>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

MuchBetter - opinie

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Cześć Krzysztof,

Dziękujemy za zapytanie.

Możesz wyrzucić swoją starą kartę MuchBetter, ponieważ w przyszłości nie będzie ona działać. Niestrudzenie pracujemy, aby przywrócić nasze usługi do Twojego regionu i móc świadczyć lepsze i ulepszone usługi.

Twoja cierpliwość jest doceniana.
Regards,

xD to po cholerę kazali to trzymać to nie wiem heh ciekawe czy ktoś dalej skupuje lewe karty :unsure: :sneaky:
Post automatycznie złączony:

odpowiedź muchbetter na pytanie o update na stronie payrnet.lt (skontaktuj się w pierwszej kolejności ze swoim dostawcą...), odpowiedź po kilku minutach, więc pewnie automat wysyła?

Geanina (MuchBetter)
4 wrz 2023, 8:21 PM GMT+1
Hello Krzysztof,

Thank you for contacting us.

Payrnet recently (Sept 4th) released updates in regards to the repayment of outstanding balances. UAB PayrNet stated that if you have not yet received repayment of your funds, they urge you to contact your service provider in the first instance for further information and updates. However, the MuchBetter legal team has consistently tried to make direct contact with UAB PayrNet since February when the Bank of Lithuania opened its investigation, and has received no response to help resolve the issues.

PayrNet is legally and regulatorily responsible for repaying your outstanding balances. However, we understand your frustrations and have been exploring other options to settle your outstanding balances. At this stage, we are committed to our customers and to finding a solution as PayrNet is not acting and settling with you. While MuchBetter is continuing to operate in other markets, we are committed to all our customers and are focusing a large part of our resources on resolving this service disruption. Please know that each and every one of you is important to us, and we will continue to look for a resolution.

Thank you again for your continued support and patience during this service disruption. We understand that the process is taking too long, but trust that we are doing everything we can to resolve it.


ZASTRZEŻENIE: Ta odpowiedź została wysłana w języku angielskim, ponieważ obecnie nie ma dostępnego agenta w Twoim języku, a my chcieliśmy odpowiedzieć Ci tak szybko, jak to możliwe.
Regards,
 
Ostatnia edycja:
P 0

portoryko0

Użytkownik
Jest to poniekąd lekcja dla wielu, aby nie trzymać dużej ilości pieniędzy na takim portfelu internetowym, kiedy jest możliwość wypłaty gotówki.
Z Ecopayz było podobnie jak z MuchBetter teraz, a z tego co wiem sprawa zakończyła się pozytywnie, więc prawdopodobnie i tutaj będzie podobnie.
 
H 0

Hanko35

Użytkownik
Jest to poniekąd lekcja dla wielu, aby nie trzymać dużej ilości pieniędzy na takim portfelu internetowym, kiedy jest możliwość wypłaty gotówki.
Z Ecopayz było podobnie jak z MuchBetter teraz, a z tego co wiem sprawa zakończyła się pozytywnie, więc prawdopodobnie i tutaj będzie podobnie.
A co bylo z ecopayz?
 
P 0

portoryko0

Użytkownik
A co bylo z ecopayz?
EcoPayz podobnie jak MuchBetter zaczęło się wycofywać z wszystkich bukmacherów i zostały podjęte kroki w stronę przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy. Były problemy z wpłatami i wypłatami, a jeśli dobrze pamiętam to później nie działali przez kilka miesięcy. Nie śledziłem dokładnie tej sytuacji, ale wtedy zaczęli dostawać masę negatywnych opinii, a ludzie bardzo skarżyli się na ten portfel.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
EcoPayz podobnie jak MuchBetter zaczęło się wycofywać z wszystkich bukmacherów i zostały podjęte kroki w stronę przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy. Były problemy z wpłatami i wypłatami, a jeśli dobrze pamiętam to później nie działali przez kilka miesięcy. Nie śledziłem dokładnie tej sytuacji, ale wtedy zaczęli dostawać masę negatywnych opinii, a ludzie bardzo skarżyli się na ten portfel.
Nie... z ecopayz było tak, że wysyłali emaile o zmianie regulaminu i ludzie ich nie czytali (ja też nie) i z dnia na dzień przestali świadczyć usługi hazardowe, ponieważ jedna z dyrektyw AML wymusiła na portfelach dostosowanie się do prawa krajowego czyli ecopayz musiało zrobić to co zrobił wcześniej skrill. Do tej pory ludzie piszą jak to ecopayz się wycofało... a prawda jest taka, że jeton i muchbetter znaleźli lukę w prawie...
 
