>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

MuchBetter - opinie

M 334

MatG

Użytkownik
Dobra pany, dostałem informacje jest duża szansa że w następnych tygodniach ruszy
I nie jest to odpowiedz od supportu nie pytajcie skad wiem
Miłego dzionka

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Tygodniach? :unsure: ja mam tylko takie info sprzed chwili od jakiegoś Greka sprzed 10 minut

"I can confirm that as of August 16th Payrnet has yet to contact us in order to get our money back even after a demand letter from our lawyers"

Plus część jeden agent ma info na swojej stronie takie jak muchbetter tzn. brak kontaktu... a inny zmienił dostawcę usług? (Payrneta) na innego i nie ma dostępu do kont swoich klientów. Mam też litewską stronę z prawnikami (przyda się, bo gro fintechów, banków, pośredników... ma licencje na Litwie) gdzie ludzie wypisują swoje sprawy i prawnicy dają oferty... ktoś się zgłosił w sprawie Payrnetu, ale żaden prawnik nie przyjął oferty.

M 334

MatG

Użytkownik
Pierwsze maila od uab payrnet!

Hello,

Thank you for being in touch in connection with the return of your funds from UAB PayrNet. Please note that all updates and communications on this subject are being posted on the company's website — www.payrnet.lt

As stated on the website, it is important that you contact your service provider regarding this matter.

The business has sought, wherever possible, to expedite repayment by migrating balances for whole programmes (rather than individually) to new providers as the quickest way to restore services to customers and return of funds.

We have been in extensive discussions with service providers as to how and when this can be achieved.

We have been in close communication with the Bank of Lithuania since the licence was revoked. They are aware of our plan for the return of funds and are being updated regularly on our progress.

We are aware that the legislation envisages a return of customer funds within a 2-month window following revocation, and the 2-month window ends on 22 August 2023.

We intend to provide a fuller update on the progress of the client return of funds early next week on the company’s website.

We appreciate this is a challenging time for our customers and wish to assure you that everything is being done to return funds as quickly as possible and to ensure continuity of service through a new provider.

We fully appreciate your patience in this matter.

Regards
Directors of UAB PayrNet

G 0

goly007

Użytkownik
Pierwsze maila od uab payrnet!

Hello,

Thank you for being in touch in connection with the return of your funds from UAB PayrNet. Please note that all updates and communications on this subject are being posted on the company's website — www.payrnet.lt

As stated on the website, it is important that you contact your service provider regarding this matter.

The business has sought, wherever possible, to expedite repayment by migrating balances for whole programmes (rather than individually) to new providers as the quickest way to restore services to customers and return of funds.

We have been in extensive discussions with service providers as to how and when this can be achieved.

We have been in close communication with the Bank of Lithuania since the licence was revoked. They are aware of our plan for the return of funds and are being updated regularly on our progress.

We are aware that the legislation envisages a return of customer funds within a 2-month window following revocation, and the 2-month window ends on 22 August 2023.

We intend to provide a fuller update on the progress of the client return of funds early next week on the company’s website.

We appreciate this is a challenging time for our customers and wish to assure you that everything is being done to return funds as quickly as possible and to ensure continuity of service through a new provider.

We fully appreciate your patience in this matter.

Regards
Directors of UAB PayrNet
Ja nic nie mam. Pisaliście w końcu jakiegoś maila do nich? Możecie powiedzieć co konkretnie i gdzie? Z góry dzięki.

M 334

MatG

Użytkownik
To co mi wysłali nie jest odpowiedzią na mail'a wysłali to z automatu do użytkowników, możesz spróbować wysłac tutaj [email protected].

Piszesz że jesteś, użytkownikiem Muchbetter i chciałbyś zwrot środkōw na inne konto bankowe
Możesz im screena wysłać konta MB na który widać saldo
W mailu IBAN do przelewu
Imię i nazwisko i w sumie nie wiem co jeszcze
Oni tak to będą musieli zweryfikować dokładnie itd. na pewno będą pytać

/// obserwuj stronę payrnet pisali będzie aktualizacja co i jak

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
mi to obojętne, bardziej na ten moment mnie ciekawi czy muchbetter się ponownie otworzy i będzie można go wykorzystywać do hazardu, jak tak to super ;)

Ja nic nie mam. Pisaliście w końcu jakiegoś maila do nich? Możecie powiedzieć co konkretnie i gdzie? Z góry dzięki.
sprawdź folder spam, ja tam znalazłem ten email ;)

edit: na dole jest taka informacja, może dlatego nie każdy dostał ten email:
You are receiving this email because you opted in via our website.

Want to change how you receive these emails?
You can

Email Marketing Powered by Mailchimp

edit2:

to ostatnie (od słów ensure) to ja pogrubiłem i dla mine to jest ważne. W świetle obowiązującego prawa i tego jak sprawdzać kary i ostrzeżenia BoL (patrz contis i jeton...) to dla mnie bajka jakby im się udało i będą znowu portfelem dla hazardzistów z takim samym podejściem xD

Ostatnia edycja:
areeek95 1,8K

areeek95

Użytkownik
Panie i Panowie, jakie numery konta podaliście do zwrotu pieniędzy? Chodzi o to czy to takie standardowe na przykład ING, PKO czy może konto z portfelu ZEN czy REVOLUT. Miałem na Muchbetter prawie 10 tysięcy złotych i szczerze trochę się obawiam, aby ktoś się nie przyczepił jak przyjdzie taki przelew z zagranicy.

M 334

MatG

Użytkownik
Jutro powinna być aktualizacja na stronie Payrnet, ja bym poczekał jak oni chcą to załatwić, jest możliwość że ogarną innego dostawce kart i nam wyślą ale kto wie
Revolut jest bankiem i podlega pod CRS ale jak bym wybierał to Revolut niż konto w PL banku.

theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
Muchbetter to taki sam portfel pośrednik jak Skrill, mozna śmiało na Polskie konto bankowe, tym bardziej kwotę 10tys zł, zaden majątek, samo korzystanie z Muchbetter nie oznacza bezpośrednio że się korzystało z buka, ale jak już ktoś tam sie mega boi to można Revolut ,czy tam inne fintechy, do wyboru do koloru.`

Do góry Bottom