>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Tobet - opinie

damianres 170

damianres

Użytkownik
W Tobet napewno to nie przejdzie. Musisz zrobic albo konto na Tobecie na kogos kto posiada konto bankowe albo po prostu zrobic sobie to konto w mBank-u jest za darmo.
 
S 0

sosna1991pl

Użytkownik
Tak tak już takie konto miałem jedne wielkie oszustwo i co miesiąc parę złotych za jakieś głupoty brali. Ehh w takim razie będę musiał łazić nadal do stacjonarnych
EDIT: ehh dobra załóżmy ze takie konto stworzyłem w mbanku wpłaciłem z 20 zł na tobet. To czy przejdę weryfikacje bez skanów rachunków za media bo mieszkam z rodzicami??
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Jakby chcieli rachunki to możesz wysłać rodziców i powiedzieć że z Nimi mieszkasz i nie masz rachunków na siebie, byleby się adres zamieszkania zgadzał.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
A 861

amigo007

Użytkownik
Sosna1991pl a w mBanku teraz, żebyś wiedział jest opłata 2zł m/c za kartę. O ile nie zapłacisz w danym miesiącu kartą łącznie na 100zł, jak zapłacisz to 0zł. A jak chcesz mieć usługę &quot;wypłaty ze wszystkich bankomatów&quot; to płacisz za to 5zł/m-c.
 
maciek-lfc 4

maciek-lfc

Użytkownik
Podaj login na priv. Sprawdzę w czym problem
panie Tobet nie mam jak na priv napisać bo trzbea meic minimum 10 postów a ja na tym forum mam 4.
więc moze ten login wysle na jakąs poczte?gg?
Prosze o szybką odpowiedz
Buk Tobet mnie okradł z tych 50 zł. Ale ja sie nie dam
 
tobet.com 55

tobet.com

Użytkownik
Nie sądzę, żeby którykolwiek bukmacher chciał kogokolwiek okradać na 50PLN. Napisz ma support Tobet i przekaż żeby skierowali sprawę do marketingu.
 
cinek68 0

cinek68

Użytkownik
Tobet bardzo zaniżył jakość swoich usług.
Ja mam taki problem, że miałem już zarejestrowane 3 karty na koncie (mam konta w wielu bankach).
Teraz mimo, że usunę stare i nie będę miał żadnej wyskakuje błąd, że miałem 3 zarejestrowane i z powodu oszustw itp musze napisac do supportu aby ją zarejestrować.
Support zachowuje się tak jakby nie wiedział co to za błąd i co z nim robić.
Prosta rejestracja karty kredytowej, której skan im przesłałem zajęła im ostatnio 2 tygodnie.
Początkowo usunęli inną z której też często korzystam (mimo, że napisałem wielkimi drukowanymi literami że mają dodać nową i nie usuwać starej) i odpisali że załatwili sprawę i mam rejestrować nową.
Oczywiście się nie dało i znowu czekać długo na PORZĄDNE załatwienie.
Tak to Tobet rozwiązuje problemy, bardziej je komplikuje.
Rozumiem, iż nie chcą abym do nich wpłacał, skoro mi to uniemożliwiają.
U innych bukmacherów rejestruje karty w 10 sek (np. bet365), tutaj mam problemy...
 
