżeli mają to w jakim ;)
Hej, nie mamy. I nie wyobrażam sobie bukmachera, który po aferze z BAH korzystałby z konta w polskim banku.
---------------------
Uruchomiliśmy dzisiaj bloga Betano, na którym będziemy umieszczać zapowiedzi najciekawszych meczów: http://zaklady.betano.com/
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, szczególnie krytyczne, żebyśmy wiedzieli, co chcielibyście zmienić lub poprawić.
 
D 5

destino

Użytkownik
Dołączył
06/2014
Posty
14
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Dołączył
08/2009
Posty
496
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
powiedzą ci, ze wystarczy skan dowodu, a jak będziesz chciał wypłacić to będą wymyślali cuda wianki, łącznie ze skanem dowodu przy twarzy
 
betano 12

betano

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
105
W celu założenia konta i pełnej aktywacji wystarczy skan dowodu osobistego czy wymagacie rozmowy telefonicznej, wyciągu z banku, rachunku za prąd i pudełka po butach? ????
Standardowo dokument tożsamości i potwierdzenie adresu, zgodnie z tym, co tutaj piszemy:
POTWIERDZENIE DANYCH KLIENTA

Na podstawie regulacji Malta Gaming Authority Betano ma obowiązek potwierdzenia, że Twoje dane
podane podczas rejestracji są prawdziwe i aktualne.
W związku z tym, po pewnym czasie od założenia przez Ciebie konta poprosimy Cię o przesłanie nam
za pomocą poczty elektronicznej następujących dokumentów:

  1. Kolorowej kopii obydwu stron Twojego dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy.
  2. Kolorową kopię dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania/zameldowania, na przykład:

a. rachunek dotyczący usług telekomunikacyjnych, usług internetowych itp. (z widoczną datą wystawienia dokumentu) lub
b. kopia PIT z widocznym adresem i datą wystawienia, lub
c. wyciąg z konta bankowego, lub
d. potwierdzenia adresu zameldowania wystawiane przez odpowiedni urząd Gminy.
Kopia dokumentu powinna zawierać cztery podstawowe elementy:

  • - Imię i nazwisko
  • - Adres
  • - Nazwa firmy/instytucji która wystawiła dany dokument
  • - Data wystawienia dokumentu

Opisany wyżej dokument jest ważny na okres jednego roku począwszy od dnia w którym został wystawiony, a zatem musi być odnawiany co roku.
3. Kolorową kopię każdej karty kredytowej/debetowej/przedpłaconej UŻYWANEJ w Betano (jeżeli nie wpłacasz środków za pomocą karty, to nie będziemy wymagać od Ciebie tego dokumentu). Wymagamy w tym wypadku uwidocznianie tylko 6 pierwszych i 4 ostatnich cyfr numeru karty. Należy również zakryć numer CVV/CVV2 na odwrocie karty.
Powyższe dokumenty będziesz proszony wysłać na adres [email protected] , koniecznie z adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji, z Twoją nazwą użytkownika w temacie wiadomości.
 
R 1

rafi77

Użytkownik
Dołączył
07/2009
Posty
41
Polecam Betano. Weryfikacja dowód osobisty oraz rachunek telefoniczny. Krótka rozmowa telefoniczna i następnego dnia kasa wypłacona na skrilla. Wszystko na plus.
Kursy naprawdę super i jak nie zlimitują warto grać.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
M 115

matlaurent

Użytkownik
Dołączył
01/2012
Posty
124
Miasto
Róznie to bywa
Bukmacherzy stosują różne praktyki do graczy. Mam nałożony limit do złotówkowych stawek. Sądzę, że jest to wynikiem zagrania zakładów, które były puszczone jako &quot;overdue&quot;. Zazwyczaj blokujecie sumę punktów w regular time w koszykówce, na jakieś 5 minut przed końcem spotkania. Tu wisiał zakład dłużej. Wiedziałem, że zakłady będą anulowane, bo jak obserwuję wasz system i jakość obsługi, działacie rzeczowo, sprawnie i do tej pory nie miałem zastrzeżeń. I było wielce prawdopodobne, że zakłady zostaną unieważnione. Można rzec, hipokryta, wiedział, że unieważnią, a puszczał ???? Wszystkie firmy poprawiają swoje błędy, dlatego tu też było pewne, że tak postąpicie (chciałem po prostu to sprawdzić). Jednakże nie sądziłem, że zostanie po tym zdarzeniu nałożony z góry na wszystko magiczny limit stawki maksymalnej do puszczenia, zamykającej się w jednej cyfrze ???? Zachowawcze zachowanie z waszej strony, czy jakaś śmieszna kara, trudno to wytłumaczyć. Można było wiadomość przysłać, informującą o czymkolwiek. Takie praktyki można częściowo ubrać w słowo &quot;pathetic&quot; . Tak czy siak dzięki za grę.
 
