>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Sezon 2010 - dyskusja

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
pytanie do znawców, otóż interesuje mnie czy do wszystkich bolidów jest tankowana taka sama ilość paliwa? czy to zależy od stajni ile zatankują? Wiem że rok temu od stajni zależało, z jaką ilością paliwa puścić zawodnika w kwal i potem do wyścigu nie mógł być dotankowywany (top 10 kwal.). Obmyślowując różne strategie na wyścig nasuneła sie mi jedna, otóż: Wiadomo że Redbulle mają 2 najlepsze bolidy w stawce i dużo prawdopodobne jest że zdobędą pierwsza linię do wyścigu, Alonso potrzebne jest c.n. 2 miejsce do mistrzostwa, i teraz czy Ferrari aby pomóc Alonso w wywalczeniu mistrzostwa może puścić Felipe Massę z niedotankowanym bolidem po to aby był dużo szybszy od reszty ? przykładowo z paliwem na pól wyścigu? wtedy mógłby wyprzedzić redbulle i i je spowalniać. Wiem że to przypadek z kosmosu ale jestem ciekaw czy taki scenariusz mógłby się wydarzyć.
Oczywiście, że przed wyścigiem do bolidów nalewana jest taka ilość paliwa, żeby starczyło dojechania do mety. W kwalifikacjach może jeździć z taką ilością jaką się chce (czyt. jak najmniej)

Co do tej strategii to wątpię żeby Ferrari takie coś zastosowało. Alonso zdobędzie mistrzostwo, jeżeli w ostatnim wyścigu dojedzie do mety na czwartym miejscu, biorą takie wyniki Vettel, Webber, Hamilton, Alonso.

Więc nie patrzyłbym na ręce Ferrari a Red Bulla:

1. Mamy taką sytuację Vettel, Webber, Hamilton, Alonso. Jeżeli Red Bull chce zdobyć podwójne mistrzostwo, to Niemiec musi przepuścić swojego partnera.

2. Absurdalne, ale kto wie. Vettel, Webber, Hamilton, Rosberg, Alonso. W tej sytuacji mistrzem jest Vettel. Ale Webber może być trochę rozgoryczony utratą mistrzostwa i traktowaniem w RBR więc co mi tam rozbije się i mistrzem zostanie Alonso, a nie Sebastianek.

Będzie się działo w niedzielę
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom