>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Wplata na bet365

Z 0

zlatanacm

Użytkownik
Witam. Jestem zielony, dopiero zaczynam gre na internetowych bukach. Czy moge przelac kase na konto bet365 bezposrednio z np. mbanku ? I czy wyplaty zalozmy tez na mbank musze wykonywac obowiazkowo przez portfele internetowe czy moge bezposrednio na konto ?
 
M 0

mazur02

Użytkownik
jasne, że możesz bezpośrednio, ale wiąże się to z dodatkowymi opłatami za przelew, ponieważ bet365 nie posiada konta w polskim banku
 
jozefek 4

jozefek

Użytkownik
to ja rowniez zapytam , czy mozliwe jest przesylanie pieniedzy poprzez PRZELEWY24?
jezeli tak to czy naliczana jest jakas dodatkowa oplata?
to znaczy jezeli wplacam 200 zl to zostanie mi potracone za jakis przelew miedzynarodowy itp?
 
jozefek 4

jozefek

Użytkownik
nie wiem czy to ma jakies znacznie ,ale na betclicku zawsze robie przelewy poprzez przelewy24 i nigdy nie mialem tam konta ani na jakims skrillu ,wiec nie wiem o co chodzi

orientujesz sie moze czy majac 2 paysafecard po 100 zlotych moge je oba wplacic na konto i dostane 200 zlotych czy tez jakies potracenie nastapi za przelew miedzynarodowy?
 
twojprzyjaciel 70

twojprzyjaciel

Użytkownik
Poprostu musisz zalozyc konto na skrill. Pozniej z przelewy24 twoja kasa trafia na skrilla i automatycznie do bet365.
Bet taka metode stosuje bo nie ma konta w polskim banku prawdopodobnie. I z tego buka wszystkie wyplaty ida na skrill wiec trzeba otem konto zweryfikowac bo nie wyplacisz kasy ze skrilla.
o paysafecard nie mam zielonego pojecia.
 
rpg 1K

rpg

Użytkownik