S 0

skarin

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
13
Czy tylko ja mam z nimi problemy? Wcześniej odpisywali na maile w ciągu kilkunastu minut, teraz w ciągu dwóch tygodni wysłałem 2-3 maile, i ani razu nie odpisali. Limit dali 0PLN na wszystkie zakłady, i do mimo, że wcześniej dali limit 4zl to uparłem się i zrobiłem obrót a do tej pory nie podliczyli obrotu bonusowego (po tym jak dali mi limit 4PLN! chciałem nawet im oddać 200PLN bonusa, i spokojnie pożegnać ich ale zażyczyli sobie żebym oddał im ponad 700PLN!).
 
betano 12

betano

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
105
Czy tylko ja mam z nimi problemy? Wcześniej odpisywali na maile w ciągu kilkunastu minut, teraz w ciągu dwóch tygodni wysłałem 2-3 maile, i ani razu nie odpisali. Limit dali 0PLN na wszystkie zakłady, i do mimo, że wcześniej dali limit 4zl to uparłem się i zrobiłem obrót a do tej pory nie podliczyli obrotu bonusowego (po tym jak dali mi limit 4PLN! chciałem nawet im oddać 200PLN bonusa, i spokojnie pożegnać ich ale zażyczyli sobie żebym oddał im ponad 700PLN!).
Hej, przepraszam za problemy.

Nadałem sprawie znacznie wyższy priorytet i czekam na odpowiedź z centrali, bo problem techniczny z rozliczeniem Twojego obrotu jest do naprawienia po ich stronie.
 
S 0

skarin

Użytkownik
Dołączył
01/2015
Posty
13
Hej, przepraszam za problemy.
Nadałem sprawie znacznie wyższy priorytet i czekam na odpowiedź z centrali, bo problem techniczny z rozliczeniem Twojego obrotu jest do naprawienia po ich stronie.
Nie wiem czy to zadziałała magia forum, ale rzeczywiście od posta przedstawiciela Betano minęły niecałe 24h, a problem rozwiązany, konto zweryfikowane, pieniądze przesłane, i... limity podniesione! do całkiem rozsądnych kwot. Ogromny plus, i jeżeli pozwolą to chętnie pogram jeszcze u nich, bo mają jedną z lepszych ofert na polskie sporty zespołowe online.
 
betano 12

betano

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
105
Nie wiem czy to zadziałała magia forum, ale rzeczywiście od posta przedstawiciela Betano minęły niecałe 24h, a problem rozwiązany, konto zweryfikowane, pieniądze przesłane, i... limity podniesione! do całkiem rozsądnych kwot. Ogromny plus, i jeżeli pozwolą to chętnie pogram jeszcze u nich, bo mają jedną z lepszych ofert na polskie sporty zespołowe online.
Cieszę się, że udało się sprawę pozytywnie załatwić ????
 