M 0

MUSTER

Użytkownik
Coś śmierdzi bo jedni podają, że są zajebiści bo już oddali 70% kasy a na Trustpilot dla przykładu MuchBetter na skargi Polaków odpisuje min. tak :

Odpowiedź od MuchBetter
Wczoraj
Drogi Maciej,

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na ten temat.

Ostatnie 6 miesięcy z pewnością nie było łatwe.

PayrNet jest prawnie i regulacyjnie odpowiedzialny za spłatę zaległych sald. Chociaż MuchBetter próbował porozumieć się z PayrNet, nie odpowiedzieli aż do dzisiaj.

Jak wspomnieliśmy w naszym e-mailu, MuchBetter zawsze pracowało nad rozwiązaniem i badało inne możliwości uregulowania zaległych sald.

MuchBetter zależy na swoich klientach i znalezieniu rozwiązania, ponieważ PayrNet nie współpracuje z Tobą i nie rozlicza się z Tobą. Wiedzcie, że każdy z Was jest dla nas ważny i będziemy nadal szukać rozwiązania.

Jeszcze raz dziękujemy za nieustające wsparcie i cierpliwość podczas przerwy w świadczeniu usług. Rozumiemy, że proces ten trwa zbyt długo, ale ufamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby go rozwiązać. Bądź na bieżąco!

gnoje twierdzą że do dziś nie dostali żadnej odpowiedzi więc komu niby wypłacili ???????????
 
M 334

MatG

Użytkownik
Ale payrnet nie trzyma tylko pieniędzy użytkowników muchbetter, jak widać jesteśmy w tych 30 procentach, a tak naprawdę to kombinują jak wrócić na rynek Europejski
 
Otrzymane punkty reputacji: +60
theluk 3,1K

theluk

Użytkownik
Coś śmierdzi bo jedni podają, że są zajebiści bo już oddali 70% kasy a na Trustpilot dla przykładu MuchBetter na skargi Polaków odpisuje min. tak :
Prawda jest pewnie taka, że kutachy wyprowadzili już 70% kasy , co nie znaczy że kasę otrzymało 70% użytkowników...

Ale payrnet nie trzyma tylko pieniędzy użytkowników muchbetter, jak widać jesteśmy w tych 30 procentach, a tak naprawdę to kombinują jak wrócić na rynek Europejski
Ja mam jeszcze kasę utopioną w Cryptopay, ten sam operator kart Payrnet, sprawa troche nowsza, tam tez klepanie formułek co dwa tygodnie i nic sie nie dzieje, za niedługo pewnie dodadzą nowego operatora kart, a kasy ni widu ni słychu
 
P 0

portoryko0

Użytkownik
Updates on returning funds from UAB PayrNet
11 September, 2023

Dear Customer,

This is a further update on UAB PayrNet’s progress in returning safeguarded funds to customers and end-users.

As of the end of last week (ending 8 September, 2023) the business was able to return another 8% of the safeguarded funds which were held by us as at the date of licence revocation. This brings the total percentage returned or paid on behalf of end-users to 78%.

We continue to achieve the greatest efficiency in this process through the migration of whole programmes to new service providers. The company is preparing for a number of migrations of programme managers which will involve a large proportion of remaining safeguarded funds, whilst attempting to return funds to much smaller customers where possible to do so.