B 0

barton93

Użytkownik
TO DŁUGI POSTA ALE WARTY TWOJEJ UWAGI, PIENIĘDZY, CIERPLIWOŚCI I DECYZJI PRZY WYBORZE BUKMACHERA!!
Tobet to największa porażka z jaką miałam do czynienia... Jestem użytkownikiem różnych serwisów i regularnie tyuję od trzech lat. Znam praktycznie każdy regulamin na pamięć i przestrzegam go bardzo regorystycznie ze względu na troskę o własne fundusze.
Zarejestrowałam się w Tobet aby sprawdzić ten serwis ze względu na rekomendacje znajomych i zaczęła się moja przygoda...
Na początku wszystko pięknie ładnie bez najmniejszych problemów... wpłaciłam 300pln za pośrednictwem karty kredytowej i otrzymałam 150pln bonusu. Całkiem przyjemne, wzbudził moją sympatię.
Zweryfikowałam konto przez wysłanie dokumentów: standardowo potwierdzenie miejsca zamieszkania, skan dowodu i karty kredytowej. Status konta? zweryfikowane gotowe do wypłat.
Po czterech dniach typowania zleciłam wypłatę na kwotę ponad 2500pln.
Dział weryfikacji stwierdził ze zadzwoni do mnie aby zweryfikować konto (które już było zweryfikowane przez wysłanie dokumentów ale ok).
Po przeprowadzonej rozmowie na którą umawialiśmy się mailowo kilkukrotnie stwierdzili że niepoprawnie odpowiedziałam na większość zadanych pytań.
Nie wiem co miał na myśli prowadzący rozmowę Dawid z Security Department Tobet.com bo istotnie nie pomyliłam się w dacie swojego urodzenia, nie zapomniałam nazwiska ani adresu zamieszkania!
I później &quot;opinia zostanie przesłana na maila ale to nie jest Pani konto&quot; i klap słuchawką
Rozmawiałam w tym samym czasie na live chacie z Martyną z supportu a oto rozmowa:
Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
Czat rozpoczęty &#39;Martyna&#39;
Martyna: Witamy na Live Chat w Tobet.
Renata Bartoń: witam ponownie Pani Martyno
Martyna: W czym moge pomóc?
Renata Bartoń: zauwazylam ze dzwonili Panstwo do mnie ale niestety nie zdazylam odebrac telefonu
Martyna: Witam Pani Renato
Renata Bartoń: czy moglaby Pani zlecic ponowne wykonanie połaczenia?
Martyna: Dobrze, przekazaliśmy Pani prośbę do Działu Bezpieczeństwa
Martyna: Za chwilę zadzwonimy ponownie
Martyna: Czy moge pomóc w czymś jeszcze?
Renata Bartoń: tak
Renata Bartoń: własnie otrzymalam telefon ale slyszalam tylko szum a później zerwanie połączenia nastąpiło
Martyna: Proszę o moment
Martyna: Prześlemy do Pani wiadomość email z informacją odnośnie weryfikacji konta
Martyna: Czy jest coś jeszcze w czym mogę pomóc?
Renata Bartoń: przepraszam ale wlasnie rozmawialam przez telefon
Renata Bartoń: ale otrzymalam informacje ze to nie jest moje konto co jest zupelnie niedorzeczne i niezrozumiale
Martyna: Przykro mi ale nie zmienimy naszej decyzji w tej sprawie
Martyna: Czy jest coś jeszcze w czym mogę Pani pomóc?
Renata Bartoń: chcialabym zrozumiec z jakiego powodu?
Renata Bartoń: i czy moje srodki zostaną wyplacone
Martyna: Zwrócimy Pani kwotę wpłaty
Renata Bartoń: jak to kwotę wpłaty!?
Renata Bartoń: a co z moimi wygranymi?
Renata Bartoń: dokonalam wszelkich staran i kalkulacji aby tego dokonac
Renata Bartoń: TO JEST MOJE KONTO!!
Martyna: Przykro mi ale nie zmienimy decyzji w tej sprawie
Renata Bartoń: Prosze mi wyjasnic z jakiego powodu ktos uznal ze nie jestem wlascicielka tego konta
Renata Bartoń: na podstawie zwyklej rozmowy kiedy udzielilam poprawnych odpowiedzi?
Renata Bartoń: To absurd
Martyna: Niestety ale Pani konto pozostanie zamknięte
Renata Bartoń: to nie jest odpowiedź na moje pytanie
Renata Bartoń: konto zostalo zweryfikowane
Renata Bartoń: przeslalam wszystkie wymagane przez panstwa dokumenty
Martyna: Niestety ale proces weryfikacji nie został zakończony powodzeniem i Pani konto pozostanie zamknięte
Renata Bartoń: dobrze, zgodze się z zamknięciem konta ale skonfiskowanie moich pieniedzy jest niezgodne z prawem
Martyna: Zgodnie z naszym regulaminem:
Martyna: 1.5 Konto Tobet jest kontem osobistym i tylko jego posiadacz ma prawo logować się do niego. Tobet nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z użycia konta przez osobę niepowołaną. Posiadacz konta ma obowiązek zachować hasło i nazwę użytkownika w tajemnicy i nie powinien udostępniać tych informacji osobom trzecim. Kwota każdego zakładu zawartego z użyciem właściwych posiadaczowi konta danych bezpieczeństwa zostanie pobrana z jego konta. Jeżeli posiadacz konta podejrzewa, iż nazwa użytkownika i hasło znalazły się w posiadaniu osoby niepowołanej, powinien natychmiast powiadomić o tym Tobet, aby otrzymać nowe dane bezpieczeństwa.
Martyna: Posiadacz konta nie może zawierać zakładów w imieniu innej osoby. Tobet zastrzega sobie prawo do anulowania każdego zakładu zawartego przez osobę trzecią.
Martyna: Przykro mi ale możemy zwrócić tylko kwotę wpłaty
Renata Bartoń: Na jakiej podstawie stwierdzacie ingerencje osób trzecich?
Martyna: Sama Pani stwierdziła iż zgadza się Pani z zamknieciem konta
Renata Bartoń: Nie zgadzam się z żadną z Państwa decycji, chciałam tylko poinformować że jestem w stanie się z tym pogodzić jesli nie osiągniemy kompromisu
Renata Bartoń: jednakże jestem dalej utwierdzona w przekonaniu ze jestescie w błędzie co do swojej decyzji
Martyna: Przykro mi ale nie zostanie ona zmieniona
Renata Bartoń: Pytam po raz kolejny na jakiej podstawie uznaliście ze nie jestem właściwym posiadaczem konta
Martyna: Została Pani poinformowana o tym w rozmowie telefonicznej
Martyna: Nie będziemy zmieniać decyzji w tej sprawie
Renata Bartoń: nie zostałam ponformowana o tym
Renata Bartoń: powiedzial tylko ze wiekszosc rzeczy
Martyna: Przykro mi ale decyzja w tej sprawie jest ostateczna

