>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zablokowane konto w MoneyBookers!

junior1000 0

junior1000

Użytkownik
ludzie uwazajcie na tych złodziei, kolejny mail i kolejna popierdułka napisali mi znowu to samo:

...Prosze zwrocic uwage ze dokumenty te sa wymagane od wszystkich osob, uzywajacych swoje konto w naszym systemie do otrzymania platnosci. Dokumenty te wymagane sa niezaleznie od tego czy ma Pan zarejestrowana firme czy nie...

Co to za bzdury rozmawiałem z wieloma osobami i nikt nie potwierdził tego, robią wszystko aby ludzie nie mogli wypłacic kasy z konta, takich jak ja i Assitalia pewnie jakby poszukać to nie jeen ma podobne problemy Złodzieje i tyle. Wysłałem do nich kolejnego maila i tak bez końca....
 
assitalia 6K

assitalia

Użytkownik
Co to za bzdury rozmawiałem z wieloma osobami i nikt nie potwierdził tego, robią wszystko aby ludzie nie mogli wypłacic kasy z konta, takich jak ja i Assitalia pewnie jakby poszukać to nie jeen ma podobne problemy Złodzieje i tyle. Wysłałem do nich kolejnego maila i tak bez końca....
Dobra nowina.
Dziś odzyskałem swoje pieniądze.. :spokodfhgfh:

Otrzymałem od MB meila, że moje konto jest w trakcie zamykania, ale pieniądze, które posiadam na koncie mogę wypłacić.

Zawitałem więc na http://www.moneybookers.com i wypłaciłem kasę na konto bankowe. Z ciekawości wybrałem najpierw opcje &quot;prześlij pieniądze&quot; ale od razu po wybraniu pojawił mi się komunikat, że &quot;Konto jest w trakcie zamykania i że jedyne co moge zrobić to wybrać opcję wypłacenia pieniędzy z konta&quot;.
Uff.. Oby pojawiła się najpóźniej w środę na koncie bo jeżeli znowu coś wymyślą i cofną wypłatę to będzie to już niesamowite przegięcie.

Dam znać jak już kasa pojawi się na koncie.
 
assitalia 6K

assitalia

Użytkownik
Kasa jest na koncie, sprawa z MB, dzięki Bogu, zakończona pomyślnie.. ;)

I teraz to niech sobie konto zamykają, blokują itd, zwisa mi to i powiewa.. :]
 
W 0

wilhelm

Użytkownik
Mam konto moneybookers juz od ladnych kilku lat.Zweryfikowalem listem,wyslalem skan i raz nawet do mnie dzwonili.Zero problemow z moneybookers.W porownaniu do innych tego typu serwisow jak najbardziej polecam moneybookers.
 
napoleon 55

napoleon

Użytkownik
Nie zakładałem nowego tematu bo nazwa tego mowi sama za siebie⛔
A więc tak: Mam na koncie MB ponad 300pln moze nie duzo ale zawsze cos. Dostalem od MB meila zebym potwierdzil rachunek bankowy. Przelałem ze swojego konta wymagane 6 euro zeby tylko potwierdzic bo nie mialem potrzeby zeby wiecej wplacac. Bylo to wczoraj. Dzisiaj dostalem meila ze jest zakaz stosowania depozytow od stron trzecich. Napisali ze konto jest nie na moje nazwisko:-D i ze przelano te pieniadze z BRE banku jak mam konto w PKO BP i z niego przelawalem:-D Smiech na sali to co robia ci oszusci???? nikomu ich nie polecam:kwasny4565:
 
napoleon 55

napoleon

Użytkownik
napisalem im pare meili z wyjasnieniem ze to z mojego konta przelalem kase i ze sie pomylili i zobaczymy co z tego wyjdzie, wyslalem tez im dowod wyplaty gdzie sa moje dane i jest moj nr konta. Moze pomoze ale watpie:-?
 
junior1000 0

junior1000

Użytkownik
hehe złodzieje i tyle, ja ich chyba zamęczyłem, bo po kolejnych kilku mailach wysłali mi odpowiedź ( w j. angielskim) że teraz nie działa u nich polski support i że mam odblokowane konto do zabrania kasy, więc wczoraj zrobiłem przelew na swoje konto osobiste i czekam aż kaska spłynie a potem niech sobie robią co chcą hahahaha Yupiiiiii
 
napoleon 55

napoleon

Użytkownik
A mi dzisiaj odpisali ze przepraszaja za blad i ze sprawa zostala przekazana do dzialu platnosci i jak wszystko bedzie wporzadku to mi odblkuja konto ????
wiec czekam ????
 
T 10

tosiek

Użytkownik
Witam forumowiczów.