We currently forecast that UAB PayrNet will have achieved the return of 95% of safeguarded funds by early to mid-October 2023.

We appreciate how very important it is for all customers to have their funds returned at the very earliest moment and apologise again to those for whom this return has yet to be concluded.

As we have mentioned in previous updates, if you have not yet had your funds returned the best point of contact for you in the first instance is your service provider.

Once again, thank you for your understanding and continued support. We will continue to provide regular updates on our progress on returning funds and the above matter.

Directors, UAB PayrNet


W skrócie: dalej przeciągają linę i grają na czas podając kolejny termin. Do połowy października planują wypłacić 95% funduszy. No idzie to jak krew z nosa...
 
turqus 0

turqus

Użytkownik
Wczoraj na stronie MuchBetter ktoś znalazł stronę poświęconą migracji do QuickPay. Strona dość szybko znikła (kopia w załączniku). Muchbetter wieczorem odpisało również:


Thank you for contacting us.





In recent weeks, UAB PayrNet have announced further delays in returning customer funds due to processes with service providers. Since February, the MuchBetter legal team have made several concerted attempts to contact UAB PayrNet, all without success.





UAB PayrNet are the ones that are holding customers funds, and it is their legal and regulatory obligation to pay it.


In keeping with the MuchBetter ethos of putting customers first, and resolve the issues caused by the recent service disruption, we are looking at ways to settle your outstanding UAB PayrNet balances using our own funds.





Please bear with us, we will have more information for you soon.

Wygląda na to, że pokryją salda z własnych środków.
 

Załączniki

K 451

kolba121

Użytkownik
Mi się wydaje, że te 70 % to ściema. Na tym forum jest nas chyba sporo, przynajmniej tak mi się wydaje. Pewnie są też osoby z forum, które mają kasę na MuchBetter i nie są zameldowani w Polsce. Sadzę, że jakby ktoś z nas dostał kasę i to by się od razu odezwał na forum. Tymczasem cisza, żadnej informacji od piszących o wypłatach.
 
turqus 0

turqus

Użytkownik
Mi się wydaje, że te 70 % to ściema. Na tym forum jest nas chyba sporo, przynajmniej tak mi się wydaje. Pewnie są też osoby z forum, które mają kasę na MuchBetter i nie są zameldowani w Polsce. Sadzę, że jakby ktoś z nas dostał kasę i to by się od razu odezwał na forum. Tymczasem cisza, żadnej informacji od piszących o wypłatach.
Te 70% nie tyczy sie uzytkownikow koncowych tylko agentow, z ktorymi wspolpracuje Payrnet. Niemniej fakt, ze uzytkownicy innych portfeli (np. Cryptopay) nie potwierdzaja zadnych zwrotow moze potwierdzac to co piszesz. Miejmy nadzieje ze scenariusz ze zwrotem z wlasnych srodkow MuchBetter jest realny
 
M 334

MatG

Użytkownik
Mb funkcjonuje normalnie w UK Brazylii i Argentynie generują obrót, jeżeli chcą wrócić na rynek Europejski jednym z warunków musi być zwrot środków poszkodowanym innej opcji nie ma
 
M 0

MUSTER

Użytkownik
"
Zgodnie z etosem MuchBetter, polegającym na stawianiu klientów na pierwszym miejscu i rozwiązywaniu problemów spowodowanych niedawnymi zakłóceniami w świadczeniu usług, szukamy sposobów na uregulowanie zaległych sald UAB PayrNet przy użyciu naszych własnych środków. "

cytat z odpowiedzi MuchBetter na trustpilot ............oby to była prawda.
 
T 0

Tomala1077

Użytkownik
Dzisiaj miałem telefon od gościa z MB i powiedział mi że jeszcze w tym tygodniu dostanę wiadomość o migracji do nowego portfela. Ciekawe czy jeszcze do kogoś dzwonili. Chyba coś zaczyna się ruszać w temacie. Pojawia się światełko w tunelu.
 
Do góry Bottom