Koniec historii!
ZASTANÓW SIĘ JESZCZE RAZ PO PRZECZYTANIU MOICH DOŚWIADCZEŃ CZY CHCESZ RYZYKOWAĆ UTRATĘ SWOICH ZYSKÓW? Chcesz spać spokojnie czy martwić się o pieniądze powierzone bukmacherowi TOBET?
Wygrana daje dużo szczęścia, konfiskata przyprawia o wściekłość!
Omylność i niedorzeczność i brak fachowej obsługi klienta przez pracowników porażający!
NIE POLECAM!!
 
applause 2,4K

applause

Użytkownik
Pierwsza wypłata i już 2500 PLN? Błąd ! Trzeba było wypłacać np co kilka dni po 500 zł. Buk zawsze się denerwuje i doczepia do takich większych wypłat. Zablokowali Tobie konto bo za dużo chciałaś wypłacić, jakbyś wypłacała mniejsze kwoty to na pewno zareagowaliby pobłażliwiej, a tak to wykorzystają każdy kruczek, każde uchybienie aby udupić gracza.
 
B 0

barton93

Użytkownik
Ted!- grałam na własnym koncie zarejestrowanym na moje dane.
Applause- po przyznaniu bonusa 150pln musiałam obrócić kwotę na sumę 2000pln aby umożliwić sobie wypłatę środków więc nie możliwym było wypłacenie części stawki
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Barton93 jesteś tutaj nowym użytkownikiem, i nie jesteś zbyt wiarygodna/y. Zwykle tak jest, że buki są bardzo &quot;cięte&quot; na lewe konta. U ciebie było podejrzenie właśnie takiego konta, stąd weryfikacja telefoniczna. A tam już kumaci ludzie rozmawiają, i wyłapują jak ktoś nie bardzo ogarnia podstawowe rzeczy. Coś musiało być nie tak w tej weryfikacji telefonicznej, że zdecydowali zamknąć twoje konto.
 
V 256

vernix

Użytkownik
Barton93 jesteś tutaj nowym użytkownikiem, i nie jesteś zbyt wiarygodna/y. Zwykle tak jest, że buki są bardzo &quot;cięte&quot; na lewe konta. U ciebie było podejrzenie właśnie takiego konta, stąd weryfikacja telefoniczna. A tam już kumaci ludzie rozmawiają, i wyłapują jak ktoś nie bardzo ogarnia podstawowe rzeczy. Coś musiało być nie tak w tej weryfikacji telefonicznej, że zdecydowali zamknąć twoje konto.
Kumaci ludzie w supporcie Tobetu? Przecież to jest jedna wielka amatorszczyzna. Mam nadzieję, że po przejęciu ich przez Betsson zrobią tam porządek.