M 0

matek90

Użytkownik
Dołączył
02/2015
Posty
11
Witam.
Chciałem przedstawić tutaj moją historię związaną z bukmacherem Betano. Ze względu na niemożność odzyskania hasła do mojego konta (opcja resetu hasła nie wysyła e-maila(?!)) założyłem konto na potrzeby napisania tego postu.
Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomoże to rozwiązać moją sprawę oraz wzmocni czujność osób korzystających z usług tej firmy.
Więc do rzeczy.
Konto założyłem ok. miesiąc temu. Zachęciły mnie przede wszystkim ciekawa oferta oraz pochlebne opinie innych użytkowników na temat Betano. Wpłaciłem depozyt przez Skrill i rozpocząłem grę. Udało mi się obrócić bonus powitalny a ponadto uzbierać sumę nieco ponad 2000 EUR. Po tym czasie moje konto zostało zlimitowane w związki z czym postanowiłem zlecić wypłatę. Na prośbę supprotu przesłałem dokumenty do weryfikacji tj. zdjęcie dow. os. oraz rachunek potwierdzający adres. Następnie zostałem poproszony o skorzystanie z opcji call back. Podczas rozmowy po odpowiedzi na pytania konsultanta zostałem poinformowany o pełnej weryfikacji konta oraz zapewniony że wypłata wpłynie na moje konto Skrill do godz. 16 tego samego dnia tj. 7.02.15r.
Tak się jednak nie stało. Jako że jestem wyrozumiały i cierpliwy machnąłem na to ręką i stwierdziłem że niewielki poślizg mogę wybaczyć. Następnego dnia tj. 8.02.15r wpłaty również nie otrzymałem. Dnia 9.02.15r. na skrzynce mailowej zastałem takiego oto maila:
Szanowny Panie
Dział ryzyka poprosił nas ( w celu finalizacji płatności) aby przesłał nam Pan screenshot Pańskiego konta Skrill ( ekran danych konta) wraz z widocznym adresem URL oraz zdjęcie Pańskiego dowodu osobistego przy Pańskiej twarzy(obydwie strony dowodu). Bardzo przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.

Niestety bez powyższych dział ryzyka nie zaakceptuje wypłaty.

Pozdrawiam

Kamil R
Zgodnie z życzeniem dosłałem to o co mnie poproszono. W odpowiedzi zostałem poinformowany że dokumenty trafiają do odpowiedniego działu.
Wieczorem tego samego dnia próbując zalogować się na konto Betano okazało się że jest ono zablokowane. Żadnej informacji o tym fakcie nie dostałem ani na e-mail ani żadną inną drogą.
Wysłałem e-mail z zapytaniem o co chodzi a w odpowiedzi otrzymałem:
Szanowny Panie Mateuszu,
dziękujemy za kontakt z nami.
Uprzejmie informuję, że jako pracownik działu obsługi klienta przesłałem Pańską sprawę do jak najszybszego wyjaśnienia. Oczywiście dołożę wszelkich starań aby sprawa została jak najszybciej rozwiązana. Z informacji jakie udało mi się do tej pory uzyskać informacja zwrotna będzie dostarczona do Pana w możliwie ekspresowym tempie.

Z poważaniem
Paweł G
oraz
Szanowny Panie

Uprzejmie informuje, że otrzymaliśmy informację od działu zajmującego się płatnościami, że Pańskie konto zostało tymczasowo zablokowane i jest dokładnie sprawdzane, niestety nie zostaliśmy poinformowani dlaczego zostało zablokowane i kiedy zostanie odblokowane. Na chwilę obecną czekamy na dalsze instrukcje odnośnie Pana konta gracza.
Przepraszam za niedogodności

Pozdrawiam

Sebastian K
W kolejnych dniach nic się nie zmieniało. Wysyłając następne zapytania byłem informowany że dział ryzyka weryfikuje moje konto i zakłady (!?)
W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość:
Szanowny Panie

Otrzymaliśmy informację od działu ryzyka iż blokada konto nie zostanie zniesiona w następujących dniach do momentu zakończenia weryfikacji konta oraz zawartych zakładów.

Pozdrawiam

Kamil R
Szczerze mówiąc jestem nieco zniesmaczony tym zajściem. Nie chcę tutaj wyrokować i nikogo oczerniać, bowiem sprawa jest w toku ale stwierdziłem że pozostali klienci firmy Betano powinni zostać poinformowani o tej procedurze dlatego upubliczniam kulisy tego zdarzenia. Ponad 8 000zł to nie jest mała kwota.
Korzystając z okazji chciałbym prosić użytkownika BETANO reprezentującego tutaj tę firmę o interwencję w tej sprawie. Mój nick to matprze.
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Dołączył
08/2009
Posty
496
Na forum większość narzeka na tą złodziejską pseudofirmę, nie wiem gdzie są te pochlebne komentarz, które Cie zachęciły. Mam nadzieję, ze szybko odzyskasz kasę.
 
Otrzymane punkty reputacji: +3