>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

włamanie na konto skrill, wyczyszczone konto

sven@ 808

sven@

Użytkownik
Policja miała ciężko aby koleżce się zająć kwotą 5 tysięcy złotych jak mu buchnął inny polak a i tak skończyło się fiaskiem, ponieważ policja by musiała mieć wiele zgód od Skrilla, potwierdzeń ale to powiedzieli mu po 3 miesiącach. Gdyby może to był Polski serwis to co innego ale też wątpię jednak może warto spróbować?
 
E 0

effekusik1982

Użytkownik
Witam wszystkich,
Kilka tygodni temu zostałem okradziony z kilku set złotych na moim koncie Skriil. Ktoś przelał sobie pieniądze. Oczywiście sprawę od razu zgłosiłem do Skrill. Po kilku dobrych dniach kazali zresetować hasło zmienić maila oraz wysłać skany dokumentu osobistego dwie strony. Jednak od 5 kwietnia zero informacji zwrotnej ze skrilla. minęło już prawie 2 tygodnie. Ile jeszcze może to potrwać? Konto mam zablokowane jedynie na wysyłkę i wypłaty pieniędzy. Do mnie pieniądze dochodzą.
Zadzwoniłem dzisiaj do Skrill jednak jedynie po Angielsku prowadzą Support.
Ponowiłem mailem, ale czy to coś da?
Ile wy czekaliście najdłużej na odblokowanie konta?
 
zksstal 5,4K

zksstal

Użytkownik
Oni na maile odpowiadają w zawrotnie powolnym tempie
Dzwoń jeszcze raz (najlepiej za dnia) i mów że chcesz rozmowę po polsku, to ci dadzą Ukrainkę do telefonu i się jakoś dogadasz.
 
L 234

lalus85

Użytkownik
Ja mam taka sama sytuacje i maja mnie w dupie po calosci. Zablokowali mi 107 tysi i nikt nie wie ile to potrwa . Na maile nie odpisuja . Polski support nie istnieje bo mam status vip wiec normalny nie moze mi pomoc... nazwali to audytem konta i nie potrafia powiedziec ile to bedzie trwac. Zlodzieje jeb...ne
 
E 0

effekusik1982

Użytkownik
@Edward
Nie mogę wysyłać prywatnych wiadmomości bo nie mam min 10 postów na forum, a nie chce zaśmiecać sztucznie aby odpisać Tobie, więc tu napiszę.

----
Takiego maila otrzymałem 5 kwietnia i tego samego dnia wykonałem wszystko z instrukcji i odesłałem maila. Do dzisiaj zero odzewu.

Dear ....,
Thank you for contacting the Skrill Help Team.

Your account is now temporarily suspended due to security reasons. In order to protect you, we have temporarily restricted some payment options.

To resume normal service, please change your account password and primary email address and disable any secondary email addresses.

To change your account password you should login, go to &#39;Settings&#39; and click on the ‘Edit’ link next to your password, then choose a new one. To change your primary email address, please follow these steps:

1) Login, then go to &#39;Settings&#39;
2) Click the ‘Edit’ link for the email addresses list
3) Fill in new email address in the designated field and click on the ‘Add’ link. You may then verify the newly added email address by clicking on the ‘Verify’ link next to it.
4) Now make this your primary email address by clicking on the ‘primary’ link next to the address.
5) &quot;Remove&quot; button located next to email address - [ mój mail. ]

Finally, to get the temporary restrictions lifted, please provide:

• a colour copy (scan or a camera image) of both sides of a valid official identification document (your ID card or driving licence), or the personal pages of your current passport.

• a clear image of you holding your ID document.

Please send your documents to security@skrill.com

We look forward to hearing from you soon.

Best regards,
Luca
Skrill Help Team
 
E 0

effekusik1982

Użytkownik
Niestety już 3 razy próbuję się połączyć ze Skrill i cały czas po angielsku, jak mówię, że nie rozumiem po angielsku i proszę o kogoś, kto zna polski to przełączają mnie, ale ponownie do osoby anglojęzycznej.
Chyba trzeba będzie się pożegnać z kontem skrill. Niestety nie odpowiadają na żadne maile. Dramat.
 
L 234

lalus85

Użytkownik
U mnie to samo . Nie ma nikogo co gada po polsku a konto mam Vip i zwykla osoba z call center nie moze mnie obsluzyc . Kpia sobie z ludzi smiecie normalnie. Po angielsku co gadam to slysze ze mi maila wysla do 24h i nic nie wysylaja. Dzwonie i ich mecze codziennie. Jutro zadzwonie w obecnosci policjanta juz i mowie ze rozmowa jest nagrywana i zobaczymy co zrobia gnoje
 
E 0

effekusik1982

Użytkownik
No nic będzie trzeba sobie ich darować, bo nie dość, że mnie okradli, to jeszcze mam zamrożone pieniądze na koncie. Na maila od 5 kwietnia nie odpowiadają.
 
L 234

lalus85

Użytkownik
I jest rozwiazanie pr9blemu . Dzien dobry statszy posterunkowy - prosze podac dane do wyslania papierow sadowych - sekundka . Pana konto zostalo odblokowane -mozna zlecic wyplate. Komedia i cyrk w jednym.
 
Do góry Bottom