Barton93 napisz do angielskiego supportu, może dowiesz się czegoś więcej.
 
B 0

barton93

Użytkownik
dziękuje za radę Vernix.
Opiszę całą sytuację do angielskiego supportu i z nadzieją na rozsądne zapoznanie się ze sprawą aczkolwiek podejrzewam że bukmacher nie przyzna się do popełnienia błędu i nie zwróci mi wygranych i nie odblokuje konta.
Na tym drugim zupełnie mi nie zależy ze względu na brak profesjonalizmu ze strony Tobet, pieniędzy jednakże zdecydowanie szkoda.
 
D 0

drzewkooo

Użytkownik
A mnie od około miesiąca wkurza w tym bukmacherze system wpłaty pieniędzy. Przelewająca kasę przez p24, pieniądze przechodzą przez konto Moneybookers.
Już trzeci raz z rzędu przy wpłacie kasa nie pojawiała się na koncie. Wchodząc na Moneybookers widać w wyciągu z konta, że wysłali kasę do Tobet ale u buka na koncie ich nie ma. I trzeba robić screen z wyciągu z konta Moneybookers, pisać do polskiego suportu na mail bo oczywiście non stop liveczat nieczynny a oni rozpatrują to 3 dni. I weź człowieku sobie pograj w weekend. Specjalnie wpłaciłem, żeby skorzystać z promocji na Euroligę ale oczywiście znów kasa nie doszła. Z miesiąca na miesiąc traci u mnie ten bukmacher...
 
luqash 38

luqash

Użytkownik
A mnie od około miesiąca wkurza w tym bukmacherze system wpłaty pieniędzy. Przelewająca kasę przez p24, pieniądze przechodzą przez konto Moneybookers.
Już trzeci raz z rzędu przy wpłacie kasa nie pojawiała się na koncie. Wchodząc na Moneybookers widać w wyciągu z konta, że wysłali kasę do Tobet ale u buka na koncie ich nie ma. I trzeba robić screen z wyciągu z konta Moneybookers, pisać do polskiego suportu na mail bo oczywiście non stop liveczat nieczynny a oni rozpatrują to 3 dni. I weź człowieku sobie pograj w weekend. Specjalnie wpłaciłem, żeby skorzystać z promocji na Euroligę ale oczywiście znów kasa nie doszła. Z miesiąca na miesiąc traci u mnie ten bukmacher...
Hmm... nie wiem jak to wygląda przez MB, ale ja wpłacam kasę przez przelew internetowy i za dwa dni kasa jest jest na koncie.
A co do live czatu to faktycznie, nie zawsze jest on czynny. A w celu dowiedzenia się czegoś polecam angielski support. Dużo więcej się od nich dowiesz. Pozdrawiam.
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
W ogóle nie rozumiem tego mixu Przelewy24+MB przecież to bez sensu... jakbym chciał sobie wpłacić przez MB to przecież mogę zrobić wpłatę na MB i później dysponować tymi pieniędzmi i nie mówcie mi o prowizji bo to są grosze. Poza tym jakoś bukmacherzy typu betsafe itd nie mają tego problemu PRZELEWY24 to PRZELEWY24 a MB to MB i jest dobrze.
 
D 0

drzewkooo

Użytkownik
W ogóle nie rozumiem tego mixu Przelewy24+MB przecież to bez sensu... jakbym chciał sobie wpłacić przez MB to przecież mogę zrobić wpłatę na MB i później dysponować tymi pieniędzmi i nie mówcie mi o prowizji bo to są grosze. Poza tym jakoś bukmacherzy typu Betsafe itd nie mają tego problemu PRZELEWY24 to PRZELEWY24 a MB to MB i jest dobrze.
Dokładnie, to jest po prostu bezsens. Sam znam dwie osoby które zrezygnowały przez to z gry na Tobet (starsze osoby, które nie chciały zakładać dodatkowych kont).
I za cholerę nie wiem czemu ja mam te problemy podczas wpłaty, a chciałem dziś na tego kosza zagrać. Dodatkowo nawet angielski suport już się ociąga i zbywa sprawę od wczoraj...
 
Do góry Bottom