Ja mam problem następującej natury. Chodzi o adres pocztowy podany w Moneybookers. Adres zmieniałem (zupełnie niepotrzebnie) 15 czerwca. Na nieszczęście w papierach z banku, które zeskanowałem na potrzeby procesu weryfikacyjnego wpisali mi poprzedni adres (przed zmianą). Teraz gdy chce edytować mój adres Moneybookers pisze, że adres można zmienić dopiero po trzech miesiącach (w tym wypadku 15 września). To bardzo utrudni mi weryfkacje konta i wszystko przeciągnie się czasowo.

Czy nagła zmiana adresu jest możliwa z poziomu supportu?

Opłaca się wysyłać taką prośbę?
 
T 10

tosiek

Użytkownik
Teraz pojawił się kolejny problem. Jaka skomplikowana jest ta weryfikacja !!! :dfdrgdf: Cały czas piszę z supportem, wysłałem im komplet skanów a oni proszą abym złożył polecenie wysłania listu weryfikacyjnego. Oczywiście adres, który tam jest podany nie jest już adresem mojego zamieszkania. Czy oni tego nie mogą zrozumieć? ???? Może znajdzie się ktoś uczciwy i odłoży korespondencje. W ten sposób załatwili mnie na amen. Co dalej? Czy z weryfikacją konta też robią takie trudności?

Dramat ????
 
moneybutcher 22

moneybutcher

Użytkownik
Nie chcę pisac o moneybookers w negatywach bo mam konto od bardzo dawna,robię wiele przelewów.Weryfkacja przeszła pomyślnie.2 razy miałem zablokowane konto ale po przesłaniu skanu odblokowali w 24 h ale....

Dzisiaj rano koło 10:30 robię przelew w wysokości zaledwie 9.81 czyli z opłata 9.90 (dla znajomego-tzn.potem chciałem jemu przesłac na inne konto w mb).Przelewy robiłem chyba z 50-60 już razy a dzisiaj kasa nie dochodzi.

Co najdziwniejsze w tym wszystkim przelew robiłem przez bank browser i tam miałem potwierdzenie przelania kasy.Wracam, na konto a tam stan 0zł.W rachunku-historii konta cisza-zero znaku jak bym nie robił przelewu.

Zrobiłem screena potwierdzenia zbank browser,screena z ing bank ze przelew został wysłany i jakim tam tytułem.Na moneybookers w dziale pomoc 2 krotnie (aby byc pewnym) wysłałem do nich info z kwotą,numerem przelewu i datą.I dodatkowo wysłałem e-maila ze skanami.

Potem poinformuję czy kase mi ukradli czy dodali do konta.Mam nadzieję ,że dodadzą.

Spotkał się ktoś już czymś takim?I jak to się skończyło?
 
blender 0

blender

Użytkownik
Nie chcę pisac o moneybookers w negatywach bo mam konto od bardzo dawna,robię wiele przelewów.Weryfkacja przeszła pomyślnie.2 razy miałem zablokowane konto ale po przesłaniu skanu odblokowali w 24 h ale....

Dzisiaj rano koło 10:30 robię przelew w wysokości zaledwie 9.81 czyli z opłata 9.90 (dla znajomego-tzn.potem chciałem jemu przesłac na inne konto w mb).Przelewy robiłem chyba z 50-60 już razy a dzisiaj kasa nie dochodzi.

Co najdziwniejsze w tym wszystkim przelew robiłem przez bank browser i tam miałem potwierdzenie przelania kasy.Wracam, na konto a tam stan 0zł.W rachunku-historii konta cisza-zero znaku jak bym nie robił przelewu.

Zrobiłem screena potwierdzenia zbank browser,screena z ing bank ze przelew został wysłany i jakim tam tytułem.Na moneybookers w dziale pomoc 2 krotnie (aby byc pewnym) wysłałem do nich info z kwotą,numerem przelewu i datą.I dodatkowo wysłałem e-maila ze skanami.

Potem poinformuję czy kase mi ukradli czy dodali do konta.Mam nadzieję ,że dodadzą.

Spotkał się ktoś już czymś takim?I jak to się skończyło?
Co przed chwilą miałem podobno sytuację, pieniądze przez przelewy24 przesłane a w moneybookers transaction failed.
 
moneybutcher 22

moneybutcher

Użytkownik
Co przed chwilą miałem podobno sytuację, pieniądze przez przelewy24 przesłane a w moneybookers transaction failed.
w sumie dobrze.Czyli to ich taki ogólny błąd.Kto wie czy all osób tak nie mają co zrobili rano przelew przez ,,przelew 24&quot;.

Jak dostaniesz kase na konto albo odpisza ci jakieś info na maila to napisz tutaj albo na pw.
 
theboss 199

theboss

Użytkownik
ja tez mam z tym problem, dzwonilem do P24, MB ma awarie i problemy z ksiegowaniem wplat trzeba czekac az sobie z tym poradza
 
Do góry Bottom